Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-24, 22:48   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg hater Star Wars! Det er bråkete og varer altfor lenge og det vises støtt hos oss. Vi har ett sted å oppholde oss (minus soverom) i leiligheten og da blir det massivt å bli utsatt for det hver helg. Bah. Enda mer irriterende er det selvsagt at jeg er den eneste som ikke liker det og derfor er den rare. Gruff.

Jeg elsker STAR WARS, det er favorittfilmer over alle favorittfilmer. Men jeg ser på det på Macen min med headset, så mannen som ikke liker det slipper.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 21:16   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler laptop og hodetelefoner og egen, selvvalgt serie/film, Blondie. Så kan de hadere bare såp på det de vil. (Sport, her i huset. Særlig fotball)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 27-01-24, 05:21   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg anbefaler laptop og hodetelefoner og egen, selvvalgt serie/film, Blondie. Så kan de hadere bare såp på det de vil. (Sport, her i huset. Særlig fotball)

Ja, det kunne bært en løsning (bortsett fra at jeg ikke har annet enn jobb-PC og den la jeg trassent igjen på jobb).
Jeg tror det kjedeligste er at jeg gledet meg til hyggelig fredagskveld sammen. I dag foreslår jeg brettspill.

Gammel 26-01-24, 21:21   #4
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Og jeg er fascinert over de som klager over kollektiv i Oslo nå, høres jo ut som en vanlig dag på bygda.

Jeg er alltid så fascinert når vi er der ig besøker fastboende. De må ta buss/trikk/bane uansett, «for det er såååå langt». Ja, omtrent like langt som vi har til postkassa.

Neida. Joda. Tusler ut av gruffetråden før det er mitt hode som fyker.

Gammel 26-01-24, 22:18   #5
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle gjerne bodd på bygda. Sånn helt seriøst. Men jeg orker ikke leve et liv der barna mine og jeg er avhengige av å kjøre bil, det er faktisk hovedgrunnen til at mannen min ga fra seg odel (han føler dette enda sterkere enn meg). Sa da er det liksom ingen trøst at det er verre på bygda, vi bor her FORDI det er verre på bygda.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 22:34   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, veldig glad for å bo et sted hvor jeg har gangavstand til det meste, og bussforbindelse til resten. Skal aldri mer bo på bygda, hadde aldri orket all den bilkjøringa. Særlig ungene, de jeg kjenner på bygda har knapt nok tid til annet enn å kjøre unger hit og dit. Men det er jo hvert sitt valg, dette er det vi har prioritert. Forskjellen er at her funker kollektivtransporten da. Akkurat nå i allefall.

Neida, har vært problemer her og, men ikke i nærheten av hvordan det har vært i Oslo. Men igjen, der er det godt å ha gangavstand til jobb og butikk, og ikke være avhengig av buss for å komme dit. Men seriøst, i framtida kan vi jo ikke holde på med at folk skal drive og kjøre rundt i hver sin bil, det er rett og slett ikke plass eller energi nok. Og derfor er vi HELT avhengige av kollektivsystem som fungerer. Og slik det er nå, med et kollektivsystem som ikke er tilpasset vårt klima, det er rett og slett ikke godt nok.

Sist redigert av My : 26-01-24 kl 22:49.
My er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 22:57   #7
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt og det ene barnets liv er liksom lagt opp til at kollektivtrafikken går. Jeg har 14 km til jobb og absolutt ingen parkeringsmuligheter. Hun har 16 km til skole. Da er det jo ikke rart man blir en smuuuuuuuule irritert over å betale 1600 i måneden for noe som ikke har fungert på ukesvis.

Gammel 26-01-24, 23:43   #8
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Man legger jo opp livet etter hvor man bor. For meg er det for eksempel uaktuelt med bil til jobb. Da er kollektivt alternativet. Jeg bruker 2,5 t på å gå en vei. Det prøvde jeg i forrige uke. Irritasjonen når ting ikke går som det skal er stor. Heller sjeldnere avganger som går, enn sånn det er nå. Men å øke prisen når kaoset har vært som nå etter jul oppleves det som umusikalsk å øke prisene (selv om jeg vet at det har vært bestemt lenge).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 27-01-24, 10:58   #9
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Egentlig har jeg full forståelse for irritasjonen. Jeg er bare sur på kollektivtrafikken her. Som dere sier, her må vi kjøre. Og det er faen ikke bygd engang. En liten by, nemlig, men bussene går en gang i året.

Gammel 27-01-24, 21:46   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om jeg gruffer litt over at Klopp gir seg i Liverpool. Personlig bryr jeg meg ikke, men jeg bor med noen (spesielt en) som går gjellom alle sorgfasene nå.
I går: Trist. I dag: sint.

Sist redigert av Karamell : 27-01-24 kl 23:19.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-01-24, 21:52   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Lurer på om jeg gruffer litt over at Klopp gir seg i Liverpool. Prsonlig bryr je gmeg ikke, men bor med noen (spesielt en) som går gjellom alle sorgfasene nå. I går: Trist. I dag: sint.

Du kan jo prøve deg med å nevne at Mourinho er ledig på markedet, bare for å se hva som skjer liksom...

Gammel 27-01-24, 22:04   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om jeg gruffer litt over at Klopp gir seg i Liverpool. Prsonlig bryr je gmeg ikke, men bor med noen (spesielt en) som går gjellom alle sorgfasene nå. I går: Trist. I dag: sint.

Det er ikke lov å gruffe over det, det er jo heit forferdelig!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du kan jo prøve deg med å nevne at Mourinho er ledig på markedet, bare for å se hva som skjer liksom...

Det vil kanskje hjelpe, det blir nok møtt med hånlatter.

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-01-24, 22:18   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Bare tanken Jeg tillot meg enda å slenge på John Arne Riise med det samme. :raus:

Et artig eksperiment, se hvor fort man greier å dra et topplag ned liksom.

Gammel 27-01-24, 23:18   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har navnt Mourino og Feilskjær. Og Steven Gerard ...

Mer serøst har jeg nevnt Pep. Men ønsket er Xavi Alonzo.

Sist redigert av Karamell : 27-01-24 kl 23:28.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-01-24, 23:20   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Xavi Hernandez er tydeligvis også en mulighet, ser jeg.

Gammel 27-01-24, 23:31   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Xavi Hernandez er tydeligvis også en mulighet, ser jeg.

Han skal vi visst ikke ha.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-01-24, 23:59   #17
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Nei

Gammel 28-01-24, 00:43   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har navnt Mourino og Feilskjær. Og Steven Gerard ...

Mer serøst har jeg nevnt Pep. Men ønsket er Xavi Alonzo.

Jeg vil ha Ted Lasso. Han hadde passet perfekt.

007 er ikke aktiv  
Gammel 28-01-24, 10:42   #19
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Hørte om et intervju med en Liverpool supporter i går. Han ble spurt om hva han syntes om at Klopp gikk og svarte at han hadde foretrukket at konen hans gikk fra han.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 28-01-24, 11:24   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat, ja. Håper kona ikke hørte på. Jeg er glad i fotball jeg, altså, men en viss distanse er det lurt å ha.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.