Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-21, 13:57   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Hoppeball: vil du sette på egg? Og i såfall når? 😊

Gammel 19-10-21, 22:58   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Timar; jeg tror vi får full pott på pakke når en av oss åpner nå. Avtale så vi kan sette på egg? Jeg er Acino6.

Jeg er opptatt noen dager nå, så får bare prøve å putte på egg med en gang jeg åpner. Men en annen skulle åpne klokka 18 i morgen, så OM det passer, så gjør gjerne det du og. Så vet jeg når jeg må bruke egg, og kanskje jeg rekker det, jeg og.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 18:52   #3
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Aha, flott du sier ifra. Ja, det koordinerer vi når det nærmer seg.

Frøkna lurer på om klokka 16 i morgen passer, Pelen?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 19:29   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Frøkna lurer på om klokka 16 i morgen passer, Pelen?

Det passer bra, jeg setter på alarm of setter på egg kl. 16 så kan hun åpne.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 20:33   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hver gang man åpner gave akkurat nå så teller det for 2 dager så det er ekstra lett å blingse nå.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 20:40   #6
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og hver gang man åpner gave akkurat nå så teller det for 2 dager så det er ekstra lett å blingse nå.

Der sier du også noe, tenkte jeg ikke på. Ja, en annen åpna også siste hos meg. Fikk 2x100tusen så det er jo bra men bittelitt frustrerende når jeg da nå bare mangler like over 100 tusen på å gå opp ett level.

Gammel 09-11-21, 21:05   #7
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jaaa! Jeg blingsa og inviterte Inagh til raid og svosj så var vi best friends helt uten å ha på egg gitt…. Sorry, Inagh!!!

Gammel 09-11-21, 21:29   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he, har jeg ikke fått med meg. No problem.

Gammel 17-11-21, 11:18   #9
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Mikkeline og Hot Lips? Avtale lucky egg?

Gammel 17-11-21, 11:27   #10
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

I kveld kl 18?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 11:42   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er opptatt i kveld dessverre. Litt letter i morgen om det er aktuelt?

Gammel 17-11-21, 12:20   #12
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

For meg er det hipp som happ, kan ta i morgen hvis det er ok for deg hot lips? Ev vente til neste onsdag. Ikke noe hast for meg.

Gammel 17-11-21, 15:47   #13
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Helt greit for meg. Kl 18 i morgen, da ��

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 21:51   #14
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Da prøver jeg det. Dere ser nok når jeg er pålogget.

Gammel 04-12-21, 09:26   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsipus - er du her? I såfall:

Vi blir best friends ved neste interaksjon. Vil du ha egg på? Når passer det da best for deg?

Gammel 10-12-21, 22:08   #16
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Bluen og Acino. Lucky egg en dag? (Spiller litt mindre for tida, men innimellom)

Gammel 10-12-21, 22:16   #17
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bluen og Acino. Lucky egg en dag? (Spiller litt mindre for tida, men innimellom)

Klarer ikke huske hvem som er hvem, hva er navnet ditt der? Og ja, hva med rett og slett samle det til raid hour onsdag, kl 18? 😊

Gammel 15-12-21, 18:00   #18
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Klarer ikke huske hvem som er hvem, hva er navnet ditt der? Og ja, hva med rett og slett samle det til raid hour onsdag, kl 18? 😊

👍den er grei

Gammel 11-01-22, 21:11   #19
Noba
🎈

Noba sin avatar

Standard

Fabelsnabel og Dronningskogen, vi har hhv 0 og 2 dager til best friends. Ønsker noen av dere å ha på lucky egg? Torsdag kl 18?

Ønsker gjerne flere venner, men har gått litt i surr med hvem av dere jeg er venn med (skulle vært en lov om samme nick på FB og PokemonGo ). Tar gjerne imot invitasjoner. Sender og åpner gaver og inviterer til raids (over en lav sko )… Wimpsen 5064 9841 4407

Sist redigert av Noba : 11-01-22 kl 21:26.
Gammel 11-01-22, 21:42   #20
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Fabelsnabel og Dronningskogen, vi har hhv 0 og 2 dager til best friends. Ønsker noen av dere å ha på lucky egg? Torsdag kl 18?

Ønsker gjerne flere venner, men har gått litt i surr med hvem av dere jeg er venn med (skulle vært en lov om samme nick på FB og PokemonGo ). Tar gjerne imot invitasjoner. Sender og åpner gaver og inviterer til raids (over en lav sko )… Wimpsen 5064 9841 4407

Skal prøve å huske det, og ikke minst å ikke åpne i morgen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.