|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolevesker til 11000
Jeg skjønner det og kan kjenne meg igjen. Men slik du formulerte det, fikk jeg inntrykk av at du mente at shopping var en kilde til ekte og langvarig glede, og at det var noe du bedrev i utstrakt grad nettopp detfor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Skolevesker til 11000Jeg har visst uforvarende havnet i merkeshoppingtråden for barn, der jeg aldri tidligere har satt min fot. Her er så underligt! :149-kroners vinterjakke fra obs:
|
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Skolevesker til 11000Nå har jeg brukt gudvet hvor lang tid på å lese meg gjennom nesten hele denne tråden, kontrollere blodtrykk og temperament, startet en lang multisitering med kommentarer før jeg fant ut at jeg skulle få med meg de siste sidene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Skolevesker til 11000Jeg har ikke kranglet med noen såvidt jeg vet, men jeg kan godt hente fram den der 87%-sjokolade-i-matboksen-tråden igjen hvis du vil. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Det husker jeg ikke, men det pleier ikke bli noe kumbaya med Rine, så jeg tviler på det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Skolevesker til 11000Men hvordan unngår dere slitasje? Min sliter som sagt klær sånn at han skulle hatt rustning. I dag storshoppet vi bukser. 4 stykker, fordi han har hull på knærne på omtrent ALLE buksene han eier og har. Han spiller fotball med hele seg! Utebukser - vel det går vel med minimum 4 i sesongen. Å tro at vintertøy skal vare fra år til år er bare morsomt. I tillegg vokser han jo 10 cm i året, så om noe skulle finne på å overleve (utenkelig) så ville det aldri i verden passe.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Skolevesker til 11000Jeg har en som ikke sliter klær og en som burde hatt rustning. Heldigvis kom de i riktig rekkefølge slik at arv er mulig.
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Skolevesker til 11000Så nå er dette en barneklærshoppingtråd?
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Skolevesker til 11000Jaja. Sånn går det. En spenstig og opphetet tråd om stereotypier og fordommer og krangler om hvem som har best verdier, ender opp o en boooringntråd om barneklær.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Skolevesker til 11000Oppfølgingsartikkel i Aftenposten i dag: http://www.osloby.no/shopping/Ungdom...r-7134747.html
|
|
|
#12 |
|
maler
|
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg må innrømme at pøbelprinsessen aldri hadde svindyrt barnehagetøy. Heldigvis overlevde hun.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes 8-900 er innenfor akseptabelt, tusen kroner mer? Not so much.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
800-900 for en dress er vel hva en dress koster til normalpris på høsten og er vel ikke så mye å forsvare. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Så du ikke at jeg prøvde å fyr' an opp her nå nettopp? Ved å stille spørsmål om konsum og veier til lykke? Jeg mente det også. ;-) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Jo...bare at tråden dabbet så innmari av. Må ha lunch nå kanskje tar den seg opp? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Skolevesker til 11000Det er jo en mye bedre artikkel, den omtaler det som et ungdomsproblem, ikke et vestkantproblem.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolevesker til 11000[quote=pøbelsara;3628559]Det er jo en mye bedre artikkel, den omtaler det som et ungdomsproblem, ikke et vestkantproblem. |
|
|
|
![]() |
|
|