|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #17
Jeg elsker STAR WARS, det er favorittfilmer over alle favorittfilmer. Men jeg ser på det på Macen min med headset, så mannen som ikke liker det slipper. |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråd #17Jeg anbefaler laptop og hodetelefoner og egen, selvvalgt serie/film, Blondie. Så kan de hadere bare såp på det de vil. (Sport, her i huset. Særlig fotball)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Ja, det kunne bært en løsning (bortsett fra at jeg ikke har annet enn jobb-PC og den la jeg trassent igjen på jobb).
|
|
#4 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Gruffetråd #17Og jeg er fascinert over de som klager over kollektiv i Oslo nå, høres jo ut som en vanlig dag på bygda.
|
|
#5 |
|
|
Sv: Gruffetråd #17Jeg skulle gjerne bodd på bygda. Sånn helt seriøst. Men jeg orker ikke leve et liv der barna mine og jeg er avhengige av å kjøre bil, det er faktisk hovedgrunnen til at mannen min ga fra seg odel (han føler dette enda sterkere enn meg). Sa da er det liksom ingen trøst at det er verre på bygda, vi bor her FORDI det er verre på bygda.
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #17Jepp, veldig glad for å bo et sted hvor jeg har gangavstand til det meste, og bussforbindelse til resten. Skal aldri mer bo på bygda, hadde aldri orket all den bilkjøringa. Særlig ungene, de jeg kjenner på bygda har knapt nok tid til annet enn å kjøre unger hit og dit. Men det er jo hvert sitt valg, dette er det vi har prioritert. Forskjellen er at her funker kollektivtransporten da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-01-24 kl 22:49. |
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #17Mitt og det ene barnets liv er liksom lagt opp til at kollektivtrafikken går. Jeg har 14 km til jobb og absolutt ingen parkeringsmuligheter. Hun har 16 km til skole. Da er det jo ikke rart man blir en smuuuuuuuule irritert over å betale 1600 i måneden for noe som ikke har fungert på ukesvis.
|
|
#8 |
|
|
Sv: Gruffetråd #17Man legger jo opp livet etter hvor man bor. For meg er det for eksempel uaktuelt med bil til jobb. Da er kollektivt alternativet. Jeg bruker 2,5 t på å gå en vei. Det prøvde jeg i forrige uke. Irritasjonen når ting ikke går som det skal er stor. Heller sjeldnere avganger som går, enn sånn det er nå. Men å øke prisen når kaoset har vært som nå etter jul oppleves det som umusikalsk å øke prisene (selv om jeg vet at det har vært bestemt lenge).
|
|
#9 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Gruffetråd #17Egentlig har jeg full forståelse for irritasjonen. Jeg er bare sur på kollektivtrafikken her. Som dere sier, her må vi kjøre. Og det er faen ikke bygd engang. En liten by, nemlig, men bussene går en gang i året.
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #17Lurer på om jeg gruffer litt over at Klopp gir seg i Liverpool.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 27-01-24 kl 23:19. |
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Du kan jo prøve deg med å nevne at Mourinho er ledig på markedet, bare for å se hva som skjer liksom...
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Det er ikke lov å gruffe over det, det er jo heit forferdelig!
Det vil kanskje hjelpe, det blir nok møtt med hånlatter. |
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråd #17Bare tanken
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #17Jeg har navnt Mourino og Feilskjær.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 27-01-24 kl 23:28. |
|
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråd #17Xavi Hernandez er tydeligvis også en mulighet, ser jeg.
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråd #17Nei
|
|
#19 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gruffetråd #17Hørte om et intervju med en Liverpool supporter i går. Han ble spurt om hva han syntes om at Klopp gikk og svarte at han hadde foretrukket at konen hans gikk fra han. |
|
|
![]() |
|
|