|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#342 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg liker både Knausgård og Harry Potter, men den første best. Wassmo derimot? |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Det jeg ser som problemet med Knausgård
Det kom kanskje litt galt ut? |
|
|
|
|
|
#344 |
|
Passiv
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdÅ mene veldig mye om de litterære virkemidlene til en forfatter man aldri har lest noe av blir sært sånn i forhold til språkbruk osv. Men å mene noe om noe ut fra at man har fått det relativt grundig beskrevet må jo være lov. |
|
|
|
#345 |
|
kamerat
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdAsj, det var så lenge siden jeg hadde snillet noen. Men generelt synes jeg det er stappteit å være sjangerslave/-allergiker og/eller å lage teite generaliseringer over folk som leser en eller annen sjanger. Nei, jeg må være allsidig og vischonær sammen med Scarlett, kjenner jeg.
|
|
|
#346 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#347 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg har funnet at det er vanskelig å skille godt og dårlig i sjangere man ikke kjenner særlig godt, eller misliker. Jeg kan f.eks. for mitt bare liv ikke gjenkjenne såkalt god popmusikk om det så slo meg i hodet (og kanskje særlig ikke da).
|
|
|
#351 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
|
|
|
#353 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Enig i dette. |
|
|
|
|
|
#354 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdMen altså. Kylie? Na-na-na-na-na-Kylie? I can't get that into my head.
|
|
|
#355 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdDere har vel fått med dere at Knausgård er gjest hos Skavlan på fredag? Jeg blir nødt til å se det, bare fordi dere diskuterer så heftig her. (Se bort fra mitt klossete forsøk noen sider baki her.) |
|
|
|
|
|
#356 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Det jeg ser som problemet med Knausgårdhttp://www.aftenposten.no/meninger/k...cle3842976.ece |
|
|
|
|
|
#357 |
|
ctrl+z
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdDere, da? Jeg tar en liten Knausgård-pause og diskusjonen har endt opp som "Hva leser du nå?". Det hjalp altså ingenting å samle opp argumenter?
|
|
|
#358 |
|
Borte
|
Sv: Det jeg ser som problemet med KnausgårdJeg har fått høre at jeg leser møl og er dobbelmoralsk. Hva mer kan denne diskusjonen gi meg liksom?
|
|
|
#360 |
|
Sviiisj!!
|
Jo, også oppdaget du at du skrev med rar font! Ikke verst, bare det!
|
![]() |
|
|