Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 14:01   #361
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men den besitter da de aller, aller fleste her inne?
Ref tråden om "gjør du aldri noe galt".

Jeg sier ikke at ikke det er flere som tenker sånn. På ingen måte. Jeg sier at det fascinerer meg.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:01   #362
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det må i så fall være å faktisk TA hull i ørene på et pikespedbarn OG fortelle om det etterpå....

Nei.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:21   #363
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.615
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei.


Ja, det er en ting til, men det tørr ikke engang jeg å si høyt

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:39   #364
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.137
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Jeg tror Sitron vil frem til at verre skrives med e, ikke æ.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:42   #365
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Ikke alle kan beskyldes å være like kjappe.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:48   #366
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.615
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror Sitron vil frem til at verre skrives med e, ikke æ.

Å hjelp..... det var gjort med vilje.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:57   #367
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Akkurat denne holdningen. At man er miljøvennlig og flink så lenge det ikke fører til personlige offer. Da blir det plutselig vanskelig og man gidder ikke!

Så du tar aldri fly?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:09   #368
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Så du tar aldri fly?

Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg bor jo i Nord-Norge.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:17   #369
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg bor jo i Nord-Norge.

Er du ikke villig til å ofre noe for miljøet? Kanskje er det lite miljøvennlig i seg selv å bo i Nord-Norge?

Jeg tuller med deg, men jeg synes ikke det siste du skrev til Floka holdt helt vann.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:38   #370
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

D'arcy: Nei det er ikke det som opptar meg mest nei. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Ting er ikke så svart hvitt,ihvertfall ikke i min verden.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:46   #371
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Hmm har lest litt mer nå og kjenner at man kan tolke mye i verste mening bare man vil.

Hvis det er kaldt å starter jeg bilen i 5-10 minutter før.Hvis jeg ikke rekker så hender det at bilen står og går mens jeg levere unga. Nå prater vi om dager da det er kaldt. På jobb(i hj.spl) kjører jeg hele dagen. Når det er som kaldest må bilene stå å gå en del,pga korte besøk så blir aldri bilen varm og vi sliter med at bilene ikke vil starte.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:53   #372
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er du ikke villig til å ofre noe for miljøet? Kanskje er det lite miljøvennlig i seg selv å bo i Nord-Norge?

Jeg tuller med deg, men jeg synes ikke det siste du skrev til Floka holdt helt vann.

Jeg skjønner den. Jeg har selvsagt satt ting litt på spissen. Jeg gjør så godt jeg kan mtp miljøet. Det betyr ikke at jeg alltid er best i klassen. På ingen måte. Jeg har garantert mine svin på skogen, og kan fint erkjenne det. Fly, bl.a. er en av tingene. Men skal man til Oslo en tur, så er det rimelig uaktuelt å ta tog 18 timer hver vei. Da er det liksom det man rekker. Jeg gjentar meg selv nå: Jeg er ikke ute etter å ta noen, eller henge ut noen. Men debatten er interessant. At noe som trigger meg er noe andre tar som en selvfølge. Jeg hadde den diskusjonen med en fyr som syntes det var greit å røyke i bilen så lenge ungen sov. For meg er det så utenkelig at jeg holdt på å svime av da han fortalte det. Han hadde en lang argumentasjonsrekke, mens jeg prøvde egentlig bare å samle meg for å i det hele finne motargumenter. I ettertid har jeg desverre funnet ut at det er noen som faktisk gjør dette, som for meg er så på trynet utenkelig.

Jeg fikk dette litt tilbake i trynet i denne tråden. For jeg er så naiv at jeg rett og slett ikke trodde at folk engang vurderte å la bilen stå på tomgang.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 18:19   #373
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Jeg synes det er pussig at folk er så snar til å dømme andre, selv når man har egne svin på skogen

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 18:57   #374
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Hvorfor er mobbing et emneord i denne tråden? Bør jeg kanskje lese den?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 18:59   #375
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)



Svin i skogen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 21:15   #376
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg synes det er pussig at folk er så snar til å dømme andre, selv når man har egne svin på skogen

Jeg har ikke dømt noen - bare så det er sagt!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:01   #377
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.


Driver dere og hakker på Floksa ENDA?!
Har ikke hun gjordt godt nok rede for seg tidligere i tråden?

Ja, og så kom hun og fortalte at hun fortsetter med den idiotiske prosedyren om å la bilen stå på tomgang. Det er ikke annet enn god, gammeldags TRASS. Og voksne folk som TRASSER på den måten fortjener ikke å slippe unna. Floksa kunne godt latt være å si noe, men hun velger å legge det ut i denne tråden. Da kalles det en invitasjon.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:45   #378
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, og så kom hun og fortalte at hun fortsetter med den idiotiske prosedyren om å la bilen stå på tomgang. Det er ikke annet enn god, gammeldags TRASS. Og voksne folk som TRASSER på den måten fortjener ikke å slippe unna. Floksa kunne godt latt være å si noe, men hun velger å legge det ut i denne tråden. Da kalles det en invitasjon.

Men det er da langt flere enn henne som innrømmer dette i tråden?
Hvorfor velger du å fokusere så mye på akkurat henne?

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 22:48   #379
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Men det er da langt flere enn henne som innrømmer dette i tråden?
Hvorfor velger du å fokusere så mye på akkurat henne?

Jeg svarer på innlegg som trigger meg på en eller annen måte. Jeg forklarte det mer enn godt nok i forrige innlegg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 09:28   #380
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.615
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, og så kom hun og fortalte at hun fortsetter med den idiotiske prosedyren om å la bilen stå på tomgang. Det er ikke annet enn god, gammeldags TRASS. Og voksne folk som TRASSER på den måten fortjener ikke å slippe unna. Floksa kunne godt latt være å si noe, men hun velger å legge det ut i denne tråden. Da kalles det en invitasjon.

Så du synes virkelig at en håndfull mennesker på internett har kunnskap nok til å vite noe om min hverdag og kunne forlange at jeg endrer mine rutiner som ikke plager en sjel bare fordi? Det er så arrogant at det finnes vel nesten ikke ord. Jeg har så mange ganger sakt jeg når jeg lar bilen gå på tomgang så gjør jeg det med grunner JEG finner gode nok. Det skal en ganske god posjon selvtro til for å sitte via nett og dømme de grunnene som ikke gode nok. Har du noen som helst erfaring med å skulle fungere som en familie i 25 til 40 minusgrader????

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no