Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-16, 10:57   #361
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hoho, kvinne (41) har trangt skjørt, strømpebukser og Nikes med tykk såle og metallicdetaljer.

Så kule sko !! Er de fra årets kolleksjon?

Gammel 19-04-16, 10:59   #362
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Så kule sko !! Er de fra årets kolleksjon?

Ja, vinter, eller tidlig vår tror jeg. I semsket skinn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:00   #363
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

De var superfine! Jeg hadde syntes du så kul ut, med andre ord

Gammel 19-04-16, 11:02   #364
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Du och jag, Bokormen! Kanskje jeg klarer å pådra meg en rødprikk for dagens antrekk: "artig" kjole fra ko-ko, nuppete strømpebukse og en britisk(!) krysning mellom fotform-Mary Janes og joggesko?

Du har vel strengt tatt nok rødprikker så vidt jeg kan se.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:04   #365
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Bluens forvokste tvillingsøster, og går kronisk i artige skjørt og flate Mary Janes. («Mamma, hvis du vil at noen skal ta deg alvorlig, hvorfor kjøper du sånne skjørt?!») Det forblir nok sånn inntil videre.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:07   #366
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Du har vel strengt tatt nok rødprikker så vidt jeg kan se.

He-he, pun very inteded.

Gammel 19-04-16, 11:08   #367
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er Bluens forvokste tvillingsøster, og går kronisk i artige skjørt og flate Mary Janes. («Mamma, hvis du vil at noen skal ta deg alvorlig, hvorfor kjøper du sånne skjørt?!») Det forblir nok sånn inntil videre.

Jeg har i grunnen nesten sluttet med skjørt - men kjoler, derimot. Vanligvis skvetter folk om de ser meg i bukse, men nå har de også begynt å reagere om de ser meg uten gøyale farger.

Gammel 19-04-16, 11:15   #368
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er stort sett ganske fargeløs, men har et rikt, indre liv.

(I dag har jeg noen virkelig stygge, men akk så gode, Ecco-sko).

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:16   #369
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i grunnen nesten sluttet med skjørt - men kjoler, derimot. Vanligvis skvetter folk om de ser meg i bukse, men nå har de også begynt å reagere om de ser meg uten gøyale farger.

Prikker og gøye farger er jo gøy!

Gammel 19-04-16, 11:18   #370
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tør nesten ikke si det, men jeg har prikkete Nike.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:44   #371
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Tør faktisk ikke linke til denne butikken på forumet - det er en skikkelig oldemorbutikk, noe av det verste jeg har sett. Kjøpte et par lysegrønne slike på ferie i England, og har siden bestilt på nett. Finner ikke noen helt tilsvarende modeller der nå, dessverre - men du får ta en titt. Gikk veldig greit å bestille fra utlandet. Gå til outlet-delen, så kanskje du kommer under tollgrensa også.

(Og så må jeg bare få si at dette er den beste skotypen jeg noen gang har hatt, fantastisk - bekvemme. )

Si det da! *elsker britiske kjerringsko*

Gammel 19-04-16, 12:10   #372
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er avhengig av å bli tatt alvorlig, så jeg går aldri i prikkete skjørt.

Går forresten i joggesko i dag, da, men da med bukse til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 12:47   #373
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho, kvinne (41) har trangt skjørt, strømpebukser og Nikes med tykk såle og metallicdetaljer.

For lite metallic i forhold til de jeg så.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 14:24   #374
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var veldig fine.

Jeg har sånn nogenlunde samme outfit selv for tiden - med fysiopåbud om joggesko, er det innmari greit at det er i motebildet slik at tilgangen er stor.

Joggesko kan være skikkelig kjerring om det er ei kjerring som bruker dem, tenker jeg.

Gammel 19-04-16, 14:35   #375
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Joggesko er jo ikke alltid joggesko. Disse synes jeg er, vel, håper ingen har dem, men de er virkelig spesielle. På en dårlig måte.

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg image.jpeg (16,9 KB, 77 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 14:39   #376
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De eneste joggeskoene jeg ler av (inni meg) og som jeg egentlig anser som ulitmat kjerring om jeg tenker meg om, er slike høyhælte joggesko. Hva er greia med det, da?
Det hjelper ikke at de er fra Nike. Jeg kan nok innrømme at siden jeg ikke liker det, så har aldren tatt meg altså, men likevel.

Gammel 19-04-16, 21:18   #377
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

De eneste joggeskoene jeg ler av (inni meg) og som jeg egentlig anser som ulitmat kjerring om jeg tenker meg om, er slike høyhælte joggesko. Hva er greia med det, da?
Det hjelper ikke at de er fra Nike. Jeg kan nok innrømme at siden jeg ikke liker det, så har aldren tatt meg altså, men likevel.

De der har jeg heller aldri helt skjønt. LilleVenn vill absolutt ha slike for noen år siden, men da hun endelig fikk (hun var vel 9 eller 10 år), syntes hun de var så vonde at hun aldri brukte dem....

Selv bruker jeg joggesko både til trening, jobb og fritid. Til og med til kjole en sjelden gang iblandt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 21:21   #378
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Har lyst på nye joggesko jeg kan bruke til kjole og skjørt. . Hvem har bra utvalg av sånne fine Nike for eksempel (ikke air, og ikke typiske løpesko)?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 23:38   #379
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Har lyst på nye joggesko jeg kan bruke til kjole og skjørt. . Hvem har bra utvalg av sånne fine Nike for eksempel (ikke air, og ikke typiske løpesko)?

Zalando.

Gammel 20-04-16, 08:05   #380
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Oj, vi har virkelig vidt forskjellige oppfatninger om hva som er kjerring! Jeg kunne aldri gått med disse, fordi jeg synes de er skikkelig fjortiss eller 40-wannabe-fjortiss, men synes absolutt ikke de er kjerring.

Kjerring for meg er klær/sko Madam Mim kunne gått med. Stefaren min sier det til mamma av og til. "Nei, nå ligner du på Madam Mim." Da er det på tide å finne noe annet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.