Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 10:42   #361
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg er en grinebiter for tiden, ifølge et par venninner som har sendt meg melding om å publisere skonummer og antall minutter brukt på håret om morgenen. Hvordan dette skal fremme kreftsaken forstår jeg ikke. For de av oss som har sett en av våre nærmeste slite seg gjennom sykdommen, er en slik aksjon bare fjas, så jeg har satt meg fore å poste noe som gagner saken hver gang en idiotisk melding tikker inn hos meg, eller at noen av mine venner faller for fristelsen til å poste fjaset på veggen sin.

Her er gårdagens:
Jeg gidder ikke komme med "kryptiske" tall i statusoppdateringen og dermed tro at jeg støtter kampen mot brystkreft. Jeg deler heller linken til Rosa Sløyfeaksjonen, der finnes det både tlf man kan donere til, og kontonummer. Rosa Sløyfe

Og dagens:

Nok en tåpelig mail som ber meg om å publisere skostr og hvor mange minutter jeg bruker på håret - for å fremme kampen mot brystkreft? Neppe!
Jeg vil heller be alle mine kvinnelige FB-venner om å klikke seg inn på linken under for å lære hvordan man undersøker brystene sine selv, og ta seg god tid i dusjen i kveld. I denne sammenhengen er man seg selv nærmest, ta ansvar jenter!
http://www.rosasloyfe.no/undersoek-brystene-selv

Gammel 15-09-11, 11:30   #362
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra, Flubby!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 11:31   #363
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er godt noen orker å fortelle folk hvor teit sånne statuser er, hadde flere av oss vært flinkere til det hadde vi kanskje blitt kvitt noen av dem.

Gammel 15-09-11, 14:20   #364
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det toppet seg med cm og minutter for meg også, så jeg la ut denne:

Skostørrelsen min har ingenting med brystkreft å gjøre - vil du gjøre en innsats: Gi et bidrag til Rosa Sløye-aksjonen, slutt å poste dumme statuser på nett...

Det var flere av de som trykket "liker" til den som aldri har trykket på noe på annet jeg har lagt ut, så jeg tror det er mange som er lei av den typen statuser.

Gammel 15-09-11, 22:04   #365
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

En kjent SV politiker i Oslo skrev dette i går kveld om Hagen i bystyret:

Stakkars Carl I Hagen! Nå må han tilbringe de neste fire årene sammen med 5 pakistanere, 3 somaliere, 2 iranere, 2 arabere, 1 inder, 1 tamil,1 nigerianer, 1 svenske og 40 norske multikulturalister :-D

Gammel 15-09-11, 22:28   #366
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Her er en jeg fant på en venn sin status i dag:

*Navn* vurderer å melde seg inn i pensjonistpartiets ungdomsgruppe.

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 23:43   #367
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes disse er så fantastiske, de fine fine "gamledager" da alt var så mye bedre. Da mor var hjemme og lagde middag og vi lekte ute i "til dels i meget bratt terreng" .... :-S

Hvis du har vokst opp med mors HJEMMELAGDE mat, ALDRI gått på Sfo, syklet til skolen UTEN hjelm, spolte kassettbånd opp med en blyant, fjernkontroller fantes ikke, butikkene hadde ALLTID stengt på søndag, mobil,bankkort og Facebook var IKKE oppfunnet enda og du lekte ute hele dagen,også med kniv og øks, til dels i meget bratt terreng, UTEN tilsyn av voksne Uten eu godkjenninger på bil. uten Iso standarder osv. Sett denne på din vegg, for du har overlevd!!

Gammel 15-09-11, 23:46   #368
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det er ikke mye som provoserer meg mer enn dette her:
Da jeg var liten satt jeg i bil uten barnesete og belte og hang og slang rundt i bilen. Alle voksne røyka overalt, vi klatra i trær, gikk på epleslang, spikka med kniver, kjørte moped uten hjelm og førerkort. Hang etter biler med akebrett, etc...
Post dette på din status om du er i live ennå, etter å ha vært stuntmann som ung

Mitt svar:
Trist med de som IKKE kan sette den som status fordi de omkom i trafikken som barn. Antallet trafikkdrepte under 15 år er redusert med 90 % siden 70-tallet, og det selv om antallet biler på veiene er doblet. Det var faktisk ikke ALT som var bedre før.

Altså, er du sikker på at den ikke var på tull, som reaksjon på alle statusene i samme stil?

Gammel 15-09-11, 23:51   #369
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, er du sikker på at den ikke var på tull, som reaksjon på alle statusene i samme stil?

Ja, det er jeg 100 % sikker på ut fra hvem som postet den og vedkommendes andre statusoppdateringer.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 23:52   #370
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes disse er så fantastiske, de fine fine "gamledager" da alt var så mye bedre. Da mor var hjemme og lagde middag og vi lekte ute i "til dels i meget bratt terreng" .... :-S

Hvis du har vokst opp med mors HJEMMELAGDE mat, ALDRI gått på Sfo, syklet til skolen UTEN hjelm, spolte kassettbånd opp med en blyant, fjernkontroller fantes ikke, butikkene hadde ALLTID stengt på søndag, mobil,bankkort og Facebook var IKKE oppfunnet enda og du lekte ute hele dagen,også med kniv og øks, til dels i meget bratt terreng, UTEN tilsyn av voksne Uten eu godkjenninger på bil. uten Iso standarder osv. Sett denne på din vegg, for du har overlevd!!

Jeg er tydeligvis en av få som har vokst opp med foreldre som hadde litt større ambisjoner for barna sine enn at de bare skulle overleve.

Gammel 16-09-11, 00:24   #371
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Et råd til alle mannfolk- om du våkner med et stående problem , ta tak i problemet og dra noen raske beslutninger , så har du snart løsningen i hånden...........:=))

Gammel 16-09-11, 23:18   #372
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Et råd til alle mannfolk- om du våkner med et stående problem , ta tak i problemet og dra noen raske beslutninger , så har du snart løsningen i hånden...........:=))

Humoren min.

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 17-09-11, 11:53   #373
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

… mens jeg syns den bare var teit. Og motbydelig.

Gammel 17-09-11, 12:18   #374
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så veldig morsom, men heller ikke motbydelig. Du er så prippen, Safran.

rine er ikke aktiv  
Gammel 17-09-11, 12:25   #375
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du er så prippen, Safran.

Jah, det var dagens!

Gammel 17-09-11, 14:04   #376
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Landskampen mellom Somalia og Pakistan endte i kaos.. Tilskuerne stormet banen da en av spillerne fikk rødt kort... De trodde det var et norsk pass

Den får kommentarer som strålende, dagens beste og låner.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 17-09-11, 14:12   #377
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Ja, den var jo sjikkeli morsom.

Gammel 17-09-11, 14:23   #378
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

I USA går den kreftgreia i en litt annen variant. Der skal de skrive "Jeg er x antall uker og har dille på *sett inn mat*". Den fikk noen reaksjoner kan man si og ei ble litt satt ut når moren fikk gratulasjoner om at hun skulle bli bestemor igjen.

Gammel 19-09-11, 00:21   #379
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg driver ikke gymnastikk. Hadde Gud ment at vi skulle gjøre knebøyninger, hadde han lagt diamanter på gulvet

(Dette er en gruppe jeg så en var med i.)

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 19-09-11, 18:56   #380
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant denne nå;

Sitat:

Vi kvinner er engler, til noen knekker våre vinger. Da flyr vi videre på et kosteskaft...
-Ikke en jævel kan si at vi ikke er fleksible! ;o)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.