Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-20, 19:11   #341
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg er sint på arbeidsgiver til eldstemann. Man tar ikke inn en 21-åring med asperger og tileggsvansker på et møte med to sjefer og det hele ender med at gutten går ut av møtet uten jobb.

Jammen hva i alle dager? Avskjediget, liksom?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-10-20, 19:12   #342
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Den FORBANNA skattepolitikken til den regjeringa vi har nå. Så vilt usolidarisk.

Gammel 07-10-20, 21:35   #343
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Når deg er kø inn og gjennom en rundkjøring, er det normal høflighet å lage en luke slik at de som skal krysse likevel kommer gjennom.

Gammel 07-10-20, 22:01   #344
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trenger ikke å SPEEDE OPP OG TUTE for å tette luka når noen forsøker å skifte felt!!! Det er føkkings KØ!!!! og du kommer uansett ikke senere fram fordi om du får EN bil foran deg!!!!

Gammel 08-10-20, 00:08   #345
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Oppdateringen til Telenor T-We, den er IKKE BRUKERVENNLIG!!!

Gammel 08-10-20, 07:59   #346
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Når du kjøper noe på nett, så LES BESKRIVELSEN FØRST!

JA!!!

Gammel 08-10-20, 09:01   #347
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bh størrelser. Altså!!! Når en 95 C er alt for stor. Da skulle man jo tro at det i det minste fikk an å få på seg en 95B, av samme merke, men annen type. Men nei da. Hva ER det for noe det?!?! Når samme str er to helt forskjellige str?!? Gjør de det med vilje?!?! For at du skal måtte prøve hver eneste jævla bh i butikken?!?! Hæ?!? Hva er vitsen?!?
And do not get me started on jeans!!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-20, 09:11   #348
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Floksa, du må sannsynligvis gå ned i omkrets og OPP i cup. Forsøk feks 85 D i steder for 95 B. Ofte skal man ha mindre omkrets og større cup enn man tror.

Gammel 08-10-20, 09:14   #349
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hva med å prøve ørten størrelser og finne den rette, og så ta med seg en i samme merke, samme størrelse, annen farge og....det var vel et par detaljer i utformingen. Som altså ikke passet like godt nei. AHH!

Gammel 08-10-20, 09:27   #350
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Floksa, du må sannsynligvis gå ned i omkrets og OPP i cup. Forsøk feks 85 D i steder for 95 B. Ofte skal man ha mindre omkrets og større cup enn man tror.

Det var AKKURAT slik det endte. Med en 85 C
Og damen i butikken trodde nok jeg var gal da jeg valgte å skifte bh i butikken etterpå. Men den jeg hadde på var altså en 115 H Jeg gikk jo ut som et nytt menneske. For faen.

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-20, 13:14   #351
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, dette med klesstørrelser synes jeg er så frustrerende. I veldig mange klær er jeg S, mens i noen klær er jeg XS og i noen andre igjen er jeg M eller L. Og det er ikke konsekvent for hvert merke engang. Har en skallbukse i L som passer fint, mens regnbuksa i S i samme merke er alt for stor.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-10-20, 14:27   #352
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Uff, dette med klesstørrelser synes jeg er så frustrerende. I veldig mange klær er jeg S, mens i noen klær er jeg XS og i noen andre igjen er jeg M eller L. Og det er ikke konsekvent for hvert merke engang. Har en skallbukse i L som passer fint, mens regnbuksa i S i samme merke er alt for stor.

Det er jo egentlig helt utrolig dustete.

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-20, 14:38   #353
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det utrolig mange som ikke skjønner dette med bh-er, så det er rett og slett for vanskelig. Jeg forsøkte å forklare for 15-åringen, men hun stirret bare vantro på meg. Så jeg tok henne med til en skikkelig butikk og så gikk hun 20 cm ned i omkrets og opp 6 cup-størrelser. Og plutselig var ikke bh'er like håpløse. Mor kan forklare så mye hun vil, men det må FAGFOLK til for at man skal tro på dem ... men det er egentlig en positiv ting.

Gammel 08-10-20, 14:44   #354
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bher ja ... Alltid like gøy å shoppe. Jeg brukte i mange år 75C, men så viste det seg at jeg skal egentlig ha 65E. Eller noe sånt.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-10-20, 14:57   #355
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da benytter jeg anledningen til å ta en liten over dette stadig gjentatte rådet - som IKKE gjelder alle. Det er åpenbart MEG det er noe FEIL med. Jeg befinner meg i starten av alfabetet uansett, og om jeg skal gå NED i omkrets, eksisterer ikke plagget. (Nei, det passer ikke i undertøysbutikker heller.)

Gammel 08-10-20, 22:23   #356
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme her, Bluen. Men sant for de med middels pupper og opp, ofte, tror jeg.

Men jeg har fortsatt liggende en bikini med plass til en appelsin i hver cup, etter å ha fulgt størrelsesråd her inne.

Gammel 12-10-20, 19:12   #357
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk at en eller annen VATTNISSE, eller enda verre, en VATTNISSEKOMITÉ, i Bærum føkkings kommune har funnet ut at det er en hælvetes god idé å be MUSIKERE om å stille GRATIS med bidrag til en JULEKALENDER!

I FØKKINGS 2020!!! Har de LEST en jævla nyhetssak eller?

PS: MÅ HA EGET TEKNISK UTSTYR

Hva slags jævla NAUT er det som får lønn av VÅRE SKATTEPENGER egentlig?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-10-20, 19:15   #358
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Maverick: Schmartinger. (<- Himler med CAPSLOCK!)

Gammel 12-10-20, 19:19   #359
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper de så NEI!

Gammel 12-10-20, 19:21   #360
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg veit bare at ganske mange deler denne avisnotisen hvor Bærum Kommune oppfordrer musikere til å jobbe gratis på Facebook. Og mange banner mer enn meg.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.