|
|
#361 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg er en grinebiter for tiden, ifølge et par venninner som har sendt meg melding om å publisere skonummer og antall minutter brukt på håret om morgenen. Hvordan dette skal fremme kreftsaken forstår jeg ikke. For de av oss som har sett en av våre nærmeste slite seg gjennom sykdommen, er en slik aksjon bare fjas, så jeg har satt meg fore å poste noe som gagner saken hver gang en idiotisk melding tikker inn hos meg, eller at noen av mine venner faller for fristelsen til å poste fjaset på veggen sin.
|
|
|
#363 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Det er godt noen orker å fortelle folk hvor teit sånne statuser er, hadde flere av oss vært flinkere til det hadde vi kanskje blitt kvitt noen av dem.
|
|
#364 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Det toppet seg med cm og minutter for meg også, så jeg la ut denne:
|
|
#365 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
|
|
#367 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg synes disse er så fantastiske, de fine fine "gamledager" da alt var så mye bedre. Da mor var hjemme og lagde middag og vi lekte ute i "til dels i meget bratt terreng" .... :-S
|
|
#368 |
|
Yes, we can!!
|
Altså, er du sikker på at den ikke var på tull, som reaksjon på alle statusene i samme stil?
|
|
#369 |
|
Hjuleglede
Ja, det er jeg 100 % sikker på ut fra hvem som postet den og vedkommendes andre statusoppdateringer. |
|
|
|
|
#370 |
|
Hjuleglede
Jeg er tydeligvis en av få som har vokst opp med foreldre som hadde litt større ambisjoner for barna sine enn at de bare skulle overleve. |
|
|
|
|
#371 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Et råd til alle mannfolk- om du våkner med et stående problem , ta tak i problemet og dra noen raske beslutninger , så har du snart løsningen i hånden...........:=))
|
|
#372 |
|
Ikke fullt så fin
|
|
|
#374 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Ikke så veldig morsom, men heller ikke motbydelig. Du er så prippen, Safran. |
|
|
|
|
#376 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Landskampen mellom Somalia og Pakistan endte i kaos.. Tilskuerne stormet banen da en av spillerne fikk rødt kort... De trodde det var et norsk pass |
|
|
|
|
#377 |
|
Hjuleglede
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Ja, den var jo sjikkeli morsom. |
|
|
|
|
#378 |
|
Nå også i farger
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2I USA går den kreftgreia i en litt annen variant. Der skal de skrive "Jeg er x antall uker og har dille på *sett inn mat*". Den fikk noen reaksjoner kan man si og ei ble litt satt ut når moren fikk gratulasjoner om at hun skulle bli bestemor igjen. |
|
|
|
|
#379 |
|
Tåler regn
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg driver ikke gymnastikk. Hadde Gud ment at vi skulle gjøre knebøyninger, hadde han lagt diamanter på gulvet |
|
|
|
|
#380 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Fant denne nå;
![]() |
|