![]() |
#342 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grønn/kamuflasjemønstret shorts og rosa singlet. Og crocs. |
![]() |
![]() |
#343 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Koksgrå fjellreven-bukse, tynn blåstripet genser fra H&M og hvit fleece fra Stormberg. Og fjellstøvler i brunt skinn.
#344 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mønsteret maxikjole og lys cardigan med korte armer. |
![]() |
![]() |
#345 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå Lee med bootcut (jeg har endelig funnet bukser som sitter godt!
![]() |
#346 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Bikini. Veksler mellom solsenga og bassenget (drøye 35 grader og strålende Florida-sol)
#347 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rød kjole med hvite prikker fra Blueberry. Hvit cardigan og hvite turnsko. Klar for første jobbdag etter ferien. |
![]() |
![]() |
#348 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Stripet pysjbukse og T-skjorte med strandmotiv. Jeg ligger i dagsengen og drikker kaffe sammen med en pysjkledd pøbelprinsesse som leser Dustedagboka 3. Siste ferieuke for meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#349 |
Flawsome
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rød strandkjole med rosa prikker fra Indiska. Skal ut med båten. |
![]() |
![]() |
#350 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort singlet over en svart og hvitstripet shorts, hvite lave Converse og en kort jeansjakke + et grått jerseyskjerf i halsen.
#351 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lillarosa knelangt linskjørt med broderier, svart topp.
#352 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Nå har jeg byttet ut pysjen med blå linshorts, grå og hvit singlet lag på lag, kult belte fra Bæltecompagniet og støvgrønn cardigan fra Container.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#353 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Brun fløyelskjole fra Tulip & Tatamo - ikke så lett og sommerlig, akkurat, men jeg har sykla til jobb og måtte ta det som hang på kontoret. Brune sko fra Fly London.
![]() |
#354 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Denne t-skjorta som jeg fikk fra NY av en venninne:
#355 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har tatt på meg et brunt litt utskrådd skjørt som går til litt over kneet, og en mintgrønn og hvit stripete langermet trøye. Begge deler er altfor stort og jeg føler meg helt klønete. Så selv om jeg stort sett bare skal være hjemme og rydde i dag, kommer jeg antagelig til å skifte over til noe annet. |
![]() |
![]() |
#356 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg må slutte å lese denne tråden. Jeg skjønner at jeg fremstår som et kjedelig dass. Nuvel, jeg hadde vel bare tenkt å ta en titt uti gangen her, så seg jeg jo det. Folk i bransjen min er veldig fjonge. Meg? Not so much. Men jeg orker ikke shopping, da, så det er vel min egen feil.
#358 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg trodde det var høst i dag, og gikk for heldekkende sort strømpebukse og sort/hvit/gråspraglet kjole fra b-young. Det var ikke høst. 22-23 grader etter hvert, og frykter strømpebuksa ryker på vei hjem. Sist redigert av Dronningen : 01-08-13 kl 11:38. |
![]() |
![]() |
#359 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Med unntak av de som sier de dasser hjemme i gamle kosebukser, synes jeg at de som svarer her inne er freshe, kule og fjonge, ja.
|
|