Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-11, 19:47   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg klarte ikke la vær.. og har bestilt meg denne.

Og den er fantastisk fin altså!

Gammel 16-04-11, 19:54   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Og den er fantastisk fin altså!

Er den sånn passe normal i størrelsen?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 26-04-11, 13:11   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarte ikke la vær.. og har bestilt meg denne.

Fikk denne i dag.
Den er NYDELIG. Men den var pittelitt for liten!
Jeg kjøpte 38, men burde hatt 40. For stoffet er ikke stretch, og det spriket litt over puppene, samt strammet over armene..
Må få sjekka om jeg får returnert og bytta, eller om jeg skal selge og bestille ny
Men den var veldig fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-04-11, 13:23   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den er vidunderlig fin Nessie!

Gammel 26-04-11, 13:29   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den er vidunderlig fin Nessie!

Den er fantastisk.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-04-11, 14:14   #6
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Tynn og myk softshell, perfekt til sommeren

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv  
Gammel 26-04-11, 18:56   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Fikk denne i dag.
Jeg kjøpte 38, men burde hatt 40. For stoffet er ikke stretch, og det spriket litt over puppene, samt strammet over armene..
Må få sjekka om jeg får returnert og bytta, eller om jeg skal selge og bestille ny
Men den var veldig fin!

Den var da knallfin, kjedelig at den er feil i str.

Gammel 26-04-11, 20:01   #8
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk denne i dag.
Men den var veldig fin!

Den kjolen er lekker. Jeg har lyst på sånn jeg også, men nå tror jeg det holder med kjolekjøp på en stund. Eller rettere sagt; det holder med kleskjøp. Og skokjøp.

Gammel 15-04-11, 14:33   #9
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Nessie: Det er den lekreste kjolen jeg har sett på lenge!!

Gammel 15-04-11, 16:07   #10
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da måtte jeg bare bestille meg disse

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Hunter%20Melrose%20Boots%20Short%20Black%201.jpg (37,9 KB, 7 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 22:37   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da måtte jeg bare bestille meg disse

De der har jeg også snust på. Klarer bare ikke å bestemme meg om de er fine eller ei. Er de fine?

Gammel 16-04-11, 11:21   #12
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke fått dem ennå, bare bestilt. Men synes såklart de er fine.

iben er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 16:28   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Nessie: Det er den lekreste kjolen jeg har sett på lenge!!

I know!! De har den i flere farger og, men jeg tror de fyker foort ut av butikken

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-04-11, 21:19   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det vet jeg ikke, men har aldri sett det.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-04-11, 20:27   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke akkurat kjøpt men mannen kom hjem i dag, etter en uke i California, og hadde med denne til meg:

MJ Helena Totally Turnlock i fargen er taupe, en grå/beige farge. Lekker, lekker, lekker!!!

Jeg tøyset egentlig da jeg sa at han måtte ta en tur i en av MJ-butikkene i San Fransisco, men jammen gjorde han det og han gjorde et godt valg, synes jeg. Passer meg kjempefint!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-04-11, 22:24   #16
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ikke akkurat kjøpt men mannen kom hjem i dag, etter en uke i California, og hadde med denne til meg:

MJ Helena Totally Turnlock i fargen er taupe, en grå/beige farge. Lekker, lekker, lekker!!!

Jeg tøyset egentlig da jeg sa at han måtte ta en tur i en av MJ-butikkene i San Fransisco, men jammen gjorde han det og han gjorde et godt valg, synes jeg. Passer meg kjempefint!

Kjempefin , Jenna! Snill mann du har!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 17-04-11, 22:28   #17
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har siklet på denne i flere måneder og i kveld brøt jeg sammen.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 17-04-11, 22:38   #18
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Så fin veske, Jenna!

Jeg har kjøpt dette fra Skunkfunk:

Og disse blusene:

Gammel 17-04-11, 22:40   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig fin bluse til venstre der, du! Den venter jeg også på..

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 18-04-11, 12:42   #20
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Ny kåpe:

Fantastisk fint snitt med litt lenger bak enn foran, flatterende og slankende innsving. Vanntett dermizac-stoff, så perfekt vår, høst og sommer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.