Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 12:49   #1
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Da har jeg viftet med kredittkortet igjen. Kan noen fortelle meg at det er ordentlige penger jeg bruker sjøl om jeg bare trykker på tastaturet?

Til Storebror:

Til mellomsøster:

Dette er altså strømpebukser

Og til lillebror

Hvor har du kjøpt dette?

Gammel 29-11-06, 13:17   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Høyreklikk på bildene og se på egenskaper
Da ser du i hvilken nettbutikk bildene er fra

http://www.olgasoldeboern.dk

Gammel 29-11-06, 13:21   #3
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Høyreklikk på bildene og se på egenskaper
Da ser du i hvilken nettbutikk bildene er fra

http://www.olgasoldeboern.dk

Da lærte jeg noe nytt, i dag også! Takk for info, Angelique!

Gammel 29-11-06, 16:13   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har shoppet et smykke, en strømpebukse og en gulldiadem til julebordet

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 17:29   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Guniss: gulldiadem - WOW ! Bilde ?

Disse bestilte jeg i natt:

Gammel 29-11-06, 19:53   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Guniss: gulldiadem - WOW ! Bilde ?

Skal ha det på julebord;

Til denne kjolen:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 20:11   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal ha det på julebord;

Til denne kjolen:

Stilig! Lurt på å få meg en sånn selv.. men kaller det en hårbøyle jeg da

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 20:12   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Stilig! Lurt på å få meg en sånn selv.. men kaller det en hårbøyle jeg da

Har aldri sagt hårbøyle jeg
Alltid diadem, fra "ungdomsåra"

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 00:52   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Har shoppet et smykke, en strømpebukse og en gulldiadem til julebordet

Kjempefin HÅRBØYLE guniss! Jeg må innrømme at jeg også tenkte diadem som i diadem da du skrev det.... Noe slikt noe liksom :

Gammel 30-11-06, 08:28   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kjempefin HÅRBØYLE guniss! Jeg må innrømme at jeg også tenkte diadem som i diadem da du skrev det.... Noe slikt noe liksom :

Har nettopp hatt en diskusjon på det på et annet forum..
For meg er det på bilde tiara - noe som sitter mer "oppå" hodet liksom, mens et diadem går bak ørene, mer inntil hodet.

Søkte opp definisjon på nett, og det stemte
Fant ingen definisjon på hårbøyle (var ikke et ord tydeligvis)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:32   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Har nettopp hatt en diskusjon på det på et annet forum..
For meg er det på bilde tiara - noe som sitter mer "oppå" hodet liksom, mens et diadem går bak ørene, mer inntil hodet.

Søkte opp definisjon på nett, og det stemte
Fant ingen definisjon på hårbøyle (var ikke et ord tydeligvis)

Diademer er utsmykkede hodeplagg som har form som ringer eller kranser som settes på hodet. Diademer har tidligere vært brukt av visse embedspersoner. Nå for tiden brukes de mest av kvinner ved spesielle anledninger, og har ofte form som en halvsirkel som er åpen bak på hodet. En krone kan ses som en videreutvikling av et diadem.

Tiara er en høy hodebekledning som har blitt brukt av visse embedspersoner. I oldtiden brukte noen konger en form for tiaraer, senere har de vært forbundet med fremtredende geistlige personer i flere kirker.

Persiske konger bar en krone som hadde en slik form. Tidligere hadde konger i Assyria og Babylonia brukt en høy hodebekledning som minnet om en tiara.

I dag tenker man mest på den katolske tiaraen, som er en hodebekledning som har blitt brukt av paver. De har vært langt mer utsmykket enn mitraen, den katolske bispeluen som brukes av andre i presteskapet. Johannes Paul I og Johannes Paul II har ikke brukt tiara, de har bare brukt mitra.

Ordet tiara kan imidlertid også brukes om et meget utsmykket diadem. (ditt eksempel var vel det)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:10   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg shoppet pysj-kosedress til Nusken her:

http://www.hannaandersson.com/home.asp

Dressene er nå på salg, og man kommer akkurat under tollgrensa. Dessverre hadde de ikke den dressen jeg hadde mest lyst på i riktig størrelse. Typisk. Shoppa en stor ladning derfra tidligere, og har vært superdupermegafornøyd.

Gammel 30-11-06, 22:06   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Heh, Majsa, nå er du vel forpliktet til å vise fram ditt bakverk - naturligvis overheldt med store mengder flerfarget "icing" !

Jeg var en sikletur innom www.net-a-porter.com, og et av de lekre tunikaer syntes jeg at jeg hadde set til salgs herinne og på NM (åh hvor jeg gleder meg til ny datamaskin):

http://www.net-a-porter.com/product/15489

Heldigvis var den ikke solgt ennå, og nå er denne tunika miiiiiiiin snart, i helt rigtig størrelse og for en helt annen pris enn hva jeg ville ha betalt hos net-a-porter. Den har bare vært en tur innom Angelique's klesskap og Snil og Grei's klesskap først !

Gammel 30-11-06, 22:09   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Heh, Majsa, nå er du vel forpliktet til å vise fram ditt bakverk - naturligvis overheldt med store mengder flerfarget "icing" !

Jeg var en sikletur innom www.net-a-porter.com, og et av de lekre tunikaer syntes jeg at jeg hadde set til salgs herinne og på NM (åh hvor jeg gleder meg til ny datamaskin):

http://www.net-a-porter.com/product/15489

Heldigvis var den ikke solgt ennå, og nå er denne tunika miiiiiiiin snart, i helt rigtig størrelse og for en helt annen pris enn hva jeg ville ha betalt hos net-a-porter. Den har bare vært en tur innom Angelique's klesskap og Snil og Grei's klesskap først !

Den er virkelig helt nydelig.
Dessverre var den for stor for meg, men den er helt fantastisk
Grattis

Tok med samboer en tur til Paul & Pauline i dag jeg
Julegave til meg. (han vil gjerne gjøre det på denne måten)
sass & Bide bukse og jakke samt en Nolita topp, nydelig

Var ute på første tur i nye bilen som er helt en opplevelse.

Gammel 30-11-06, 22:28   #15
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Sitat:

Tok med samboer en tur til Paul & Pauline i dag jeg
Julegave til meg. (han vil gjerne gjøre det på denne måten)
sass & Bide bukse og jakke samt en Nolita topp, nydelig

Var ute på første tur i nye bilen som er helt en opplevelse.

Det blir nok mange overtimer på sambo nå, eller ? Du har vel husket å kjøpe både jakke og topp i str. 40, og ikke 36 ?

Gammel 30-11-06, 22:30   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Det blir nok mange overtimer på sambo nå, eller ? Du har vel husket å kjøpe både jakke og topp i str. 40, og ikke 36 ?

Jakke i M og bukse i 27
Hadde en kliss maken bukse i 29, og hun i butikken sa at de videt seg ut under bruk, men jeg skulle på død og liv ha den... for stor ble den selvfølgelig

Gammel 30-11-06, 22:32   #17
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Nå skal jeg holde meg unna denne siden en lang stund.....dette kjøpte jeg på tintin i kveld(selv om jeg er usikker på om den blir fin på meg , nå vil jeg ikke ha julegave av mannen )

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:34   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har kjolen i almost black og eksakt samme toppen
Den toppen er så utrolig fin, helt sikker på at du blir kjempefornøyd med det

Gammel 30-11-06, 22:35   #19
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har kjolen i almost black og eksakt samme toppen
Den toppen er så utrolig fin, helt sikker på at du blir kjempefornøyd med det

Håper det, synes den er rålekker...men er spent på om den kler meg ja

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 13:15   #20
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Nå skal jeg holde meg unna denne siden en lang stund.....dette kjøpte jeg på tintin i kveld(selv om jeg er usikker på om den blir fin på meg , nå vil jeg ikke ha julegave av mannen )

Forbainna mainnshit! Tror dere jammen ikke at den beige kjolen var utsolgt, fikk mail i dag om at det dessverre hadde ikke lagerbeholdningen vært oppdatert Så da trøsteshoppet jeg denne:

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.