Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-16, 18:51   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag?

Har fått masse gode, gammeldagse papirbilder i posten - veldig stas!

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 30-09-16, 20:59   #2
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ansiktsuttrykkene til jentene mine da jeg hentet dem i barnehagen etter en uke borte fra dem. Og ansiktsuttrykket til mannen min da han hentet meg på Gardermoen i morges.

Gammel 30-09-16, 21:12   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At skolen til barna mine har vunnet Dronning Sonjas skolepris for likeverd og inkludering! Fine, fine skolen.

Gammel 30-09-16, 21:15   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjefen har i dag skrytt masse av meg både til hans sjef og masse andre sjefer i selskapet vi jobber. Og ga meg beskjed om at jeg nå kunne ta meg en ytterst velfortjent høstferie.

Gammel 30-09-16, 21:19   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nei altså, jeg tror det må være at det er fredag, jeg.

Gammel 30-09-16, 22:42   #6
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

At min skolesvake trettenåring har funnet et fag hun virkelig elsker og mestrer, og at det faget er tysk! Nå har vi nettopp hatt en liten stund med tyske ord og uttrykk og niåringen suger til seg all informasjonen også. Lykke!

Gammel 30-09-16, 23:29   #7
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

At jeg etterhvert omsider fikk betalt alle regningene. (skrev i hva gjr deg irritert-tråden før i kveld, dreide seg om å ikke få betalt, treg nettbank) Så nå er jeg glad, alle regninger borte. Det er lykke hver lønningsdag. Alle regningene betales med det samme, bortsett fra to som kommer senere i mnd. Det er så fantastisk deilig følelse når alt er betalt, derfor venter jeg aldri til forfall.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 01-10-16, 17:32   #8
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å høre datteren min le godt

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 01-10-16, 18:15   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er glad jeg er ferdig med å pakke kofferten, og at vi snart er på farten til Gardermoen for overnatting før tur til NYC i morgen. (jeg misliker sterkt å pakke da jeg aldri får bestemt meg for HVA jeg skal ha med, og ender med å pakke alt for mye.)

Gammel 01-10-16, 19:08   #10
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg er glad jeg er ferdig med å pakke kofferten, og at vi snart er på farten til Gardermoen for overnatting før tur til NYC i morgen. (jeg misliker sterkt å pakke da jeg aldri får bestemt meg for HVA jeg skal ha med, og ender med å pakke alt for mye.)

God tur!

Gammel 01-10-16, 19:32   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

At vi var en gjeng som stilte opp i dugnadsånd for å hjelpe en venninne med å få i stand huset (gjøre ferdig, reparere, rydde, kaste osv) hun sitter igjen med etter mannen hennes døde for 1,5 mnd siden. Det er satt av en helg til i tillegg til denne. Så godt at så mange stiller opp og bidrar for henne og de to små guttene.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 01-10-16, 19:33   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At vi var en gjeng som stilte opp i dugnadsånd for å hjelpe en venninne med å få i stand huset (gjøre ferdig, reparere, rydde, kaste osv) hun sitter igjen med etter mannen hennes døde for 1,5 mnd siden. Det er satt av en helg til i tillegg til denne. Så godt at så mange stiller opp og bidrar for henne og guttene.

Så fint gjort! Vil tru det er godt for folk å kjenne at dei kan bidra i ein sånn tragisk situasjon. Ein blir jo så hjelpelaus på sidelinja.

Gammel 01-10-16, 19:36   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At vi var en gjeng som stilte opp i dugnadsånd for å hjelpe en venninne med å få i stand huset (gjøre ferdig, reparere, rydde, kaste osv) hun sitter igjen med etter mannen hennes døde for 1,5 mnd siden. Det er satt av en helg til i tillegg til denne. Så godt at så mange stiller opp og bidrar for henne og de to små guttene.

Jeg får ikke prikket deg, men så fint gjort av dere.

Gammel 01-10-16, 20:00   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste fikk bronse i et karatestevne i Sverige i dag. Endelig ser det ut til at det løsner for han, og selvtilliten hans vokser på alle områder nå om dagen. Ungen begynner å bli "stor"!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-10-16, 20:11   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttungen (13) lot seg, frivillig, løsrives fra pc'n og bli med mor si til Oslo, bare for å komme ut av huset litt.

Gammel 01-10-16, 20:24   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Vin.

Gammel 01-10-16, 20:38   #17
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

At jeg har turt å være uenig med noen i en tråd på FP.

Gammel 01-10-16, 21:26   #18
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

At jeg har turt å være uenig med noen i en tråd på FP.

deg.

Gammel 01-10-16, 21:25   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Bra, Albertine!

Å sende fem glade, skjønne jenter heim etter ei vellykka overnatting hos jentungen.

Gammel 01-10-16, 21:43   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går ble jeg så utrolig glad for at en tidligere elev kom på besøk på skolen. Han gikk ut for tre år siden, og jeg brukte så utrolig mye tid på han de tre årene jeg hadde han. Det var mye surr og tull, og jeg følte at all tid ble brukt på å bekymre meg for han. Jeg har ikke sett han siden vitnemålutdelingen i 10. klasse for 3 år siden, og jeg ble så utrolig glad når jeg så han i går. Ting har ordnet seg for han, og han kom for å besøke oss. En utrolig god følelse. Han kommer alltid til å være et av "hjertebarna" mine.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.