|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Sv: Konfirmant 2020Har sett over bildene til minsten sin dåp siden jeg ikke husket hvem som var invitert dit. Regner med omtrent de samme var i eldste sin, men de bildene er i papirversjon og de må jeg grave fram.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Konfirmant 2020
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Her hører bestekompisene til i to nære vennefamilier, så hele familiene blir invitert. Men hvis ikke hadde vi uansett invitert kompisene.
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Her skal begge bestevenninner bes, og datter av min bestevenninne. De er også mange fettere og kusiner, samt at fadderne har med sine ungdommer, så det blir mange unge. Men det er litt av greia vår da, vi har stor konfirmasjon med alt og alle av slekt og nære venner.
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fremdeles ikke fått mail, så jeg må satse på det her og.
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Konfirmant 2020Ja, ja ... da har snuppa bestemt seg for at hun ikke vil konfirmeres. Nesten alle venninnene skal stå til kristelig konfirmasjon og det føler hun ikke er noe alternativ. Og så ble det litt krøll med de som skulle stå til humanistisk, så hun vil rett og slett ikke. Hun sier at hun tror hun vil ha en fest allikevel, så vi fastholder bookingen av lokale inntil videre.
|
|
|
#9 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Konfirmant 2020Finner ut at vi blir max 73 personer. Og det er kun nærmeste familie. Det alternative lokalet vi har skaffet har plass for 60, men regner med det er noen som ikke kan komme.
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Konfirmant 2020De nærmeste vennene prøver å komme med på samme kurs som henne, og vil dermed få seremoni samme dag. Men hun har ei venninne som har vært der siden tidlig i barnehagen, som hun har holdt kontakt med til tross for forskjellige skoler og hvert sitt fødselsår (hun er 06), og der har vi blitt gode venner med foreldrene. De har hatt litt mindre kontakt det siste året, men regner fortsatt hverandre blant sine eldste og beste venner, og vi kommer til å invitere den familien.
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Konfirmant 2020I morgen blir det bestiling av kurs og seremoni. Sammen med to kompiser. Håper vi får det til.
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Sv: Konfirmant 2020Jeg har vært å sett litt på HEF sine sider og skjønner ikke helt prisen?
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Sv: Konfirmant 2020Veldig spesiell den forhåndspåmeldingen til HumanEtiskforbund? Milelang kø uten å ha logget inn fra lenge før 9? Mannen gikk inn på siden 0850, er da nummer 360 i køen, men uten å ha logget inn en gang? |
|
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Sv: Konfirmant 2020Jeg har 423 brukere foran meg i køa, og kommer inn på nettsida om 25 minutter, tydeligvis.
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Ja, det er det i grunnen, men hvis det står folk i køa som ikke er medlemmer og dermed ikke får meldt på, så forsvinner de jo fort ut av nettsida, og resten av køa rykker framover, vil jeg tro.
|
|
#18 |
|
I mål
|
Jepp, det gjør de jo, men det må jo være en drøm for folk som vil finne på noe tull. Bare å åpne masse browsere og overbelaste køen. |
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Sv: Konfirmant 2020Toppen på kjedsomhet: Når du åpner masse browsere for å bølle med påmelding til konfirmasjon.
|
|
#20 |
|
I mål
|
|
|
|
![]() |
|