|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#321 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Dag 5 gikk greit, men hva hjelper vel det når vekta sier over 1 kg opp siden starten. Jeg har ikke kompensert med tonnevis av snacks eller annen mat heller, så dette var skikkelig demotiverende.
|
|
|
#322 |
|
superbruker
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Divine, har du mye vann i kroppen? Det blir fort det i denne varmen. Jeg går ned i vekt på en litt merkelig måte, synes jeg i hvert fall. Jeg kan stå på en vekt pluss/minus 2-3 kg i mange måneder til tross for at jeg gjør riktig i forhold til mat, godteri og trening. Så sier det plutselig pang og jeg raser ned mange kilo på en kort periode. Jeg kan gå ned 2-3 kilo på en uke og da gjør jeg det i 2-4 uker på på rad. Så står vekten på stedet hvil i flere måneder før jeg raser ned i vekt igjen. Det er akkurat som om kroppen må venne seg til den nye vekten før jeg går ned i vekt igjen. Kan det være at du reagerer på samme måte som meg? Jeg holdt på lenge før de første kiloene begynte å forsvinne på meg.
|
|
|
#323 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Fåglarna vet.
|
|
|
#324 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Helga har gått over all forventning!! Ingen godsaker på fredag (vi pleier ofte å ha noe saltsnacks om kvelden, men det ble sen middag på terrassen og da tenkte jeg ikke på snacks en gang). Lørdag spiste jeg en is i sommervarmen og 5-6 småsjokolader som "lørdagsgodt". Dagen i dag har så langt vært sukkerfri. Ingen godsaker i huset så det skal gå greit ut dagen også, tipper jeg
|
|
|
#325 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Det ble mer is i går, men det var greit.
|
|
|
#326 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
|
|
|
#327 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Har laget ny tråd med blanke ark
|
|
|
#328 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Her er min uke. Fin fin start, og dårlig avslutning.
|
|
|
#329 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Det ble litt mer snop enn planlagt i går. Ikke så mye som jeg vanligvis kunne funnet på å dytte i meg, så totalt sett er jeg fornøyd med lørdagen. I dag har jeg spist en is. Vi har syklet tre mil så en is på veien unnet jeg meg med god samvittighet.
|
|
|
#330 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Har ikke rapportert her på noen dager, men har vært i campingvogna i helga. Ble litt mørk sjokolade igår. Jeg henger nok ikke med på neste uke, jeg må ha en dag i uka med litt snop, sånn at jeg ikke får en megasprekk når jeg først sprekker.
|
|
|
#331 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg er ferdig! Og jeg sprakk ikke en eneste gang!
|
![]() |
|
|