|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg kjøpte svart og vinrød. Svart var trangest og den jeg prøvde, og vinrød kjøpte jeg bare. Meeen, vinrød er mye større i størrelsen, skulle hatt L der. Problemet mitt er at knærne er smalere enn kår og mage/rumpe, så jeg får liksom et lite heng rundt knærne jeg gjerne ikke skulle hatt der.
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Det skal jeg huske om jeg skal kjøpe flere.
|
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg har forelsket meg i denne buksen fra Lindex https://www.lindex.com/no/dame/under...a-the-tapered/ |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)
De har jeg sett på! Er de fine på? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg synes det. Man bør kjøpe de litt trange. Den lyse jeg kjøpte i 42 er blitt alt for saggete, men de sorte i 40 sitter som et skudd.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg har kjøpt jakke på Lindex. Jeg kjøpte i strl. M og den er diger i størrelsen. Bruker vel strl 46 nå og parkasen passer akkurat.
|
|
|
#13 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Vil bare hive meg på Lindex anbefalingen. De har flere avslappede, men fortsatt pene bukser. Freja chinos er relativt vid i lår og legger. Og denne kjøpte jeg i L, den er for stor, men nå er det tomt. Jeg håper de får flere.
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Nettopp kjøpt to bluser fra Kaffe, begge via sportmann.no. Fornøyd med begge to.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg trenger kjole til julebord! Den skal være typ nokså pyntet, så min nyeste bomullskjole gjør ikke susen. Sist redigert av Joika : 26-10-17 kl 09:47. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Den gravidkjolen var superfin. Tror den vil bli bra til jakka. Kult antrekk |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Du er så flink å sette sammen antrekk Joika, vurdert å bli personlig shopper? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)
Tusen takk! Nei, men jeg har seriøst tenkt på å få meg klesbutikk. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg har forresten shoppet litt! Ikke helt antrekk for vinteren, men fint til bytur feks til våren. Eller noe. Sist redigert av Joika : 26-10-17 kl 13:03. |
|
|
|
![]() |
|
|