Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 12:09   #321
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg resirkulerer (festlig ord for påkledning) også, og har min Mette Møller kjole igjen. Liker den så utrolig godt. Har sorte Fly London jeg også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:12   #322
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg resirkulerer (festlig ord for påkledning) også, og har min Mette Møller kjole igjen. Liker den så utrolig godt. Har sorte Fly London jeg også.

Kanskje kjolen min debuterer til uka. Dagens kjole har ligget og godgjort seg på kontoret i to dager - jeg jogget til jobb i dag, så det var greit å ha minst mulig med seg i sekken.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 12:40   #323
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Grå olabukse tights fra VM, grå eldre modell kjole/tunika fra OM,sort singlet, sorte biker boots fra Essentiel og den nye OM jakken min.

Gammel 18-09-09, 12:59   #324
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det dongeribukse, lyseblå skjorte og sort cardigan i dag samt sorte sko. Når jeg kom på jobb i dag tidlig hadde jeg i tillegg Bergans-jakke og joggesko - det er definitivt ikke vær for å pynte seg i her i Trondheim i dag

Gammel 18-09-09, 13:37   #325
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så fine dere er og det skjørtet var utrolig flott.

Gammel 18-09-09, 13:50   #326
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Boden-skjørtet var aldeles nydelig, og jeg hadde kjøpt det sporenstreks om jeg hadde funnet det i en butikk så jeg kunne prøvd det først.
Og Teofelia var mye finere i det enn modellen på nettsiden.

Gammel 18-09-09, 14:14   #327
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

OM-bluse, Gina Tricot slim-jeans og Biancostøveletter i dag.

Sist redigert av leliane : 18-09-09 kl 22:15. Årsak: fjernet bilde
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 14:25   #328
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er svart og hvit i dag og har svarte smale bukser, hvit skjorte (DAY Birger), svart tynn ullcardigan (Bertoni), ankelstøvletter som er svarte med hvitt rundt ankelen, svarte og hvite øredobber med perle og vulkanstein fra Fuerteventura. Yttertøy: Lang grårutete Bergans-jakke, svart veske.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 14:46   #329
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Åh! Glemte å si at jeg har verdens deiligste ullkåpe som jeg er så glad i.

Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 16:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 15:00   #330
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg på meg og grå strømebukse har jeg på meg i dag.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 15:51   #331
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er svart og hvit i dag og har svarte smale bukser, hvit skjorte (DAY Birger), svart tynn ullcardigan (Bertoni), ankelstøvletter som er svarte med hvitt rundt ankelen, svarte og hvite øredobber med perle og vulkanstein fra Fuerteventura. Yttertøy: Lang grårutete Bergans-jakke, svart veske.

Very Coco Chanel.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 19:32   #332
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knelangt utskrådd svart-og-hvitrutete skjørt (litt sånn tweedaktige ruter sånn at hovedinntrykket blir grått), vinrød singlet og svart cardigan. :cardiganoman:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 20:15   #333
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Da jeg omsider fikk lagt bort oppgaven og dusjet, kledde jeg på meg en tynn (for tynn kjente jeg da jeg kom ut i Tromsø-lufta og så hvor langt ned snøen hadde krøpet på Tromsdalstinden), sort strømpebukse, det lilla skjørtet fra St. Martin, lilla genser med 3/4 ermer, sort strikket ullvest/topp, smykke fra Pilgrim med lilla steiner og gulløredobber.
(Under har jeg en ny BH fra Freya og en "periode-truse" ...)

Da jeg dro for å helgehandle tok jeg på sorte Igdrasil sko (El Naturalista), en sort strikkajakke fra HM med puffermer, rund krage og store knapper og et lilla skjerf. Ja, og mangefarget veske fra Desigual.

Gammel 18-09-09, 21:24   #334
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Kjole fra Container, svart underskjørt med blonder fra farmor anno 1970 og svart strømpebukse.

Meg og! bortsett fra at underkjolen var ny.
Og høye svarte støvletter.

(senere på dagen: rød kort bukse og oransje jobbe-tskjorte og en turistforeningenbuff på håret. Så fin at )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 21:52   #335
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Kjole fra Container, svart underskjørt med blonder fra farmor anno 1970 og svart strømpebukse.

Vakker kjole! Tips til hvor en kan få tak i underkjole i dagens butikker?

Gammel 18-09-09, 22:01   #336
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Vakker kjole! Tips til hvor en kan få tak i underkjole i dagens butikker?

Jeg vet de har noen underkjoler på Dorothea på Mosseporten og Vinterbro. Ellers mener jeg har lest at Lindex har?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 18:52   #337
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I formiddag har vi vært ute og gjort "høstarbeid" i hagen, så da hadde jeg på lilla ullundertøy (stilongs og trøye) fra Janus, sort Bergans-bukse, turkis/brun softshell fra Bergans, pannebånd fra Bula og sorte joggesko i gore tex fra Salomon.

Da jeg kom inn var jeg kald, svett og våt, så da hoppet jeg i dusjen. Nå har jeg på meg en mørk blå kjole med gul/oransje sømmer fra Object, oransj strømpebukse fra Lindex og armbånd og øredobber med ravgule stener fra Pilgrim.

Gammel 19-09-09, 19:44   #338
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det sånn at dere kler dere ekstra fint for å kunne skrive om det i denne tråden?

Gammel 19-09-09, 19:45   #339
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Er det sånn at dere kler dere ekstra fint for å kunne skrive om det i denne tråden?

Selvsagt!

Gammel 19-09-09, 19:55   #340
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Du er alltid så fjong du Canisa
Ja og Veronal og Elinblu og Heiko og Marikken og.... Ja alle

I dag har jeg hatt på creme genser med rød t skjorte over, røde slimfit bukder og sorte sko + boblevest. Nå som vi har intatt sofaen har jeg byttet ut buksene med go'buksa mi fra Skvetten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.