|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Nå som vi faktisk straks er i 2017 så må jeg vel tenke litt mer på dette. Konfirmasjonen er 28. mai. Det går fort. |
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Konfirmant 2017Jeg blir snart gal av å ikke ha lokale klart!
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Konfirmant 2017
Det var en høy kuvertpris - 1000 kr/ per? Tar de seg betalt mer enn maten, eller er det treretters? |
|
|
|
|
#5 |
|
--
|
Sv: Konfirmant 2017Har gitt beskjed ang datoen til de nærmeste. Ellers er jeg litt usikker ang hvem man ber. Er det greit å be deler av siden (feks min onkel, men ikke mannens onkel) siden konfirmanten har lyst til å be min onkel? |
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Her er det kuvertpris kr 580 for tre retter. Pluss 85 kr pr gjest for stor kake med konfirmantens navn, pluss kr 45 pr gjest for kaffe med påfyll, pluss kr 40 pr gjest for pynt og pluss velkomstdrikk og drikke til maten som vi ikke vet hvor mye blir før selve dagen. Vi tilbyr vin til middag for de som vil ha. Vi regner med over 20 tusen for 21 gjester.
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Konfirmant 2017Kor lang tid i forvegen sender ein ut invitasjonar? Sms om dato vart sendt ut til dei nærmaste før jul.
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmant 2017Er det veldig rart og teit om den "formelle" invitasjonen er ein event på FB? Med fine bilde av konfirmanten, og praktisk informasjon undervegs?
|
|
#10 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Jeg synes det er helt greit hvis du er 100 % sikker på at du når alle inviterte på den måten.
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Jeg syns det går fint an. Vi diskuterte det faktisk akkurat i dag, men ble ble enige om å lage en på papir istedet. |
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017Jeg bestilte i går invitasjonene på Optimalprint. Og var en tur nedom der som lokalet er i ferd med å bygges.
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Konfirmant 2017Når sender man ut invitasjonene? Hva er planen deres? Vi har konfirmasjon om nøyaktig 4 måneder. Jeg sendte en "save the date" i høst når vi fikk vite datoen. |
|
|
|
|
#14 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi fikk invitasjon i posten i går, konfirmasjon 6.mai.
|
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Vi har 3 juni og lurer på å sende ut før påske. Skrev datoen i julekortet så alle som er aktuelle har fått.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Vi har 6 mai og må vel få bestilt invitasjonene snart. Hadde voksenfest i fjor i april så føler jeg nett har levert ut takkekort derfra.
|
![]() |
|
|