Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 21:07   #341
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Her har du chilling på høyt nivå.

Gammel 30-12-12, 21:27   #342
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhh!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 21:28   #343
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 30-12-12, 21:33   #344
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nydelig!

Gammel 30-12-12, 22:24   #345
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

ååh, det er noe av det herligste jeg har sett!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:26   #346
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ååååååå, så herlig. I love life, liksom.

Gammel 30-12-12, 23:06   #347
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Virker som noen tror at bare fordi det er ett stort kull, så kommer jeg til og selge til hvemsomhelst, vel det gjør jeg ikke. Og da mener jeg de som sender mail, det virker som de kan skrive "Hei, jeg vil ha en valp, en tispe, ring meg." Og ja, sånne mail har jeg fått.

Nei, selv vi, som hadde små blandingsnøster vi skulle gi bort, ga ikke hund til hvem som helst. Ei dame ville ikke engang se på valpene først, hun sa bare "Bare plukk ut en til meg, du, så kommer jeg og henter den." Det er ikke sånn det fungerer i min bok. Da det viste seg at også mannen min hadde fått dårlige vibber av dama, var det done deal. Hun fikk ikke hund av oss.

Gammel 30-12-12, 23:10   #348
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei, selv vi, som hadde små blandingsnøster vi skulle gi bort, ga ikke hund til hvem som helst. Ei dame ville ikke engang se på valpene først, hun sa bare "Bare plukk ut en til meg, du, så kommer jeg og henter den." Det er ikke sånn det fungerer i min bok. Da det viste seg at også mannen min hadde fått dårlige vibber av dama, var det done deal. Hun fikk ikke hund av oss.

Herre, lurer på hva noen innbiller seg liksom.

Gammel 31-12-12, 00:32   #349
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne sikkert vært dum nok til å tro at jeg bare kunne ringe og si at jeg ville ha en. Er jo sånn når man skaffer seg katt, kanin og andre små dyr. Har man ikke eid hund før, så trenger det ikke være så veldig mye annet bak enn at man ikke vet bedre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 00:48   #350
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har så lyst på hund, og ønsket blir ikke mindre ved å se bildene i denne tråden her. Vi jobber full tid begge to, har tre barn, så akkuat nå passer det ikke med hund. Men, en gang i fremtiden skal det bli en.

Gammel 31-12-12, 00:59   #351
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kunne sikkert vært dum nok til å tro at jeg bare kunne ringe og si at jeg ville ha en. Er jo sånn når man skaffer seg katt, kanin og andre små dyr. Har man ikke eid hund før, så trenger det ikke være så veldig mye annet bak enn at man ikke vet bedre.

Nei, det er sant. Det var jo ikke bare det, det hører med til historien at vi begge snakket med henne på telefonen og uavhengig av hverandre fikk en fryktelig dårlig magefølelse på dama. Og når begge to følte at hun ikke skulle ha en av våre valper, så ble det sånn.Vi har aldri angret på det: Den valpen som skulle ha vært gitt til henne, ble hos oss så lenge at vi tilslutt ikke klarte å kvitte oss med den. Hun ble 10 år 2. november, lyder navnet Switch og er den elskeligste lille bissen jeg har vært borti.

Gammel 31-12-12, 01:35   #352
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Ja magefølelse er mye en del av gamet her. Hehe.

Jeg måtte si nei til en valpekjøper på forrige kull pga dårlig magefølelse.
La han ut på finn og så for meg at jeg kom til og bli nedringt av useriøse tullinger rett og slett. Fikk en tlf etter 20min, og var ekstremt skeptisk til denne jentungen som ringte og bare var 18år.

Etter og ha snakka med hun i en halvtime, skjønte jeg at hun her er perfekt. Og etter en time til i tlf, så ble vi enige om at hun skulle få lille gråmann som han het her hos meg. Han lyder nå navnet Gizmo og jeg kunne ikke bedt om en bedre hundeier enn denne jenta. Hun er bare gull og har gjort Gizmo til den herligste lille krabaten. Har masse kontakt med henne og treffer hun når jeg er på østlandet.

Gammel 31-12-12, 01:39   #353
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Må nesten vise frem bildet av "lille" gråmann også.

Gammel 31-12-12, 01:46   #354
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Se på han da! Åh, japansk spisshund er bare så herlige!

Gammel 31-12-12, 01:47   #355
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke lett å velge ut valpekjøpere, nei, det skal jeg skrive under på. Ene valpen vår skulle egentlig til Bergen, men havna i Sandnessjøen da jeg ikke likte opplegget med han som skulle kjøpe.

Gammel 31-12-12, 17:28   #356
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Valpene er blitt 2uker

Hann 1

Hann 2

Hann 3 (Leter etter pupp )

Tispene i neste innlegg.

Gammel 31-12-12, 17:30   #357
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Tispene

Tispe 1

Tispe 2

Tispe 3

Tispe 4

Neeeeeeeesten øynene kommet frem

Gammel 31-12-12, 17:35   #358
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Guri, så skjønne!

Gammel 31-12-12, 19:18   #359
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelige valper. Japansk spisshund er en rase jeg definitivt vurderer når den dagen kommer at min elskede havanais/dachs-blandingsgutt må forlate meg...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 19:30   #360
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Nydelige valper. Japansk spisshund er en rase jeg definitivt vurderer når den dagen kommer at min elskede havanais/dachs-blandingsgutt må forlate meg...

Det er en utrolig herlig rase
Jeg er selv kjempefornøyd med den

Stakkars lille Kiaran min, ikke mye begeistra for de rakettene nei.
Og her smelles det jo i ett kjør.

Valpene er døv heldigvis. Så de ligger uberørt i en klynge.
Hvor kampen ligger om og gjøre å ligge på topp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.