|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jammen hva i alle dager? Avskjediget, liksom? |
![]() |
![]() |
#342 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDen FORBANNA skattepolitikken til den regjeringa vi har nå.
#343 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNår deg er kø inn og gjennom en rundkjøring, er det normal høflighet å lage en luke slik at de som skal krysse likevel kommer gjennom.
#344 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDu trenger ikke å SPEEDE OPP OG TUTE for å tette luka når noen forsøker å skifte felt!!! Det er føkkings KØ!!!! og du kommer uansett ikke senere fram fordi om du får EN bil foran deg!!!!
#345 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOppdateringen til Telenor T-We, den er IKKE BRUKERVENNLIG!!!
#346 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
JA!!!
#347 |
can-jur
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TBh størrelser. Altså!!! Når en 95 C er alt for stor. Da skulle man jo tro at det i det minste fikk an å få på seg en 95B, av samme merke, men annen type. Men nei da. Hva ER det for noe det?!?! Når samme str er to helt forskjellige str?!? Gjør de det med vilje?!?! For at du skal måtte prøve hver eneste jævla bh i butikken?!?! Hæ?!? Hva er vitsen?!?
![]() |
#348 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFloksa, du må sannsynligvis gå ned i omkrets og OPP i cup. Forsøk feks 85 D i steder for 95 B. Ofte skal man ha mindre omkrets og større cup enn man tror.
#349 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THva med å prøve ørten størrelser og finne den rette, og så ta med seg en i samme merke, samme størrelse, annen farge og....det var vel et par detaljer i utformingen. Som altså ikke passet like godt nei. AHH!
#350 |
can-jur
|
Det var AKKURAT slik det endte. Med en 85 C
![]() |
#351 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TUff, dette med klesstørrelser synes jeg er så frustrerende. I veldig mange klær er jeg S, mens i noen klær er jeg XS og i noen andre igjen er jeg M eller L. Og det er ikke konsekvent for hvert merke engang. Har en skallbukse i L som passer fint, mens regnbuksa i S i samme merke er alt for stor.
![]() |
#352 |
can-jur
|
Det er jo egentlig helt utrolig dustete.
![]() |
#353 |
ej ikke møjkets heije
|
Det utrolig mange som ikke skjønner dette med bh-er, så det er rett og slett for vanskelig. Jeg forsøkte å forklare for 15-åringen, men hun stirret bare vantro på meg. Så jeg tok henne med til en skikkelig butikk og så gikk hun 20 cm ned i omkrets og opp 6 cup-størrelser. Og plutselig var ikke bh'er like håpløse. Mor kan forklare så mye hun vil, men det må FAGFOLK til for at man skal tro på dem ... men det er egentlig en positiv ting.
![]() |
#354 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TBher ja ... Alltid like gøy å shoppe.
#355 |
intro
|
Da benytter jeg anledningen til å ta en liten
![]() |
#356 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TSamme her, Bluen. Men sant for de med middels pupper og opp, ofte, tror jeg.
#357 |
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTenk at en eller annen VATTNISSE, eller enda verre, en VATTNISSEKOMITÉ, i Bærum føkkings kommune har funnet ut at det er en hælvetes god idé å be MUSIKERE om å stille GRATIS med bidrag til en JULEKALENDER! |
![]() |
![]() |
#358 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMaverick: Schmartinger.
#360 |
|
![]() Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg veit bare at ganske mange deler denne avisnotisen hvor Bærum Kommune oppfordrer musikere til å jobbe gratis på Facebook. Og mange banner mer enn meg. |
![]() |
![]() |
|
|