Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 13:38   #321
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Neisj, det tror jeg ikke. Tjukke folk er selvsagt PÅLAGT gjennom sosiale normer å være tjukk&blid for å bli likt, men jeg synes flere følger dårlig opp.

Ja, der må jeg nok skjerpe meg litt, mangler litt på tjukkogblid-kvoten, tror jeg. Men så har jeg gått ned to kilo denne uken, så det kan jo ha noe med saken å gjøre :fjaser:

Gammel 13-03-09, 13:42   #322
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

MM: ja mulig det. Jeg er tynn og ofte sur, eller pms kaller de det visst

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:53   #323
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset: Er du blitt mindre kranglete etter at du ble tynn?

Nei, i mye mer.

Gammel 13-03-09, 13:54   #324
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjukke folk er selvsagt PÅLAGT gjennom sosiale normer å være tjukk&blid for å bli likt, men jeg synes flere følger dårlig opp.

Kaller du meg sur og kranglete?

Gammel 13-03-09, 14:06   #325
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tynn og alltid snill&grei og krangler aldri. :datapunkt:

Gammel 13-03-09, 14:18   #326
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo blid og hyggelig. Sånn veldig. Og jeg lurer på om jeg slutter med det når jeg blir tynn.
Hvis jeg blir sur og kranglete når jeg blir tynn så tror jeg det er fordi jeg er sulten.

Gammel 13-03-09, 14:22   #327
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er jo blid og hyggelig. Sånn veldig. Og jeg lurer på om jeg slutter med det når jeg blir tynn.
Hvis jeg blir sur og kranglete når jeg blir tynn så tror jeg det er fordi jeg er sulten.

Helt sikkert.

Men fra spøk til alvor, jeg VAR mye mer "blid og snill" hele tiden som overvektig. Grunnen til det er at jeg følte meg i veien, jeg ville bare forsvinne og likte ikke meg selv, og da likte jeg jo ikke å stå opp for meg selv heller. Jeg godtok alt fordi jeg ikke følte meg noe verdt. Nå er alt annerledes og jeg står mye mer opp for meningene mine og er mye mer utadvendt både på godt og vondt. Jeg er stort sett blid, selvsagt, men kan sikkert oppfattes som litt mer "kranglete" nå enn før, naturlig nok. Nå er jo dette MIN erfaring og jeg håper jo for all del færrest mulig overvektige har det sånn som jeg hadde det, for det er ikke bra.

Gammel 13-03-09, 14:23   #328
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kaller du meg sur og kranglete?

Nei, nei, nei, er du gal?! Nei, du er så blid, atte.

Iset: Du er sikkert sulten. Jeg er alltid sur når jeg er sulten.

Og på den alvorlige siden, så er jeg redd du har litt rett.

Gammel 13-03-09, 14:23   #329
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tynnish og alltid blid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 14:23   #330
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg er aldri sulten, har ikke vært sulten på 2 år.

Gammel 13-03-09, 14:23   #331
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nei, nei, er du gal?! Nei, du er så blid, atte.

Blid og kranglete, altså? OK, jeg kan leve med det.

Gammel 13-03-09, 14:28   #332
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt sikkert.

Men fra spøk til alvor, jeg VAR mye mer "blid og snill" hele tiden som overvektig. Grunnen til det er at jeg følte meg i veien, jeg ville bare forsvinne og likte ikke meg selv, og da likte jeg jo ikke å stå opp for meg selv heller. Jeg godtok alt fordi jeg ikke følte meg noe verdt. Nå er alt annerledes og jeg står mye mer opp for meningene mine og er mye mer utadvendt både på godt og vondt. Nå er jo dette MIN erfaring og jeg håper jo for all del færrest mulig overvektige har det sånn som jeg hadde det, for det er ikke bra.

Jeg har vært både tynn, slank, 80-tallslubben og tjukk, og jeg har vært rimelig blid og hyggelig hele tiden. Men jeg står opp for meg selv og sier ifra hva jeg mener, altså.
Jeg liker meg selv, det har nok noe med det å gjøre.

Men jeg ser poenget ditt. Mange som har et dårlig selvbilde / dårlig selvtillitt blir veldig føyelige, blide, hjelpsomme, osv ... For å ikke være til bry, liksom.

Gammel 13-03-09, 14:29   #333
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Blid og kranglete, altså? OK, jeg kan leve med det.

Blid, søt, smart, påståelig, kranglete og noen ganger temmelig brisen.

Gammel 13-03-09, 14:44   #334
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er tynnish og alltid blid.

Pf! :roe seg:

Du er da vel ikke alltid blid.
Du er litt sånn sjarmerende oppgitt og lurefurten innimellom, er du ikke det da?

Gammel 13-03-09, 14:46   #335
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pf! :roe seg:

Du er da vel ikke alltid blid.
Du er litt sånn sjarmerende oppgitt og lurefurten innimellom, er du ikke det da?

Sjarmerende oppgitt, lurefurten og tydeligvis også løgnaktig.

Gammel 13-03-09, 14:57   #336
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sjarmerende oppgitt, lurefurten og tydeligvis også løgnaktig.

Ja, det er akkurat et slikt inntrykk jeg har av deg.
Du kan godt si "Pøh!" nå.

Gammel 13-03-09, 15:04   #337
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært tykk og kranglete, nå er jeg bare kranglete.

Men jeg bruker å være ganske blid også. *unormal*

Gammel 13-03-09, 15:11   #338
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ja, det er akkurat et slikt inntrykk jeg har av deg.
Du kan godt si "Pøh!" nå.

Hmpf.

( )

Gammel 13-03-09, 15:40   #339
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid vært tynn, men er nå lubben og er ekstremt kranglete uansett BMI. KMI (KrangleMotivasjonsIndex) er konstant med andre ord.

Gammel 13-03-09, 16:32   #340
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Men nå har diskusjonen faen meg spora av, folkens! Herregud- har dere glemt hva det egentlig ble krangla om her?
Jeg er rund og blid. Kranglete kun når jeg er sulten..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.