|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag?
Men det er ikke faktisk strålende vær i området nå. Men jeg fant løsningen. Det står over her. |
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag?Hmm, er FP magisk på et vis? Etter å ha prøvd en drillion ting og så posta spørsmålet her, prøvde jeg en ting til jeg trodde jeg allerede hadde prøvd: Høyreklikk - Nyheter og interresser - Skru av. |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag?Takk, Strå! Da ble jeg også kvitt det teite værvarslet.
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva lurer du på i dag?Haha, det jeg lurer på i dag, er hvorfor iPhonen min ofte tror at jeg er i Guineabukten, og den melder vanligvis overskyet, fuktig vær og 24- 25 grader.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag?Pøblis: Jeg kan ingen ting om iPhone, men fant du av hvorfor du ikke visste at du at i Guineabukta? |
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ikke bare det, men man må faktisk stå opp hver eneste dag også.
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag?Hvis man er 100 % sykemeldt, kan man da selv, etter en stund, si at for eksempel 60 % sykemelding er nok og hvordan gjør man i tilfelle det? Snakker selvfølgelig om elektronisk sykemelding. |
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag?Blir frisørene lei av å prate om ferieplaner til alle, juleforberedelser eller hva det måtte være som er gjennomgående tema for årstiden en er i? |
|
|
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva lurer du på i dag?Jeg lurer bare på hva jeg skal bli. Når jeg blir stor.
|
|
#15 |
|
Klar
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg vil i alle fall ikke ta noe mer/ny utdanning, men jeg kunne tenke meg å jobbe med en annen del av kunnskapsområdet mitt, eller bruke kunnskapen min på en annen måte enn jeg gjør nå. Jeg begynner bare å bli skikkelig lei av å jobbe med det faget jeg jobber med, og har lyst til å jobbe med noe annet. Vet bare ikke helt hva, hvor og hvordan. Så det lurer jeg på.
|
|
#17 |
|
finner ut av mye
|
Det lurer jeg og på. Og om noen i det hele tatt vil ansette en 42-åring som knapt har jobbet de siste 10 årene.
![]() |
|
|