|
|
#321 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg resirkulerer (festlig ord for påkledning) også, og har min Mette Møller kjole igjen. Liker den så utrolig godt. Har sorte Fly London jeg også.
|
|
|
#322 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
|
|
|
|
#323 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grå olabukse tights fra VM, grå eldre modell kjole/tunika fra OM,sort singlet, sorte biker boots fra Essentiel og den nye OM jakken min.
|
|
|
#324 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Her er det dongeribukse, lyseblå skjorte og sort cardigan i dag samt sorte sko. Når jeg kom på jobb i dag tidlig hadde jeg i tillegg Bergans-jakke og joggesko - det er definitivt ikke vær for å pynte seg i her i Trondheim i dag
|
|
|
#326 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Boden-skjørtet var aldeles nydelig, og jeg hadde kjøpt det sporenstreks om jeg hadde funnet det i en butikk så jeg kunne prøvd det først.
|
|
|
#327 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!OM-bluse, Gina Tricot slim-jeans og Biancostøveletter i dag.
Sist redigert av leliane : 18-09-09 kl 22:15. Årsak: fjernet bilde |
|
|
|
|
|
#328 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er svart og hvit i dag og har svarte smale bukser, hvit skjorte (DAY Birger), svart tynn ullcardigan (Bertoni), ankelstøvletter som er svarte med hvitt rundt ankelen, svarte og hvite øredobber med perle og vulkanstein fra Fuerteventura. Yttertøy: Lang grårutete Bergans-jakke, svart veske. |
|
|
|
|
|
#331 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Very Coco Chanel.
|
|
|
#332 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har knelangt utskrådd svart-og-hvitrutete skjørt (litt sånn tweedaktige ruter sånn at hovedinntrykket blir grått), vinrød singlet og svart cardigan. :cardiganoman:
|
|
|
#333 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Da jeg omsider fikk lagt bort oppgaven og dusjet, kledde jeg på meg en tynn (for tynn kjente jeg da jeg kom ut i Tromsø-lufta og så hvor langt ned snøen hadde krøpet på Tromsdalstinden), sort strømpebukse, det lilla skjørtet fra St. Martin, lilla genser med 3/4 ermer, sort strikket ullvest/topp, smykke fra Pilgrim med lilla steiner og gulløredobber.
|
|
|
#334 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Meg og! bortsett fra at underkjolen var ny. |
|
|
|
|
|
#335 |
|
Den som gir seg...
Vakker kjole! Tips til hvor en kan få tak i underkjole i dagens butikker?
|
|
|
#336 |
|
--
|
Jeg vet de har noen underkjoler på Dorothea på Mosseporten og Vinterbro. Ellers mener jeg har lest at Lindex har? |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I formiddag har vi vært ute og gjort "høstarbeid" i hagen, så da hadde jeg på lilla ullundertøy (stilongs og trøye) fra Janus, sort Bergans-bukse, turkis/brun softshell fra Bergans, pannebånd fra Bula og sorte joggesko i gore tex fra Salomon.
|
|
|
#340 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Du er alltid så fjong du Canisa
|
|
![]() |
|
|