Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 08:53   #1
På randen
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
På randen er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg ønsker meg denne Marc Jacobs kåpen:

http://cgi.ebay.co.uk/07-FALL-MARC-B...QQcmdZViewItem

Har noen erfaring med eBay? Tror dere denne er ekte?

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 13:09   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har et par liknende i boden som er sikkert ti år gamle. De er gått i stykker.
Er det forresten glidelås i sida på disse, eller må de snøres? :lat:

Glidelås!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 23:48   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen jakke, nei.
Du kan få lov til å impulshandle for meg også.

Gammel 16-09-07, 09:36   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde heller ikke stolt på at den er ekte mtp at item location er Kina.

Gammel 16-09-07, 09:46   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

På randen: Hva med å sende dem en mail og spørre om de kan garantere for autensiteten på jakken? Måten de svarer på vil sikkert kunne gi deg en pekepinn på hvorvidt de er til å stole på.

En annen ting; De er sikkert flinke til å lage kopier (hvis det er kopi), og veldig få vil nok kunne se at jakken ikke er ekte. Hvis dette er greit for deg så er det jo bare å kjøpe.

Gammel 16-09-07, 10:04   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

På randen: Hva med å sende dem en mail og spørre om de kan garantere for autensiteten på jakken? Måten de svarer på vil sikkert kunne gi deg en pekepinn på hvorvidt de er til å stole på.

Jeg sendte mail ang forsegling på en Biosilk flaske som selger mente var ekte. Svaret jeg fikk tilbake bekreftet mine mistanker om at det var falske saker. Han ble småhissig og veldig uprofesjonell. Så jeg hadde i første omgang sendt en mail ja.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 10:15   #7
På randen
Fullverdig medlem

På randen er litt kul
Standard

Takk for gode råd, jenter! Jeg har nå sendt en mail, og spurt om den er "100% authentic Marc by Marc Jacobs"

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 10:59   #8
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Takk for gode råd, jenter! Jeg har nå sendt en mail, og spurt om den er "100% authentic Marc by Marc Jacobs"

Handler aldri mere fra Ebay-selgere i Kina. Eneste gangen jeg har blitt lurt big time! Mottok aldri noen vare.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-10-07, 05:17   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Forrige ukes fangst fra Urban Outfitters:

Cord-bukse

Fargen på den blå genseren er mye sterkere og dypere enn på bildet. Stoffet er utrolig mykt og deilig. Gleder meg til det blir kaldt, jeg.

Sist redigert av Majsa : 08-10-07 kl 23:09.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-07, 17:51   #10
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Fine ting Majsa, er det cord-bukse ?

Har lyst å kjøpe meg ei cord-bukse no Det er så utrulig deilig å gå i !

Gammel 08-10-07, 23:10   #11
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Fine ting Majsa, er det cord-bukse ?

Gammel 09-10-07, 10:24   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Forrige ukes fangst fra Urban Outfitters:

Cord-bukse

Fargen på den blå genseren er mye sterkere og dypere enn på bildet. Stoffet er utrolig mykt og deilig. Gleder meg til det blir kaldt, jeg.

Kjempefine klær, Majsa. De så så behagelig ut!

Gammel 09-10-07, 15:22   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

I dag har jeg brukt alt for mye penger.

1400 kr på Nøstebarn
1400 kr i en interiør butikk
3300 kr på Cornelias Hus
3500 kr Ikea
400 kr på Black Design
600 kr på Princess

Gammel 09-10-07, 15:23   #14
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Jeg tror ikke jeg orker å ta bilder av alt, men her er noe

Vi har malt en vegg i stua i dyp lilla, egentlig mest for å få bort den grusomme brun/fersken/rosa fargen som var fra før. Kjøpte også to panellengder i lilla og hvitt med lilla sirkler og et lilla golvteppe. Det blir så lekkert!

Og så kjøpte jeg denne kjolen/tunikaen fra Odd Molly som jeg tenkte å bruke i navnefesten. Den er så mye finere IRL, i dyp midnightblue

Gammel 09-10-07, 15:23   #15
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

På nøstebarn ble det luer på guttene. Her er lillebror modell

Og dette:

Ullfleece votter og sko

Ullfleece jakke i natur

Omslagsjakke i ullfrotte i brunt

Og denne leken til bittelillebror

I dag kom denne i posten!

Sist redigert av MissS : 09-10-07 kl 20:56.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 17:30   #16
malena

malena sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt meg en petrolblå cordkjole på noa noa i dag.

Gammel 17-09-07, 17:31   #17
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som vet hvor jeg får tak i hettejakke med bred strikk nederst?

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 18:23   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åssen hettejakke da? A la Juicy? Kort? Lang?

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 18:57   #19
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åssen hettejakke da? A la Juicy? Kort? Lang?

Lang. Vil ha sånn som er litt ettersittende og helt nedpå rumpa.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 19:38   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Hos www.nok200.com har de det

BCBG ~ Lang Hettejakke, Svart

Lysebrun, også BCBG

Om begge

Design med mange fine detaljer.
God lengde som går godt over setepartiet.
Toveis glidelås foran.
95% Bomull & 5% Spandex.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.