|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)"Reidun Øygard: - Det kommer an på settingen, men jeg var klar over at dette var en jente som var i ferd med å bli voksen. Derfor likte jeg ikke språkbruken. Det tror jeg ikke Rune tenkte på." Ja jøss, hvis han så på henne som et barn, så var jo disse samtalene helt greie. |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Nå er disse bildene begynte å komme, jeg har vel ventet på det en stund.
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det bildet gjorde meg i hvert fall kvalm.
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Det ville være fryktelig dårlig gjort mot Donald.
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
Jeg får mer de-ja-vu på bladet MAD enn Donald når jeg leser om Øygard...
|
|
#10 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Fruen vitner nå. |
|
|
|
|
#12 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Reidun Øygard: – Jeg klarer ikke å følge folk på tolkningen om seksuelt innhold, det var en type kommunikasjon de hadde seg i mellom. At det skal bli et samleie er jeg ikke med på. |
|
|
|
|
#15 |
|
Off the map.
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Hver for seg så kunne man sikkert snakke bort det som har blitt sagt. Inn og ut for eksempel. Om det var det eneste beviset så var det jo tynt.
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Hvis Øygard brukte dette uttrykket når han var glad, er det merkelig hvis ikke noen av hans venner som skal vitne senere har hørt det. Vi får se. |
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, det henger igjen fra gammelt av, at konfirmasjonen markerer et skille, hvor en etterpå får bli med på fest osv. |
|
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)For et utrolig latterlig argument. At hun er konfirmert. Han er bygdas største kjendis og maktperson. Hun er ei lita kontaktsøkende jente. Jeg synes det hadde vært grovt også om hun hadde vært 16 år og 1 dag. Selv om det da ikke hadde vært ulovlig å gjennomføre 'frivillige' samleier.
![]() |
|
|