|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#361 |
Textrovert
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåJeg bor i Bærum. Jeg har ei venninne som bor i Oslo. Jeg, mann og sønn tenkte å kjøre innover til Oslo i morgen og gå tur sammen henne. Er det egentlig innafor? Eller er det nok folk i Oslo som det er?
![]() |
#362 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåDet er ikke noe forbud mot å krysse kommunegrenser. Vi ble lei vårt eget nabolag hvor vi har trasket rundt i ukesvis og på torsdag kjørte vi til Frogner og vandret rundt der isteden. Det var lite folk i gatene og helt uproblematisk å holde avstand.
![]() |
![]() |
#363 |
Off the map.
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå
Jeg hadde ikke gjort dette, selv om jeg har hatt besøk av moren min. Det har med å gjøre at hun bare har oss. Venninner kan jeg prate med, evt gå på tur med enn så lenge. Evt sitte i hagen.
![]() |
#364 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Litt avhengig av hvor i Oslo/Bærum det er snakk om, ville jeg vurdert å gjøre det omvendt. Det er jo mange steder der er veldig trangt i Oslo nå.
![]() |
![]() |
#365 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåGå tur må være greit. Selv har jeg valgt å holde turgåing på et minimum, og går bare med barnebarnet og foreldrene hennes. En tur hver annen uke eller så. Tur sammen med venner er uaktuelt, jeg synes ikke de følger retningslinjene godt nok, og siden immunforsvaret mitt er svekket pga ulike medisiner, så utgår dette. Ingen besøk hjemme, og jeg går heller ikke på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Textrovert
|
Venninna mi har ikke bil, så det går ikke. Da må vi enten hente henne og sitte for tett sammen i bil, eller hun må ta offentlig transport, noe hun ikke ønsker.
![]() |
#367 |
Medlem siden: Mar 2008
Tenkte det samme som deg.
![]() |
#368 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåJeg har en venninne jeg savner skikkelig nå, men vi har ikke planer om å møtes per nå. For noen uker siden snakket hun om at vi kunne møtes i Oslo, vi bor på hver vår side av byen. Men jeg tror ikke vi er like klare for det nå. Jeg vil i alle fall ikke dra til Oslo nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Er frisk!
|
Da går dere rur i Oslo. Værer gjør garantert at det er mye mindre folk ute enn i går, så det er nok fin plass til dere. Ta vare på mental helse, du skal ha den også resten av livet!
![]() |
#370 |
Glamorøs
|
Det er mange steder i Oslo det er lite folk. Og ser dere at det er mange foran dere er det jo faktisk ganske lett å ta en sidegate.
![]() |
#371 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåBegynner mange å bli lei nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåBokormen:Ja, jeg tror mange begynner å gå lei.
![]() |
#373 |
Er frisk!
|
Myndighetene har jo sagt ja til besøk inne med god avstand, så ikke så rart at mange lemper litt på kravene.
![]() |
#375 |
Whatever, never mind
|
Ja, det er det her jeg blir forvirret over. Har man to sofaer og god plass så klarer man jo å ha besøk av 1-2 stk. Hva er da greit? Ikke greit? Trenger man ikke å holde seg inne med nærmeste familie likevel? Hvem kan man besøke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Panzerekstremfeminist
|
Ja, der er innafor, så klart. Det er jo ikke fullt av folk overalt i Oslo.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Bare hold dere unna kjøpesenter.
![]() |
#378 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
I følge fhi er det greit med besøk ja; |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåJeg synes dette med "få av gangen" er forvirrende. Er det for å kunne holde avstand? For jeg ser ikke helt forskjellen på å ha besøk av to stykker den ene dagen og to andre den andre dagen, utover at det blir lettere å holde avstand.
![]() |
![]() |
|
|