|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: LilleRosins kreative trådHvorfor ikke være fin når man leker? Dette skjørtet har god vidde og gir plass til løpende sommerbein.
|
|
|
#3 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleRosins kreative trådNydelig prinsesseskjørt! :-)
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådMykeste myke "armvarmere" i alpakkaull. Man kjenner formelig hvordan man blir varm i hele kroppen når disse er på.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådLue i velkjent mønster fra Gunther. Super måte å få brukt opp rester på! Sitter godt på hodet, og varmer rundt ørene. Fora med fleece, ca 1 årirsh.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådPunktum er klar med nytt strikka ulltøy etter oppskrift fra Pickles - Melkers barnehagesett heter oppskrifta, og jeg er veldig veldig fornøyd. Raskt og greit å strikke, og resultatet ble jo bra da. Knappene er prikken over i-en, kjøpt på Etsy.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådEt stressprosjekt før jul - saccosekk til Pøbeln.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådMja.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådMitt aller første (!) voksenplagg gikk til min fine svigerinne i 30- årsgave.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådJeg er enda på Pickles- kjøret, og har strikket min egen variant av Høstvest til fest. Min erfaring er at ungene ikke bruker vester, så jeg lagde den som en genser i stedet.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådPickles sin bringebærgenser ble omsider montert. Underlig hvor lenge sånt kan ligge, men nå har det vært sommer og varmt så den hadde uansett (heldigvis) ikke blitt brukt. Genseren er strikket i str. XS, som med min strikk tilsvarer ca 10-12 år. Garnet er Pickles Baby Merino, et nydelig garn som Pickles desverre ikke fører lenger. Mønsteret er enkelt, helt til man strikker feil - ikke så lett å plukke opp. Alt i alt veldig fornøyd med modellen. Løs og ledig og lett for kjølige sensommerkvelder.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleRosins kreative trådMasse fint her, LilleRosin <3 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådUtrolig hyggelig når ungene ønsker seg hjemmesydde gaver! Jeg har tidligere laga en sekk til Pøbeln, og nå får Rusket en til jul - etter eget ønske.
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådIkke ofte det kommer voksentøy herfra, men denne gangen er det et unntak! Har faktisk lagd to av disse - dette er første skjørt ut, og skulle være gave til mamma til jul. Skjørtet ble klippet litt på lykke og fromme, og det ble i smaleste laget. Skjørt nr. to har jeg ikke tatt bilde av, men det er identisk (men større da).
|
![]() |
|
|