|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg kan også lukeparkere greit etter noen år på Majorstua. Og så er jeg en racer på bykjøring etter jeg jobbet på bolig der et av barna elsket å kjøre bil og jeg var den eneste med lappen.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseMegaMie, jeg har ikke peiling. Jeg skal ta teoriprøven rett over nyttår, og har ikke neste kjøretime før i slutten av januar, så det tar fort litt tid. I tillegg er det rundt 6 ukers ventetid i Oslo.
|
|
|
#3 |
|
Quiet, please
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg fikk time til oppkjøring veldig kjapt, og kunne fått enda fortere. Kunne velge mellom flere datoer og klokkeslett pga. avbestillinger. Tror jeg kunne fått på tre dagers varsel eller noe sånt. Men det er jo litt tilfeldig når det kommer inn avbestillinger, så med litt uflaks kan det fort ta noen uker.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseNå er jeg snart i mål!
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glitterchick gets her licenseEr du oppmeldt? Det kan nemlig være laaaang kø for oppkjøring i Oslo. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Glitterchick gets her licenseÅ, du nærmer deg målet! Fantastisk!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glitterchick gets her licenseSå spennende! Ikke lenge igjen nå!
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her license
Nei, ikke ennå, men kjørelæreren min har god oversikt. Det er visstnok ikke så ille nå.
Jeg syns også rundkjøringer er litt stress. Jeg glemmer at jeg ikke har vikeplikt fra dem fra høyre, og venter for mye. I tillegg var jeg fæl på å skifte fil i midten av rundkjøringen, men der har jeg heldigvis blitt bedre.
|
|
|
#12 |
|
*_*
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDet er rart hvor kjapt man venner seg til å være alene i bilen. Det meste bruker å falle på plass når man kjører fr å komme et bestemt sted, og ikke for på bevise noe for kjørelærer.
|
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg hatet rundkjøringer da jeg lærte å kjøre - syns de var fantastisk forvirrende og noe herk.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Glitterchick gets her licenseÅ kjøre alene i bilen er lett.
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Sv: Glitterchick gets her license
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDa er teoriprøven i boks, med bare en feil!
|