Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 21:30   #361
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Sist jeg fikk prikk var i januar

Men nå har du ikke skrevet mer enn ca 20 innlegg siden januar, såe …

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:31   #362
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes prikkingen går i bølger for min del. Men jeg får i snitt oftere prikker nå enn til å begynne med. Jeg får flere prikker når vi har litt opphetede, skikkelige diskusjoner gående enn når det er mest småprat.

Men selv om mange prikker sjeldnere nå enn tidligere, er det jo flere til å prikke. Så det kan jo være at det ikke blir færre prikker totalt likevel?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:32   #363
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Vel, jeg har brukt opp prikkekvoten min for i dag, så jeg har da gjort mitt for å holde prikkefrekvensen oppe... (det er forresten første gang jeg faktisk har brukt opp kvoten da...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:34   #364
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vel, jeg har brukt opp prikkekvoten min for i dag, så jeg har da gjort mitt for å holde prikkefrekvensen oppe... (det er forresten første gang jeg faktisk har brukt opp kvoten da...)


Da var det jammen på tide!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:38   #365
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vel, jeg har brukt opp prikkekvoten min for i dag, så jeg har da gjort mitt for å holde prikkefrekvensen oppe... (det er forresten første gang jeg faktisk har brukt opp kvoten da...)

Godt gjort, når du faktisk ikke har prikket den eneste som er verdt å prikke.


rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:39   #366
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Er det en prikkekvote? Hvor mange prikker er det?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:45   #367
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

usikker, men dagens fyller hele konrtollpanelet i alle fall....

Jeg pleier spre prikkingen mer over dager, så jeg kan ikke huske å ha nådd taket før. Ble bare inspirert-...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:50   #368
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det en prikkekvote? Hvor mange prikker er det?

Kvoten er 20 pr dag, og så må det gå 15 mellom hver gang man prikker samme person.
:erfaren prikker:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:51   #369
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

den med å treffe samme person for ofte har jeg dog truffet før.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:55   #370
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg prikker veldig mye tror jeg, og bortsett fra de siste dagene går det veldig lang tid mellom hver prikk som ramler inn hos meg. Men jeg ler tydeligvis høyt og får lyst til å sende en prikk til de samme flere ganger, for jeg får pussig nok også opp "du kan ikke prikke xxx" eller hva det nå står.
For ja, jeg prikker nok mest når jeg ler av et innlegg i en tråd, eller i en tråd som ofte har sporet av og det ikke er naturlig å qoute for å dra den tilbake dit jeg var. Er litt treg av meg, så jeg oppdager visst morsomme tråder sent.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:55   #371
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Den treffer jeg også - noen som vet hvilke intervaller det er snakk om?

Peker opp på mitt forrige innlegg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:07   #372
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Å nei... må jeg begynne å handle i butikkene nå da..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:10   #373
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Åh- nå så jeg at jeg hadde fått en prikk i en sånn I/T-tråd. Det irriterer meg alltid. Jeg vil jo gjerne vite hvilket gullkorn jeg har kommet med- og når! De triller jo bare ut av meg, lizzom, ikke så lett å ha oversikten sånn helt av seg selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:14   #374
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg registrerte at jeg har fått en med et spm, det er alltid litt sånn... "hva gjør jeg nå" når jeg vil svare, for der er jo ingen svarfunksjon, og når vedkommende ikke deltar i en felles diskusjon (for da er det jo greit å svare via prikk på innlegg man har relevans til, f.eks) blir det jo dumt å lete opp et helt annet innlegg for å svare, så da blir det pm, som vedkommende på et vis har tatt et valg om å ikke benytte når det heller ble spurt på prikk. (På andre forum er pm naturlig, men her inne virker det tidvis som om pm er noe litt... invaderende personlig til tider...)

Jaja, poeng kan man få på mange vis...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:16   #375
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Og når det ikke håndheves etter reglene (opptak en gang i måneden), men det går nesten ett år, da kan det liksom være det samme.

Hvor står det at det er opptak en gang i måneden? Står det ikke bare at det er manuelt opptak og end of story?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:18   #376
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Månedlig har jeg ikke sett at det skal være, manuelt vet jeg at det er, og når det finner sted neste gang får tiden vise, "mot slutten av denne uka" er det under to timer igjen av, men på et vis tilhører morgendagen denne helga, og uansett var det jo bare "se om jeg får sett på det" eller noe sånn.

og uansett er ikke det så viktig, egentlig lurer jeg mer på hvorvidt tanken på å oppjustere M1 har vært vurdert jeg. Bare sånn fordi jeg egentlig bryr hodet mitt mer med sånne rare ting, enn egentlig M2 som jeg nesten hadde glemt inntil denne tråden på et vis minnet meg på den igjen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:51   #377
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Regnestykket er ikke helt ferdig enda, det blir en større justering / endring denne gangen.

Hvor vil det nye regnestykket bli presentert? Under Info-siden? I denne tråden? Bare sånn at jeg vet hvor jeg skal lete.

Bill.mrk: Nådde akkurat 500 dager registrert på forumet => Fikk likevel ikke gi to poeng.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 23:08   #378
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvor står det at det er opptak en gang i måneden? Står det ikke bare at det er manuelt opptak og end of story?

Medlemssalong II (M2)
Åpen for alle som har skrevet minimum 1000 innlegg og har minimum 1000 ryktepoeng. Tilgangen gis manuelt, med ikke helt jevne mellomrom, men ca. én gang i måneden.

Dette har Skilpadda skrevet, jeg stoler på at det er regelen.
Her:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=76402

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 23:17   #379
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Vel, i så fall er det ca like "månedlig" som min "månedlige damegreie" i perioder har vært... slett ikke månedlig....

Men, denne uka er straks omme, og jeg innser at det betyr at jeg burde være i seng for lenge siden, for Knerten våkner like irriterende tidlig selv om det ikke er barnehage i morgen...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 23:47   #380
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Medlemssalong II (M2)
Åpen for alle som har skrevet minimum 1000 innlegg og har minimum 1000 ryktepoeng. Tilgangen gis manuelt, med ikke helt jevne mellomrom, men ca. én gang i måneden.

Dette har Skilpadda skrevet, jeg stoler på at det er regelen.
Her:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=76402

OK, det er nok mulig Skilpadda var litt ivrig der i den oversikten. Dette er de offisielle beskrivelsen av MII:

Medlemssalong II
Et forum for de mest aktive brukerne. Tilgang settes manuelt av administrator, basert på et aktivitetskrav som svarer til 1000 innlegg og 1000 ryktepoeng.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no