Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 19:45   #361
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Hvem av dere er venn av min kusine?

Det er vanskelig å svare på det når man ikke vet hvem din kusine er.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:49   #362
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg har også sett noen der som er venn med min kusine.

  Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 20:43   #363
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det er vanskelig å svare på det når man ikke vet hvem din kusine er.

Syns du?
Albertine: Kanskje vi har samme kusine?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 21:40   #364
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

guniss: Hvor mange FP venner har du egentlig? Alle jeg hadde noen felles med var deg og noen med Joika.

Nei, det var lite felles der ute utenom diverse nettbeskjentskaper. Men to av dere har tidligere kollegaer/studievenninner av meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 21:52   #365
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

guniss: Hvor mange FP venner har du egentlig? Alle jeg hadde noen felles med var deg og noen med Joika.

Nei, det var lite felles der ute utenom diverse nettbeskjentskaper. Men to av dere har tidligere kollegaer/studievenninner av meg.


HAHAHA. Jeg tenkte det samme... Ellers så er det noen som kjenner noen jeg kjenner.. men mest perifere venner egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 22:25   #366
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har også sett noen der som er venn med min kusine.

Og det har jammen meg jeg også. Ja nå blir det spooky, dere... :nifs stemme:

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 22:54   #367
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Ingen overraskelser og ingen felles kjente, unntatt forumvennner.
Det er ikke så mange FPere fra nord.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 23:56   #368
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg måtte jo bli fan.
Nysgjerrig som jeg er så måtte jeg jo se hvem som er fan også.
De eneste jeg kjente igjen er de som jeg har møtt, og et par som hadde samme bilde som her inne.

Største overraskelsen var at jeg har felles venn med 2 her inne. 1 har jeg felles SM/NM venn med, og den andre har en eks av meg på vennelista (jeg har han på lista jeg også da).

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 00:01   #369
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Det jeg tenker på er at hvis folk finner ut at jeg er medlem her på FP gjennom fjesboka, så tar det jo ikke lang tid med "snoking" for å finne ut hvem jeg er her inne. Jeg er jo ikke anonym med alt jeg skriver. Vil ikke at andre venner og bekjente skal vite at jeg er her. :litt paranoid ja:

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Akkurat. Så jeg viser heller at jeg er god fan av FP, ved at jeg er her inne nesten daglig.

:soulmate:

  Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 04:30   #370
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg er "fan" av FP på facebook...noen av dere kjenner jeg jo fra før av og mange har jeg blitt kjent med her inne og dere har jeg hatt som venner lenge. Ellers bryr jeg meg fint lite om hvem som kjenner hvem eller hvem som har felles venner med meg etc. Er ikke redd for å bli kjent igjen og synes det bare er koselig å få spørsmål om felles kjente!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 09:56   #371
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

guniss: Hvor mange FP venner har du egentlig? Alle jeg hadde noen felles med var deg og noen med Joika.

Nei, det var lite felles der ute utenom diverse nettbeskjentskaper. Men to av dere har tidligere kollegaer/studievenninner av meg.

Alle kjenner apa, men apa kjenner ingen? Ellerno?
Neh, jeg har da noen?
Får jo venneinvitasjoner i fleng vettu...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:44   #372
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Wow. En av dere hadde tre venner av meg i RL på lista si.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:50   #373
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Alle kjenner apa, men apa kjenner ingen? Ellerno?
Neh, jeg har da noen?
Får jo venneinvitasjoner i fleng vettu...

:kjenner apa og apa kjenner meg:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:56   #374
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Alle kjenner apa, men apa kjenner ingen?

Hah, det var akkurat det JEG skulle til å skrive. Det var absolutt INGEN nye fjes for mitt vedkommende, men kanskje noen kjenner meg?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:16   #375
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

En av dere er venn med bestevenninnen min. Hun vet ikke at jeg er her.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:34   #376
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Hvem av dere er venn av min kusine?

Etter å ha snoket litt rundt, tror jeg kanskje at det kan være meg?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:55   #377
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Og plutselig oppdaget jeg at jeg faktisk har 5 felles venner med en person jeg aldri har truffet. Verden er jammen liten

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:04   #378
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Etter å ha snoket litt rundt, tror jeg kanskje at det kan være meg?

Jasså, da må jeg jammen prikke deg for å sjekke!
Nei det fikk jeg altså ikke lov til, du har visst allerede fått en prikk av meg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:05   #379
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

3 av dere har jeg 1 felles facebook-venn med (ikke den samme). Aner ikke hvem dere er IRL.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:24   #380
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

En av dere er venn med bestevenninnen min. Hun vet ikke at jeg er her.

Jeg fant en lignende forbindelse på FB, men jeg er rimelig sikker på at det ikke er deg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no