Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 09:39   #341
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.686
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Begge mine foreldre var jo oppvokst med kirke på julaften, og jeg tror de (i alle fall mamma) syntes det var litt trist å ikke få det med seg. På grunn av tradisjon, stemning og ikke minst sangen og musikken. Så da vi bodde på det gudsforlatte (bokstavelig talt) lille stedet i nord ble det erstattet med julemusikk på platespilleren og julegudstjeneste i radioen eller på TV. I tillegg til andre formiddagstradisjoner i hjemmet, som ble etablert i stedet. Og siden dette var mine første og viktigste barneår så ble det jo det som ble tradisjonen min. Mannen er oppvokst med både handling/arbeid kirke- og besteforeldrebesøk, men sluttet også med å gå i kirka så snart han ble stor nok til bestemme selv. Så det har heller ikke blitt noen tradisjon som vi har videreført (har heller ikke hatt konfirmanter i kirka), selv om det sikkert hadde vært koselig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 09:46   #342
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.224
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi feirer alltid jul på gården hos mamma og pappa. De har to bolighus, og godt med plass. Den ene broren min jobber annenhver jul, og søstera mi feirer med svigerfamilien annenhvert år. Heldigvis er de på samme turnus, så annethvert år feirer vi alle søsknene sammen. I år er et slikt år, så da blir vi alle fire søsken med familie hjemme hos mamma og pappa. Det høres litt voldsomt ut, men vi er "bare" 11, siden ingen av brødrene mine har egen familie enda. Det vil si, han ene har blitt samboer, men de feirer foreløpig hver for seg.

Vi gleder oss skikkelig til jul alle sammen! I går søkte jeg om fri på lillejulaften og hele romjula. Håper det ordner seg, for jeg trenger en skikkelig ferie, kjenner jeg.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 09:51   #343
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg jobbet også i butikk i tjueåra, og det var superstress og kjempehyggelig fram mot jul. Den hadde litt alternativ kundekrets og vi hadde også en hermetikkboksmaskin man kunne få lagt gaver oppi, og det syns folk var veldig gøy.

Rundt jul var det gløgg og julemusikk og god stemning.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 09:57   #344
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.686
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Ja, husker særlig dagene med søndagsåpent som spesielt koselig. Alltid god stemning, folk hadde god tid og koste seg på bytur.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 10:11   #345
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.871
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Åh, nå kjenner jeg på at jeg gleder meg til desember her i regnværet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 10:15   #346
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Setter heller aldri mine ben utenfor huset på julaften. Ingen andre i familien heller. Da skal alt være ferdig, og det skal trollkoses hele dagen. Ungene er 17, 15 og 15, og skal fortsatt sitte i ny pysj med godteri fra julestrømpene sine og se Julemorgen på NRK. Frokosten/brunsjen blir jo ganske sein og ganske langvarig, og det skal sees både Disney og Askepott, poteter og kålrot skal skrelles og fruktsalaten skal forberedes, bord skal dekkes og pyntes, pysjen skal byttes med finklær, og innimellom der skal vi også skvise inn en lunsj med risengrynsgrøt med mandel ... Nei, handle må vi gjøre andre dager.



14-åringen syntes det er litt krise at hun på 17 skal jobbe, for de har jo tradisjon for å komme inn på mitt rom med julestrømpene når de våkner og se hva de har fått. Vi får finne på noe lurt i år. Hun starter på jobb 09, så jeg kjører henne nok da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 10:28   #347
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Her er det vi som samler slekta til jul, for vi har best plass. Jeg synes det er veldig koselig å få besøk av familien, men alle har hunder så i år blir det fire hunder her og det synes jeg er for mye styr. Matinnkjøp til så mange er heller ikke gratis, svigers bidrar heldigvis litt, mens søsknene våre tydeligvis ikke ser poenget med det.

Jeg har kjøpt inn en del julegaver nå og planlegger ribbe og pinnekjøtt og lutefisk. Det blir så stas! Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg søker opp radiokanaler i bilen sånn at jeg får julemusikk der.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 10:33   #348
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.871
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Kan dere si noe sånt som at pga alle økte priser iår så må alle betale noe for maten?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 10:34   #349
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.969
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg er heller ikke oppvokst med å dra på besøk på julaften og siden vi nå bor langt unna all familie unntatt broren min er det heller ikke her naturlig å besøke noen. De som feirer med oss bor hos oss og de som ikke feirer med oss kan vi ikke bare stikke innom uansett. Vi har aldri vært i kirken på julaften, men da vi feiret jul i hjembyen min dro vi alltid ut på ettermiddagen og tente lys på familiegraven. Det husker jeg som veldig koselig. Så med unntak av om vi har glemt noe viktig er det ingen grunn for oss å dra ut på julaften lenger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 10:57   #350
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.871
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi drar heller på gravlund i romjulen, mest fordi barna synes det er så trist å gjøre det julaften. Og det preges særlig den ene sv resten av dagen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 11:04   #351
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.686
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Her er det vi som samler slekta til jul, for vi har best plass. Jeg synes det er veldig koselig å få besøk av familien, men alle har hunder så i år blir det fire hunder her og det synes jeg er for mye styr. Matinnkjøp til så mange er heller ikke gratis, svigers bidrar heldigvis litt, mens søsknene våre tydeligvis ikke ser poenget med det.

Jeg har kjøpt inn en del julegaver nå og planlegger ribbe og pinnekjøtt og lutefisk. Det blir så stas! Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg søker opp radiokanaler i bilen sånn at jeg får julemusikk der.

Kommandere ett søsken til å fikse dessert, og ett søsken til å kjøpe inn drikke?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 11:14   #352
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi feirer jul hos broren min, der er vi og foreldrene mine. Tanteskatten har fått seg samboer som også feirer jul der. 1.juledag er vi hos foreldrene mine. Jeg har alle på julegrøt en dag før jul.

Som barn var alltid en runde med julegaver, og på besøk hos tanta og onkelen til pappa på programmet på julaften, i tillegg til kirkegårdsbesøk.

Nå sløver vi hjemme før det er på tide og dra til broren min. Dersom jeg har glemt å handle noe så stikker jeg en tur på butikken.

Ungene skulle egentlig til faren, men har visst bestemt seg for å være hjemme. De er så store nå at jeg lar de få styre det selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 13:39   #353
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.852
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Her er det vi som samler slekta til jul, for vi har best plass. Jeg synes det er veldig koselig å få besøk av familien, men alle har hunder så i år blir det fire hunder her og det synes jeg er for mye styr. Matinnkjøp til så mange er heller ikke gratis, svigers bidrar heldigvis litt, mens søsknene våre tydeligvis ikke ser poenget med det.

Jeg har kjøpt inn en del julegaver nå og planlegger ribbe og pinnekjøtt og lutefisk. Det blir så stas! Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg søker opp radiokanaler i bilen sånn at jeg får julemusikk der.

Det koster både tid og penger å kjøpe inn til så mange. dette kan dere fint dele på. Be dem ta med en rett eller deler av måltidet. Drikke kan også settes bort.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 14:02   #354
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.969
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Ja, det er virkelig innafor å be gjester ta med seg noe. Har vi mer enn et par julegjester ber jeg dem alltid bidra litt. "Hei, kunne dere tatt med en flaske hvitvin til kalkunen og røkelaks til julefrokosten?" Eller de kan ha med seg dessert eller en siderett til julemiddagen. Det er alltid vi som står for julefeiringen og det er klart at det koster litt når vi er mange ekstra som skal kose oss med ekstra gode julemiddager, julefrokoster, drikke, julegodt og annet. For ikke å snakke om all jobben som hører med i forhold til planlegging, handling og matlaging. Jeg gjør det med glede, men mange er vant til å bare møte opp til fiks ferdig julefeiring og det er ikke alle de som tenker på alle utgiftene og timene med kjøkkentjeneste som står bak.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 14:37   #355
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg får se om vi ikke ber om at de tar med noe. Som dere nevner, det tar utrolig mye tid å planlegge for å ha alt og i riktige mengder i hus også. Jeg gjør det så klart med glede, og har selvsagt excelark for sånt, men nå som alt er dyrere er det greit med til tilskudd. Vi handler mye på Kiwi gjennom året og har trumf-kort så den saldoen skal vi ta ut før jul for å spe på. Jeg håper ikke strømprisene er crazybananas i jula for de i 70-åra har en komfort innetemperatur på 23 grader. /

Har fått bestilt enda en julegave og jeg har planer for de fleste som skal handles inn.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 14:38   #356
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Har dere forresten begynt å henge opp utebelysning? Sånne små ledlys trekker vel ikke store mengder strøm?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 14:58   #357
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.969
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Våre henger oppe permanent. Våre henger rundt inngangspartiet og tas aldri ned. Vi pleier å slå dem på 1. søndag i advent (eller 1. desember om det kommer først) og har dem på i alle fall ut januar. De går etter hvert over fra å være julelys til å bli vinterlys. Det kan vel ikke koste mange kronene med sånne lys håper jeg?

Ekstra mennesker i hus genererer overraskende mye varme. Jeg rømmer gjerne på kjøkkenet og åpner et vindu på vidt gap for å få kjølt meg ned uten at pensjonistene klager.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 15:08   #358
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Godt poeng, Myria. Fryser vi får vi få ungene til å herje litt ekstra.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 15:10   #359
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Har dere forresten begynt å henge opp utebelysning? Sånne små ledlys trekker vel ikke store mengder strøm?

Nei, men jeg hadde lyst da vi stilte klokken. Det er så fryktelig mørkt ute. Men jeg venter til første søndag i advent tenker jeg. Litt usikker på hvordan jeg skal henge opp lys all den tid det blir første jul i ny leilighet. Må tenke ut en lur løsning og se hva naboene gjør, om de kommer på noen lure ideer. Har terrasse, men ingen rekkverk å feste i. Har litt hageflekk utenfor, så lurer litt på å få tak i et passe stort tre fra skogen og sette lys på det i alle fall. Kanskje jeg også henger opp lys under taket på overbygget på terrassen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 15:11   #360
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Torsdag skal jeg ut på jobbmiddag på en av byens beste restauranter og flaks for meg så starter de med julemenyen den dagen. Går for lutefisk, jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no