|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22
Trodde jeg gikk inn i tråden om hva man bruker KI til. Jeg har foret den med blodprøvesvar en gang.
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Noe har skjedd med den ene knehasen min og nå klarer jeg nesten ikke gå. Inntil nå idag har jeg snart gått 15000 skritt så kan ha noe med det å gjøre...
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Hvor: Rogaland
Sv: Gruffetråd #22Gruffer bittelitt over at røykesug fremdeles trigges etter 20 år uten et eneste blås. Naboen på skrå under meg røyker på terrassen sin, og siden jeg har min terrassedør åpen så siver det inn røykelukt. Det er både deilig og plagsomt på en gang. |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #22Egentlig er det gruff, men så lo vi godt av det også - etterpå.
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråd #22Valgkvelden, men det har ligget og gruffet videre. En gutt viste meg en melding postet av en Fpu-er. Bilde av Støre med svart " forbrytermaske" tegnet rundt øynene. Regjeringsbygget bak. Og så en tekst om at det var på tide med bombing. Jeg mener slikt skal tas på alvor, og at politiet bør varsles for å vurdere saken. Sannsynligvis stygg "humor", men ikke greit. Jeg snakket med foreldren til han som viste meg postingen, og jeg forsto det som at de tenkte å ta det med politiet. Håper de har gjort det. Litt smekk for ungdomspolitisk idioti er ikke bare dumt, tenker jeg. |
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Det massive hatet mot AP og AUF er så skummelt. Det kommer fra alle kanter også, Rød Ungdom-lederen er også jo totalt ute.
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #22Katta til Mellomste bor hos oss for tiden. Etter en slosskamp med nabokattene har hun nå skjerm rundt hodet, bandasje og uteforbud i en uke. Hun maser og piper og mjauer og er generelt misfornøyd. Jeg blir gal. |
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg har en datter som har operert skjev neseskillevegg. Hun har ikke skjerm rundt hodet, men tamponger oppi nesa, bandasje og uteforbud, hun maser og piper og mjauer og er generelt misfornøyd. Jeg blir gal.
|
|
#10 |
|
Lesende
Sv: Gruffetråd #22Til tross for tissekasse med ny sand mente pusen at det beste stedet å tisse var oppå dyna vår. I fotenden heldigvis. Jeg har fulgt vaskeanvisningen, men det ser ut til at dyna er tapt og at vaskemaskinen er full av dun. |
|
|
|
|
#11 |
|
Klar
|
Det har jeg også gjort. Det er noe av det j*vligste jeg har vært med på. De tampongene, fastsydd i nesa, jeg trodde jeg skulle gå fullstendig fra forstanden. |
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, jeg synes virkelig synd på henne altså, hun strever fælt. De tampongene må hun gå med til tirsdag. Så jeg skjønner godt at hun klager.
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg er bånn fortvilet her jeg ligger og ikke fungerer i det hele tatt. Fastlegen er tafatt og vanskelig å få tak i, spesialisten svarer ikke på telefonen. Jeg blir dårligere og dårligere. Inngrepet som kan gjøre meg bedre er det 52 ukers ventetid as we speak, og jeg har ventet i et halvt år for å få spesialisten til å sende henvisningen.
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Håpløst |
|
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Blondie
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gruffetråd #22Blondie og My
|
|
#17 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråd #22Jeg er syk. Våknet med puls på 100 i dag tidlig, men uten feber. En eller annen luftveisinfeksjon. Ikke korona, for der har jeg tatt en (utløpt) test, og den var negativ. Blæh! Hater å være sånn litt syk. Syk nok til at man klør i øynene, nyser og hoster og er generelt sett uvel, men ikke syk nok til at man bare sover hele tiden.
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #22Da er vi to, Lille meg.
|
|
#19 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Gruffetråd #22Jeg mister kontakten med et familiemedlem som står meg nær, og jeg vet ikke hvordan jeg skal redde det. Ingen konflikter, bare økende forskjeller i livsstil, holdninger, verdier og syn på livet og en bekymring fra min side om at h*n ikke lenger står helt opp for seg selv i forholdet h*n er i. |
|
|
|
|
#20 |
|
Lesende
Sv: Gruffetråd #22banana: Sånt er tungt. Har du noen å rådføre deg med, f.x. mer vettuge venner eller i slekta? |
|
|
![]() |
|
|