Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 27-01-17, 11:59   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Da kan jeg melde om at pogovestfold funker. Det funker sĺ bra at det i tillegg til ĺ fortelle hvor pokemonen er, ogsĺ sier hvor lenge den blir der. Sĺ da kan man sette seg i bilen en sen tirsdagskveld og kjřre til Vestre Gravlund og plukke Snorlax. Har jeg hřrt.

Det skal sies at det ikke er en morsom mĺte ĺ spille pĺ. Jeg trodde jeg skulle bli glad over ĺ ha fanget ham, men det er jeg ikke. Det kjennes som juks. Jeg har jo brukt andre kart, men da er det for en kjapp scan i nćrheten nĺr jeg uansett er ute pĺ jakt. Det blir noe annet, for meg.

Nuvel, nĺ gjenstĺr bare Dragonite, og siden jeg ikke tror jeg mřter ham tilfeldig pĺ min vei, sĺ mĺ jeg ut og gĺ. 300 km, var det ikke?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 01:12   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Mangler nok fortsatt en del. Er ytterst lite spennende rundt her gitt.
Av 149, sĺ mangler jeg 39. Og sĺ har jeg den siste av 239

Gammel 25-01-17, 09:06   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det er 143 pokémons tilgjengelig i Norge. De 149 i pokedexen inkluderer ogsĺ tre regionale som ikke er ĺ fĺ tak i Norge samt tre til, de tre fřr Dratini, som ikke er sluppet enda.

For min del gikk det mye fortere ĺ fylle pokedexen pĺ slutten, for da kunne jeg fokusere pĺ ĺ fange dem jeg mangler.

Stĺ pĺ!

Gammel 25-01-17, 09:08   #4
Guava
Břr lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Er ikke pokedexet ditt pĺ 240?

Min 240 er en Magby.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 09:46   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Er ikke pokedexet ditt pĺ 240?

Min 240 er en Magby.

Nei, siste min er elekid.

Gammel 25-01-17, 10:02   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Nei, siste min er elekid.

Samme her - men jeg har ikke fĺtt Magby ennĺ.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 10:29   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Kan det ikkje kome noen Hitmonlee-spawns i sentrum?

Eg trur ikkje dette spelet er laga for tobarnsmřdre med full jobb.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 10:33   #8
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kan det ikkje kome noen Hitmonlee-spawns i sentrum?

Eg trur ikkje dette spelet er laga for tobarnsmřdre med full jobb.

Det var min konklusjon i hřst. Nĺ er min konklusjon at der jammen ikke er bra for tobarnsmřdre som prřver ĺ gjřre andre konstruktive ting enn ĺ jobbe heller. Hvem ER egentlig dette spillet for?

Sist redigert av Timar : 25-01-17 kl 11:15.
Gammel 25-01-17, 12:26   #9
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Det funker sĺnn dels for trebarnsmřdre i permisjon. Gĺr en lang trilletur innom det eeeeene pokestoppet ca hver dag, og klekker egg mens jeg triller. Men gymmen har i det siste vćrt hřyt nivĺ av sterke greier fra... vel smĺungene pĺ skolen. Barneskolen. De yngler ut derfra klokka to med telefonene sine...

Men jeg er langt fa noe komplett pokedex og jeg har mistet gnisten litt ja

Gammel 25-01-17, 12:40   #10
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det funker sĺnn dels for trebarnsmřdre i permisjon. Gĺr en lang trilletur innom det eeeeene pokestoppet ca hver dag, og klekker egg mens jeg triller. Men gymmen har i det siste vćrt hřyt nivĺ av sterke greier fra... vel smĺungene pĺ skolen. Barneskolen. De yngler ut derfra klokka to med telefonene sine...

Men jeg er langt fa noe komplett pokedex og jeg har mistet gnisten litt ja

Jeg bonda skikkelig med en gutt i 7-8 ĺrs alderen pĺ ferie. Pokemon, ass, treffer folk i alle aldre

Gammel 15-02-17, 19:00   #11
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Hva har skjedd? Skulle bare gĺ en liten svipp etter jobb i dag, for trengte en candy (det er jo siste dagen i dag med dobbel candy), og ogsĺ klekke et egg. I 10km egget mitt sĺ var det da nr. 238 Smoochum, og den la seg da pĺ bunnen med masse ledig nummer over seg som jeg ikke har hatt fřr. Har de sluppet ut generasjon 2? Men ingen andre nye dukket opp pĺ veien.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 19:11   #12
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hva har skjedd? Skulle bare gĺ en liten svipp etter jobb i dag, for trengte en candy (det er jo siste dagen i dag med dobbel candy), og ogsĺ klekke et egg. I 10km egget mitt sĺ var det da nr. 238 Smoochum, og den la seg da pĺ bunnen med masse ledig nummer over seg som jeg ikke har hatt fřr. Har de sluppet ut generasjon 2? Men ingen andre nye dukket opp pĺ veien.

Hos meg har det vćrt 239 plasser i pokedex siden rundt nyttĺr. De har ikke sluppet sĺ mange ennĺ.
Hvor mange er det tro? 5-10 stk kanskje og alle mĺ fĺs i egg.

Gammel 15-02-17, 19:22   #13
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hos meg har det vćrt 239 plasser i pokedex siden rundt nyttĺr. De har ikke sluppet sĺ mange ennĺ.
Hvor mange er det tro? 5-10 stk kanskje og alle mĺ fĺs i egg.

Jeg har fřrst fĺtt 238 plasser nĺ. Da har det sikkert noe med level ĺ gjřre da eller noe? Jeg har bare hatt de til rundt 150-160 til nĺ.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 12:48   #14
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Eg er ikkje villig til ĺ fĺ ein unge til for ĺ fĺ full Pokedex.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:03   #15
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Eg er ikkje villig til ĺ fĺ ein unge til for ĺ fĺ full Pokedex.

Ser den, men jeg hadde allerede fĺtt ungene nĺr pokemon go kom da. Sĺ da kunne jeg jo likegodt utnytte det faktum at jeg dytter rundt pĺ henne en time for dagen.

Gammel 25-01-17, 13:40   #16
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ferdig med generasjon 1 pĺ pokedexen?
Det er noen jeg aaaalri finner. Har 124 (og sett 137 )
Jeg mangler en Snorlax for eksempel

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:45   #17
Guava

Guava sin avatar

Standard

Her er 137 fanget totalt og 144 sett. Noen av dem kan fĺs ved ĺ samle nok candy. Det er bare sĺ innmari mange kilometre som skal til.

Vi hanket til oss Dragonite sĺnn da. Vi har sett to, men de stakk fra ballen gitt.

Gammel 25-01-17, 13:51   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Hadde det ikke vćrt for at jeg fikk tips, ville jeg aldri ha fĺtt Hitmonlee, f.eks. Irma har sett den pĺ samme sted flere ganger - et sted jeg passerer minst én gang HVER J&%¤A dag, men jeg har aldri sett snurten av den. I gĺr var den der igjen, og da hev jeg meg pĺ sykkelen etter ĺ ha fĺtt melding. Jeg har ogsĺ blitt med i en gruppe som heter Pokemon Go Oslo og Akerhus eller noe i den dur, der folk tipser nĺr de kommer over sjeldne figurer.

Gammel 25-01-17, 14:00   #19
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi bor jo langt i fra Oslo, og mĺ stort sett ta til takke med en haug med rattattas og pidgeys ..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 14:01   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, det er vel ofte sĺnn, dessverre - og i Lillestrřm ogsĺ (for ikke ĺ si pĺ kontoret mitt bak Slottet), men iblant synes jeg det er skikkelige oaser pĺ smĺ steder ogsĺ.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 22:50.