Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 12:15   #321
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

En her inne er venn med både frisøren min og ei barndomsvenninne av meg. De er ikke her inne såvidt jeg vet....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 12:29   #322
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har egentlig funnet temmelig få felles kjente utenom folk fra diverse nettfora.

Jeg og!
Kjenner jeg er pittelitt skuffa.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 12:32   #323
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er egentlig fast bestemt på at jeg ikke skal melde meg inn. Men jeg begynner å bli passe nyskjerrig.

Mener du melde deg inn i Facebook? For du trenger ikke melde deg inn i fanklubben for å se medlemmene der, altså.

Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 13:09   #324
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Mange med felles venner av flere av mine kollegaer,og jamen meg noen med samme eks som meg. Skummelt!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 13:26   #325
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Mange med felles venner av flere av mine kollegaer,og jamen meg noen med samme eks som meg. Skummelt!

Hehe, det er ikke nødvendigvis samme eks bare fordi dere har samme fyren på vennelista.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 13:34   #326
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hehe, det er ikke nødvendigvis samme eks bare fordi dere har samme fyren på vennelista.

Vet det da -jeg fant noen på lista som jeg vet har samme eks som meg Litt klønete formulert, bare.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 14:37   #327
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan kan jeg skjule foreldreportalen fra gruppene mine.?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 14:45   #328
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vet ikke om du kan det. Men gruppen kunne ha vært tilgjengelig bare for FP'ere. Slik at de her inne blir invitert. Da har man jo mer oversikt over hvem som er der også. Nå kan jo folk som egentlig ikke vet hva dette forumet er, bare joine. Men det er kanskje meningen? Kanskje FP vil rekrutere flere?

Gammel 22-11-08, 15:11   #329
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde vært fint om det bare var for oss.

Gammel 22-11-08, 15:27   #330
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Det lurer jeg også på

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 16:03   #331
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har egentlig funnet temmelig få felles kjente utenom folk fra diverse nettfora.

Vi har en felles kjent, så jeg. Og et par andre herfra har også felles venner av meg. :har smugtittet, men ikke meldt meg inn:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 17:10   #332
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan vel gå inn på innstillinger, så personverninnstillinger. Tror dette går under det samme som "grupper".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 17:32   #333
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er egentlig fast bestemt på at jeg ikke skal melde meg inn. Men jeg begynner å bli passe nyskjerrig.

Man kan jo se alle som fans der uten å være fan selv. Eller mener du Facebook?

Gammel 22-11-08, 17:56   #334
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun mener nok gruppen.

Gammel 22-11-08, 17:58   #335
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hun mener nok gruppen.

Gruppen? Jammen den kan hun jo se uten å melde seg inn. Jeg gjorde iallfall det.

Gammel 22-11-08, 18:03   #336
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også.

Gammel 22-11-08, 20:52   #337
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg og!
Kjenner jeg er pittelitt skuffa.

Vi har felles kjente utenom forum
Ble litt overrasket over enkelte men var ikke så veldig mange som ikke var fra forskjellige foreldreforum.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 21:24   #338
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Da er jeg også "fan"

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 21:35   #339
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Kan vi ikke lage en hemmelig og usynlig gruppe med invite only for oss paranoide?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:06   #340
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Kan vi ikke lage en hemmelig og usynlig gruppe med invite only for oss paranoide?

Vi har jo på en måte det da, her, på FP. Og jeg kan ikke skjønne at dere "paranoide" vil delta i en usynlig, hemmelig gruppe der facebook-profil og FP-brukernavn faktisk blir koblet (for det må jo være en kontroll med hvem som kommer inn), det er jeg for paranoid til (både som initiativtaker og deltaker).

FP-siden der er en webside-side, det er ikke en facebook-gruppe det er et tilbud facebook har slik at andre internettsider kan få en fot innenfor FB. Å bli fan har ingen praktisk funksjon utover at fans kan motta oppdateringer når det kommer nye ting her på FP (oppdateringer som dere som er her daglig får uansett). Hensikten med siden fra vår side er å være tilstede på facebook, hinte til folk som henger der om at der finnes andre nettsider enn facebook.com. Planen er å gjøre mer ut av det med tiden.

Sånn utover det praktiske så har siden og det å bli "fan" en sosial funksjon. For meg er det veldig motiverende å se så mange "virkelige" mennesker som fans, jeg skjønner jo at bak alle brukernavnene sitter det er virkelig menneske, men det blir virkeligere med fullt navn og bilde. Det at navnene på fan-listen ikke kan kobles mot nick, eller at folk som bare leser eller bare deltar litt her på FP er fans, syns jeg at gjør det enda mer motiverende. Kanskje noen av dere andre også opplever noe av det samme?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.