Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-10, 14:45   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 21:44   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg denne:
Det nytter ikke kose seg ute om man fryser.
Bergans svartisen insukated pants.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 22:17   #3
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Heilt konge i kulda!

Gammel 04-12-10, 12:35   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Ikke sikkert bildet blir liggende så lenge, men fikk så skryt av antrekket mitt på julebordet i går. Så får litt lyst til å vise frem til dere også...!
Ikke det beste bildet, men tatt av min 8 åring som synes mamma'n var så flott. (Første gang i mitt liv jeg har "kort" kjole og høyhelte sko, sier ikke mer...)

*Bilde borte*

Sist redigert av Grøten : 05-12-10 kl 18:35.
Grøten er ikke aktiv  
Gammel 04-12-10, 12:37   #5
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ikke sikkert bildet blir liggende så lenge, men fikk så skryt av antrekket mitt på julebordet i går. Så får litt lyst til å vise frem til dere også...!
Ikke det beste bildet, men tatt av min 8 åring som synes mamma'n var så flott. (Første gang i mitt liv jeg har "kort" kjole og høyhelte sko, sier ikke mer...)

Jeg er enig med åtteåringen.

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 04-12-10, 17:00   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Grøten: Du var kjempefin, gå oftere i korte kjoler og skjørt!

Gammel 04-12-10, 19:25   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor er det første gang du har kort kjole og høye hæler, Grøten? :skingrestemme: du ser jo helt smashing ut! Mer av det, ja!

Shoppet på HM online for 1700 kr. Og på salg er det ca 10 plagg. Kan jo ikke legge inn så mange bilder!

Gammel 04-12-10, 20:49   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Blei litt satt ut her jeg.
Blir jo så klart veldig glad for hyggelige tilbakemeldinger da!!

Bille, det er første gang med kort kjole og første gang med høye hæler, fordi jeg for første gang i livet har følt meg femenin nok.
Etter et tøft svangerskap og 3 tøffe månder med syk jentebaby har jeg gått ned masse. 10 kg lettere nå, enn hva jeg var når jeg blei gravid i fjor sommer, samt større "fordeler". Samt en veldig god selger i butikken jeg handlet.

Sist redigert av Grøten : 05-12-10 kl 10:14. Årsak: Bare en rettelse...på butikken, heter da I butikken...:OP
Grøten er ikke aktiv  
Gammel 04-12-10, 23:17   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Blei litt satt ut her jeg.
Blir jo så klart veldig glad for hyggelige tilbakemeldinger da!!

Bille, det er første gang med kort kjole og første gang med høye hæler, fordi jeg for første gang i livet har følt meg femenin nok.
Etter et tøft svangerskap og 3 tøffe månder med syk jentebaby har jeg gått ned masse. 10 kg lettere nå, enn hva jeg var når jeg blei gravid i fjor sommer, samt større "fordeler". Samt en veldig god selger på butikken jeg handlet.

Skjønner det har vært tøffe tak. Bare å ta til seg komplimentene i hvert fall!

Gammel 05-12-10, 10:14   #10
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Skjønner det har vært tøffe tak. Bare å ta til seg komplimentene i hvert fall!

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 06-12-10, 09:47   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, Grøten! Hadde jeg sett ut som deg, så hadde jeg bodd i selskapskjoler!

Gammel 08-12-10, 10:00   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne pysjen og en grå morgenkåpe i tillegg.
Jeg er klar for sosejul!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-12-10, 19:57   #13
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg Outlets! Nå fikk jeg meg vinterjakke (knelang, metalic grå DKNY), Laundry strikkekjole, en finkjole (Nicole Niller) og en bukse. Til 319 dollar - førpris 1007 dollar. Bare jakken alene kostet mer før. Og kjolen var bare helt nyyydelig.

Gammel 09-12-10, 10:17   #14
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Badedrakt til vi skal ha øvelser i kroppsvask på skolen. Kan ikke si jeg gleder meg....

Gammel 09-12-10, 21:28   #15
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Øvelser i kroppsvask?

Jeg kjøpte denne i dag:

Gammel 09-12-10, 22:50   #16
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Øvelser i kroppsvask?

Jeg kjøpte denne i dag:

Jepp. 1.års sykepleiestudent....

Gammel 09-12-10, 23:50   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rakk løpe innom Emma House og kjøpe denne underkjolen fra Cream i dag. Jeg har 2 fra før i annen farge, og elsker de!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 60894.jpg (41,6 KB, 30 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-12-10, 10:39   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=#
Ikke dum!

(Hvorfor klarer jeg ikke å legge inn bilder fra ellos? Blir bare kryss...)

Og denne, også fin:
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 10-12-10, 22:30   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko. Må gå sakte i de, ellers så ser jeg ganske merkelig ut. Men til å være så høye så gikk det faktisk ann å ha de på foten og det er ikke dårlig bare det. Beina ser smashing ut i dem, og det er det som teller. :shallow:

Joika er ikke aktiv  
Gammel 10-12-10, 22:34   #20
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

:shallow:

Shallow is the new deep

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.