|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Har fått masse gode, gammeldagse papirbilder i posten - veldig stas! |
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Ansiktsuttrykkene til jentene mine da jeg hentet dem i barnehagen etter en uke borte fra dem. Og ansiktsuttrykket til mannen min da han hentet meg på Gardermoen i morges.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At skolen til barna mine har vunnet Dronning Sonjas skolepris for likeverd og inkludering!
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Sjefen har i dag skrytt masse av meg både til hans sjef og masse andre sjefer i selskapet vi jobber. Og ga meg beskjed om at jeg nå kunne ta meg en ytterst velfortjent høstferie.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At min skolesvake trettenåring har funnet et fag hun virkelig elsker og mestrer, og at det faget er tysk!
|
|
#7 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At jeg etterhvert omsider fikk betalt alle regningene. (skrev i hva gjr deg irritert-tråden før i kveld, dreide seg om å ikke få betalt, treg nettbank) Så nå er jeg glad, alle regninger borte. Det er lykke hver lønningsdag. Alle regningene betales med det samme, bortsett fra to som kommer senere i mnd. Det er så fantastisk deilig følelse når alt er betalt, derfor venter jeg aldri til forfall. |
|
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg er glad jeg er ferdig med å pakke kofferten, og at vi snart er på farten til Gardermoen for overnatting før tur til NYC i morgen. (jeg misliker sterkt å pakke da jeg aldri får bestemt meg for HVA jeg skal ha med, og ender med å pakke alt for mye.)
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
God tur!
|
|
#11 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At vi var en gjeng som stilte opp i dugnadsånd for å hjelpe en venninne med å få i stand huset (gjøre ferdig, reparere, rydde, kaste osv) hun sitter igjen med etter mannen hennes døde for 1,5 mnd siden. Det er satt av en helg til i tillegg til denne. Så godt at så mange stiller opp og bidrar for henne og de to små guttene. |
|
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Så fint gjort! Vil tru det er godt for folk å kjenne at dei kan bidra i ein sånn tragisk situasjon. Ein blir jo så hjelpelaus på sidelinja.
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Jeg får ikke prikket deg, men så fint gjort av dere.
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Eldste fikk bronse i et karatestevne i Sverige i dag. Endelig ser det ut til at det løsner for han, og selvtilliten hans vokser på alle områder nå om dagen. Ungen begynner å bli "stor"! |
|
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Guttungen (13) lot seg, frivillig, løsrives fra pc'n og bli med mor si til Oslo, bare for å komme ut av huset litt.
|
|
#16 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Vin.
|
|
#19 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Bra, Albertine!
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?I går ble jeg så utrolig glad for at en tidligere elev kom på besøk på skolen. Han gikk ut for tre år siden, og jeg brukte så utrolig mye tid på han de tre årene jeg hadde han. Det var mye surr og tull, og jeg følte at all tid ble brukt på å bekymre meg for han. Jeg har ikke sett han siden vitnemålutdelingen i 10. klasse for 3 år siden, og jeg ble så utrolig glad når jeg så han i går. Ting har ordnet seg for han, og han kom for å besøke oss. En utrolig god følelse. Han kommer alltid til å være et av "hjertebarna" mine. |
|
|
![]() |
|
|