Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-13, 14:24   #361
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Jeg har på en svart shorts, utslitte røde converse, en sliten svart singlet og en rutete skjorte som egentlig er litt liten. Ikke fjong i det hele tatt, altså.

Og jeg er på jobb.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 14:25   #362
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Blå tight bukse. Sånn med glidelåsen bak fra Vero Moda. Hvit t skjorte med dyp, rund utrigning og blå cardigan til. Blå og hvite HH stoffsko.

Gammel 01-08-13, 14:29   #363
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Med unntak av de som sier de dasser hjemme i gamle kosebukser, synes jeg at de som svarer her inne er freshe, kule og fjonge, ja.

Det er da man gjerne svarer.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 14:38   #364
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ikke fjong i det hele tatt, altså.

Ok, da. Om ikke fjong, så i alle fall kul og fresh og stilig. Og gjennomført. Jeg er litt hummer og kanari. :b.m: fjorten år gammel bukse på:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 14:50   #365
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Treningsbukse fra Craft og rosa ulltrøye. Ikke fjong i det hele tatt.

Adele er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 15:08   #366
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Halvvåt bikini og en rød og hvitstripete strandkjole. Hår som ei kråke. Åja, fortsatt på f.......

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 17:15   #367
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Mac Dream Capri

Strikket singlet fra Vila i korall.
Sorbet Jeansjakke.
Michael Kors wedge sandaler.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 17:18   #368
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må slutte å lese denne tråden. Jeg skjønner at jeg fremstår som et kjedelig dass. Nuvel, jeg hadde vel bare tenkt å ta en titt uti gangen her, så seg jeg jo det. Folk i bransjen min er veldig fjonge. Meg? Not so much. Men jeg orker ikke shopping, da, så det er vel min egen feil.

Jeg feirer den nye kroppen min med bra klær og sko. Jeg har gått fra å leve sminkeløs , i reklame t-skjorter og dongeribukser med fleecejakke over daglig til å faktisk like å pynte meg. Det hendte før jeg slanket meg, men det har ikke akkurat blitt billigere de siste årene.

Jeg har altså gått fra å ikke like shopping til å like å finne skatter, gjerne med god hjelp. Den gode butikkhjelpen er det dessverre langt mellom altså.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 19:09   #369
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gode, gamle dongeriskjørtet mitt fra fra Esprit, rosa pirque t - shirt og blå sporty stoffsko fra Jean Paul

Gammel 01-08-13, 19:19   #370
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Offwhite topp med blonder på bærestykket, lyse Milla jeans frå Cubus og barfot. (Heime etter jobb.) Klokke, og sett med halssmykke og øredobber i sølv.

Gammel 01-08-13, 23:20   #371
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må slutte å lese denne tråden. Jeg skjønner at jeg fremstår som et kjedelig dass. Nuvel, jeg hadde vel bare tenkt å ta en titt uti gangen her, så seg jeg jo det. Folk i bransjen min er veldig fjonge. Meg? Not so much. Men jeg orker ikke shopping, da, så det er vel min egen feil.

Jeg kunne skrevet "dongeribukse, bomullsgenser" i denne tråden de aller fleste dagene, så vi er flere kjedelige. Vi er fine folk likevel, Divine.

Gammel 02-08-13, 07:37   #372
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knæsjt cerise og oransje skjørt, svart topp.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg skjort.jpg (27,6 KB, 12 visninger)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 07:41   #373
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høstkledd i dag. Mørkeblå skinny bukse, blågrønn topp og svarte converse. Klokke og armbånd i tre frå Tanzania.

Gammel 02-08-13, 07:45   #374
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Har kun på bursdagsdressen. :ferie:
...ellers tenker jeg vanligvis som Divine, har aldri på meg noe som er verdt å opplyse verden om. Skulle i grunnen ønske det falt meg naturlig å dolle meg mer i det daglige.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 09:21   #375
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men i dag er til og med JEG fin! Jeg har nemlig kjøpt denne kjolen av Jålebeinet, og har allerede fått komplimenter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 09:27   #376
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Piratbukse, grønn tunika, blå sko.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 09:28   #377
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, Divine!

Jeg har et litt nusselig skjørt fra Blutsschwester, grønn trøye og minst 10 år gamle Camper-sandaler.

Gammel 02-08-13, 09:29   #378
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den der er så fin! Jeg er jo "misunnelig" på alle som kler maxi-dress, jeg er for lav og ser bare enda mer stutt ut. Idag har jeg enn så lenge truse på, men skal ha på meg et skunkfunkskjørt og singlet.
Dette bare i petrol

Og campersandaler som er gamle, ganske lik Bluens, men uten broderi

Gammel 02-08-13, 09:39   #379
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig kjole, Divine, og supersøte årgangs-Camper, Blu!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 02-08-13, 09:55   #380
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en flott kjole Divine! Og skjørtet til Che også! Og årgangs-Camper!

Jeg har dratt på meg det samme dølle og for store brune skjørtet som i går, med en tilfeldig grå t-skjorte til, siden jeg skal vaske huset i formiddag. Etterpå skal jeg definitivt ha på meg noe annet og mer oppmuntrende. Siden skjørtet er for vidt i livet sklir det langt ned, sånn at i tillegg til å være ukledelig bomsete også havner nedenfor knærne. En lengde jeg IKKE kler. Men nå skal jeg drikke opp kaffen min og hente støvsugeren.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.