|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Gjerne når det er DRIT LANG kø i butikken. DA skal vi verve kundemedlemmer.
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFØKKINGS høye smittetall!!!!!
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJa, ny rekord i dag igjen, og nå er trenden stigende igjen på landsbasis også.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TPMS!
|
|
#6 |
|
Unik
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTullinger som må kjøre inn i ei rundkjøring og skape meir kø, når dei ser at køen står nokre kilometer framover. For oss som kom frå ein sidevei og skulle rundt og ut i motsatt retning av køen, blei det reine slalomkjøring. Ikkje fekk eg gjort unna siste rest av julehandelen min heller |
|
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFolk som STÅR STILLE på rulleband på kjøpesenter! Det er meningen du skal GÅ der, eller ihvertfall gi plass til de som vil gå i stedet for å stå og prate. Det HOPER seg fort opp, spesielt nå I PANDEMIEN når vi skal holde AVSTAND! |
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFolk som ikke SKJØNNER at man kan ha GODE grunner til å trenge å stå på rullebåndet! Og som HELLER IKKE skjønner at man IKKE skal gå forbi noen på rullebåndet uansett. Skjønner de ikke at man må beregne GOD TID når man skal handle o.l i disse dager, nettopp for å UNNGÅ trengsel???
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Det hadde jeg tenkt å skrive også. |
|
|
|
|
#10 |
|
bits and pieces
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TStå til høyre, gå til venstre.
|
|
|
#11 |
|
heimføing
|
Tviler på at de har noen som helst grunn til å bare STÅ der, de gir NULL plass til venstre også i helt FRISKE tider, men da kan man ihvertfall pikke dem i skuldra og bryte seg forbi. Det er bare uvane eller uvitenhet som gjør at de STÅR over hele bredda. |
|
|
|
|
#12 |
|
|
Hvordan vet du det egentlig?
|
|
|
#13 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Dersom jeg har handlet masse, hender det at jeg tar med meg handlevogna i rulletrappa, og sporene i hjulene gjør det omtrent umulig å gjøre noe annet enn å stå i trappa. Det er også rimelig trangt på venstre side av vogna. De fleste har god nok tid til å ikke trenge seg forbi meg og vogna. |
|
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNår jeg legger ut noe for salg i kjøp/salg-gruppen for Tulleby og får melding fra folk som vil kjøpe, og som bor i Vimseby som er mange mil unna, og som derfor ikke kan hente før om en uke, og som sikkert kommer til å glemme det hele uansett, da blir jeg GRETTEN!
|
|
#15 |
|
heimføing
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg tenker også at alle som føler seg KRENKA av tilfeldige utbrudd i en RANTETRÅD for MINDRE viktige ting, kan ta seg en BOLLE før de legger seg. Ferdig snakka! |
|
|
|
|
#16 |
|
|
Åh, ikke vær teit. Man føler seg ikke krenka selv om man kommer med en mot-rant.
|
|
|
#17 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Det fremstår veldig krenka, for å si det mildt. |
|
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg står ganske ofte på de båndene, jeg blir fort svimmel og uvel på kjøpesentre. Det er da ganske vanlig, uten at jeg tenker å gå i fakkeltog for den retten. Aller helst er jeg ikke på kjøpesenter.
|
|
#19 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDe som er friske og raske og uten plager og har dårlig tid kan jo bare gå opp den vanlige trappa.
|
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMan kan fint GÅ forbi noen på rullebåndet om man har det travelt. Man blir ikke nærkontakt av de 2 sekundene det tar å smette forbi noen. Verre med de som på død og liv må STÅ/GÅ TETT OPP I RYGGEN PÅ DEG.
![]() |
|
|