|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vognmafiaen
Nei, jeg tror ingen kaller deg ikke gammeldags på grunnlag av hva du skriver her, du tar rett og slett bare feil. Alle de tingene du nevner over har ingen nødvendig sammenheng.
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Nå kom jeg på at jeg for et år siden kjøpte en brukt babybag til XploryŽn sånn i tilfelle det skulle komme et barn til en gang.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Akkurat den vognkomboen jeg tenker på til nestemann. Har vunnet en Stokke Xplory, som jeg skal plukke ut til våren og tenker at en OTH er perfekt i tillegg, som terreng- og barnehagevogn. Har hatt de vognene til S og de utfylte hverandre perfekt. :sporer av i ny retning:
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vognmafiaen*på sporet* (Nei, ikke Tore)
Rød Xplory er lekrest av alle. Et lite tips allikevel: Xplory er verdens beste vogn, men også (nesten) verdens mest oppmerksomhetskrevende. Jeg byttet fra eplegrønn, til blå - og nå sort. Trives best med sort. Den står i stil til meg og mine sorte klær
|
|
|
#7 |
|
En som trener
|
Nei, jeg var ikke det, men hadde sikkert kvalifisert til medlemskap om inntakskravet går på antall vogner man har/har hatt.
Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke er så veldig fornøyd med Stokken jeg da. Den har jo mange positive sider, men det jeg ikke liker med den er at det er null og niks fjæring på den. Da jeg oppdaget OTH var min leting etter den optimale vognen over. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: VognmafiaenHvis jeg skulle beskrive FP sånn utad, tror jeg at jeg ville klaget min nød over at FP-folka var en gjeng med fotballtullinger som forsøpler enhver debatt med fotballprat.
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Jeg ser nå at jeg var litt feig, og slang på en kneggesmiley i redsel for å bli dundret ned med røde baller av fotballgalningene.
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: VognmafiaenFotballportalen, rett og slett.
|
|
|
#16 |
|
|
Den UNIKE svarte Quinnyen min ( |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognmafiaen***** Sist redigert av Dronningen : 17-10-07 kl 12:21. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: VognmafiaenDet er tydeligvis fullstendig mulig å lage nye klassikere inne i gamle klassikere.
|
|
|
#19 |
|
Hertuginne
|
Helt enig. Dessuten så er det nok enkelte som tar seg lov uten å ha helt råd til det. Vognomani kan bli en dyr hobby etterhvert.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 25-06-07 kl 12:43. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Vognmafiaen