|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#341 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Ja det er faktisk det som skremmer og frastøter meg mest med denne saken at noen støtter ordføreren fordi jenta i følge dem "bød" på seg selv. |
|
|
|
|
#347 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg mister helt troen på menneskeheten når noen mener det er viktig å dokumentere at hun var med på det. Er folk helt tette i pappen, lurer jeg på da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#348 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Mye intern slang i familien Øygard. Rart han har vært ordfører i så mange år med en såpass intern språklig kommunikasjonsform
|
|
#349 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Dette er vare pinlig og veldig, veldig trist. |
|
|
|
|
#350 |
|
Fortynnet
|
Jeg også. Det er helt hinsides. |
|
|
|
|
#351 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Forklaringene hans er så vanvittige at jeg lurer på om den gamle ordføreren egentlig tar sikte på å bli erklært sinnsyk. |
|
|
|
|
#352 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Huff. Du sier noe, Madicken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#353 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Reidun sier: |
|
|
|
|
#354 |
|
Bedreviter
|
Man blir vel ikke bare "erklært sinnsyk", sånn helt uten videre? Og det å være en gammel gris uten gangsyn eller skamvett har da aldri vært en tilstrekkelig definisjon på å være sinnssyk i det norske rettsvesenet. |
|
|
|
|
#355 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Kona blir jo nærmest gjort medskyldig av sin sjarmør av en ektemann. Han snakker konsekvent om "oss" i sine forklaringer. Han er sikkert veldig manipulativ person i.o.m. at kona fremdeles forsvarer ham etter alt som er kommet frem. Noe annet kan jeg ikke forstå.
|
|
#356 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Fatter ikke at han en gang tenker at anken kan sette ham i et bedre lys. Selv om de nå ikke skulle finne bevis nok for at han er skyldig så er det jo ingen som faktisk tror han er uskyldig. |
|
|
|
|
#357 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tolket Madickens uttalelse til å være ironisk ment.
|
|
|
|
#358 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Nei, det blir man selvsagt ikke, men det var fristende å tenke tanken om at dette var "taktikken". |
|
|
|
|
#360 |
|
Bedreviter
|
Det er jo synd for ham at ikke "dum som et brød" er frifinnelsesgrunn. Da hadde han sklidd gjennom lett som en plett. |
|
|
![]() |
|
|