|
|
#341 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden # 4
Har ikke hørt et ord om det. |
|
|
|
|
#342 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden # 4Kua mi snudde. Vi skulle gå hjem fra setra i sag. Har gått knirkefritt i alle år. I år fikk det ikke knirkefritt. Så nå er vi tilbake på setra. Måtte hent alt utstyret som var kjørt hjem.
|
|
|
#343 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4Telefonen skrudde seg plutselig av og godtok ikke noe så jeg måtte til med PUK-kode. Deretter vil den ikke godta det vanlige låseskjerm-passordet mitt. Jeg kan ikke prøve mer å finne ut av det for da går hodet (mer) amok igjen. Attpå til nektet PCen meg å maile sjefen og fortelle om ny sykemelding, SMS går ikke som sagt. |
|
|
|
|
#344 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gruffetråden # 4Jeg vil ha helg nå og ikke måtte jobbe en time til. |
|
|
|
|
#345 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden # 4Elisabeth, alle arbeidsplasser har en sånn. Og ja, jeg skjønner frustrasjonen din.
|
|
#346 |
|
|
Sv: Gruffetråden # 4Gruffer videre over megleren som styrer med huskjøpet. Den gjengen får ikke selge et postkassestativ for meg engang altså. Maken til uproffe greier. Jeg er ganske målløs i grunn. Sist redigert av Kaija : 06-09-19 kl 18:03. |
|
|
|
|
#347 |
|
Hertuginne
|
Jeg tror de er ganske på kanten av hva som er lov angående det med forsikringer, men de har garantert provisjon på å selge forsikringer, både boligkjøperforsikring og andre forsikringer, så de prøvde seg på en spansk en. Du kan kjøpe boligkjøperforsikring selv, tror jeg, direkte fra f.eks. Help.
|
|
#349 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gruffetråden # 4Et stk vond veneflon
|
|
|
#350 |
|
|
Jeg tror ikke jeg gidder å styre med huskjøperforsikring. Å kjøpe pakketilbud er aldeles uaktuelt. Jeg har ok forsikringstilbud gjennom forbundet mitt, og husforsikringa der er god og billig. |
|
|
|
|
#351 |
|
Hertuginne
|
Reglene vil ikke ha tilbakevirkende kraft, så det har ikke betydning for ditt kjøp uansett.
|
|
#352 |
|
|
Sant det. |
|
|
|
|
#353 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Vi har fått flyttet på en sånn en. :jubel: Ikke grunnet bråket, men utfallet liker vi.
|
|
#354 |
|
Rockesøster
|
Sv: Gruffetråden # 4I dag gruffer jeg over at jeg sitter her hjemme, veldig lite mobil pga sykkelulykke, og at jeg ikke er i Oslo og gjør meg klar til konsert med Muse som jeg egentlig skulle.
|
|
#357 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråden # 4På bare noen måneder nå så har oppvaskmaskinen blitt ødelagt, jeg har måttet rotfylle en tann for en formue, bilen min måtte få ny kjølereim og nå har vaskemaskinen tatt kvelden. Det er ikke kult, og det er ikke minst veldig dyrt. |
|
|
|
|
#358 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Høyner med 9 dager og nå vond hals.
|
|
#360 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråden # 4Jeg som håpet på et lag denne sesongen og ble glad når det ble en realitet. Som deretter ble skuffet og så positivt overrasket. Nå er jeg skuffa langt ned i kjelleren igjen.
|
![]() |
|
|