Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-15, 14:08   #361
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund?

Da er 5 tisper født!

Gammel 27-04-15, 20:30   #362
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Da er 5 tisper født!

Åh, Gratulerer -da blir det "baby" på dere da!
Neeeesten som å få en riktig baby.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 21:45   #363
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Det var dealen hele veien Guttemammis. Valp neste gang jeg fikk lyst på en baby, hehe.

Her er de (eller det du ser av de):

Tre sorte, en brun og en hvit/sort.

Gammel 28-04-15, 07:09   #364
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde min datters finske lapphund i et år fra den var åtte uker, og den etterlot seg et gigantisk tomrom da den flyttet til henne i Bergen. Etter åtte måneder uten hund hoppet har jeg nå overtatt en nydelig finsk lapphundvalp på seks måneder. Hentet henne sist fredag, og nå driver vi intens alenetrening siden hun aldri har vært alene tidligere, men bodd sammen med moren sin hele tiden.

Hun er ydmyk og enkel å korrigere, og har allerede lært at ingenting skjer før hun er rolig. Setter seg eller legger seg ned og venter pent mens jeg kler på meg når vi skal ut, det samme ved mating. Sunn respekt for (tung)trafikk og pus. Veldig rolig, og en drøm å ha i bånd. Og en søtnos av dimensjoner!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 08:32   #365
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Retz, hun er kjempesøt!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 08:59   #366
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Takk! Er jo enig, da, hun er til å spise opp!

Gammel 28-04-15, 10:37   #367
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hun er herlig, Retz!

Vi hadde svensk lapphund fra jeg var 4-12, så nå kom det opp noen minner.

Gammel 28-04-15, 12:30   #368
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Blåbær, så søte, nå er det jo bare å glede seg!
Retz, virkelig til å spise opp! Og høres ut som en veldig flott hund som har lært seg å være rolig allerede.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 13:10   #369
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hun er herlig, Retz!

Vi hadde svensk lapphund fra jeg var 4-12, så nå kom det opp noen minner.

Jeg er blitt så sjarmert av denne rasen! Det er noe med kombinasjonen av livlighet, vennlighet og denne iveren etter å jobbe/samarbeide med deg. Og så er de jo lettlærte og det gjør det ekstra moro å jobbe med dem.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Blåbær, så søte, nå er det jo bare å glede seg!
Retz, virkelig til å spise opp! Og høres ut som en veldig flott hund som har lært seg å være rolig allerede.

Hun er nok rolig av natur, men akkurat de settingene kan få mange hunder til å bli vel oppspilte. Og det vil vi ikke ha noe av.

Gammel 28-04-15, 13:29   #370
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hun blir nok en fryd å trene med!

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 28-04-15, 14:38   #371
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg møtte en finsk lapphundvalp engang som jeg ikke klarer å glemme. Det er den skjønneste, lille, brune pelsdotten noensinne!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 16:27   #372
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Retz, gratulerer, så vakker!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 16:29   #373
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er inne på FOD daglig nå.

Gammel 28-04-15, 16:41   #374
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble ikke noe Staff på oss. Like greit siden vi har lyst på Parson Russell Terrier. Vi har kontakt med en oppdretter, og det kommer et kull til høsten.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 16:45   #375
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er inne på FOD daglig nå.

Jeg og. Mannen ass. Dust. Jeg fant en hund som het det samme som mannen, ikke engang det fikk han til å endre mening.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 17:13   #376
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Skal du ha to hunder, Maverick?

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 28-04-15, 17:26   #377
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Skal du ha to hunder, Maverick?

Skal og skal. Vil, i hvertfall. Gamlefar hadde ikke hatt vondt av litt selskap, og guttene hadde hatt stor glede av en hund i en noe mer håndterbar størrelse, som de kunne vært ute med alene.

Gammel 28-04-15, 17:27   #378
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg og. Mannen ass. Dust. Jeg fant en hund som het det samme som mannen, ikke engang det fikk han til å endre mening.

Hjerteløst.

Gammel 28-04-15, 17:54   #379
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Så nydelig Retz.

Jeg ønsker meg også en hund til, men mannen (som ikke ville ha den vi har nå heller) er totalt motstander av det. Jeg har et håp om at den dagen hunden vår skal ha valper så smelter han og vi kan beholde en (det er strengt tatt eneste grunnen til at jeg vil ha valper på ho når ho blir gammel nok )

Gammel 28-04-15, 17:56   #380
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skal og skal. Vil, i hvertfall. Gamlefar hadde ikke hatt vondt av litt selskap, og guttene hadde hatt stor glede av en hund i en noe mer håndterbar størrelse, som de kunne vært ute med alene.

Har du sett min? pøbelprinsessen og jeg planlegger kull til høsten. Hvis vi bare får overtalt mannen. Pøbelhunden elsker boxere, og jeg tenker at slik må jo være genetisk?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.