|
|
#341 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Eller så tenker de på hooket de hadde på auksjonen?
|
|
#343 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg synes det har blitt hakket mer kjedelig med så mye fokus på W og N. Synes hun velger litt rart mht hvem hun har blitt presentert å være. Og W er plutselig såå grei, han har jo være relativt uspiselig før. Samtidig skaper dette debatt. Og det kan være fint nok i seg selv, selv om rollefigurene velger"feil" og upolitisk korrekt. Debatt er bra.
|
|
#345 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamEr det bare jeg som synes det er mer enn litt rart at voksne personer er så opptatt av denne serien? Jeg har ikke giddet å se mer enn de to første episodene, men registrerer jo at den er et hett tema både her og på jobb. Ser at den er både nyskapende og "noe annet" enn mye annet ræl som blir sendt om dagen, men Skam er samtidig ganske oppskrytt, mener nå jeg. Til dels elendige skuespillerprestasjoner (og ja, jeg vet at ungdommene ikke er skuespillere...) og veldig langdryge dialoger/treg handling, er det ikke? Og så er det kleint når Thomas Seltzer på snart 50 omtaler seg som 69-er, og dere her i tråden sier "hooking" som om dere aldri skulle ha kalt det noe annet. |
|
|
|
|
#346 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamRine; du tar feil.
|
|
#347 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamTusen millioner fluer kan ikke ta feil- et drit! |
|
|
|
|
#348 |
|
Introvert textrovert
|
Han sa før helgen.
|
|
#349 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamDu må se i alle fall to eller tre episoder til før du får lov til å uttale deg, rine. |
|
|
|
|
#350 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamHan sa før helgen, men jeg følte nøling. Jeg tror han finner på en lame unnskyldning for at de ikke skal møtes.
|
|
#351 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg synes ikke det er noe rart at William fremstår mer sympatisk enn tidligere. I den første sesongen ble han beskrevet sett gjennom øynene på ferske førsteklassinger basert på rykter. Å kline med noen på fest og ikke ha interesse for noe mer (hendelsen med Vilde) er ikke uvanlig. Hun var også veldig pågående og fikk klare svar tilbake.
|
|
#352 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
De har jo pult, ikke bare klint.
|
|
|
#353 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sjølvsagt ikkje meldeplikt, men eg meiner i alle fall at i ein relasjon av kvalitet så snakke en om slikt. Spesielt når en er ungdom liksom?
|
|
|
#354 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamNoora skammer seg altså så innmari over å ha bli forelsket i William, at hun er i ferd med å ødelegge alt for seg selv - både forholdet til venninnene og forholdet til William. Hun bruker Vilde som unnskyldning, men realiteten er at hun syns det er dødsflaut at hun, den høyverdige og moralske, har falt pladask for - og har innledet et forhold til - skolens største (angivelige) rundbrenner. |
|
|
|
|
#355 |
|
Ferdiglada
Og det er både trist og utrulig bra moralisme
|
|
|
#356 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
#357 |
|
Ferdiglada
Sv: Serieanbefaling: SkamKva betyr det egentlig å ha rulleplass? Å få sitte på med russebil liksom?
|
|
|
#359 |
|
villende
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror rulleplass er å sitte på med en russebil som har fest mens den er ute å kjører. |
|
|
![]() |
|
|