|
|
#321 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22
Men i helsikes då. Og ævv. Det er ubehagelig å være utsatt for. Jeg håpet du får time raskt. |
|
|
|
|
#322 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Brunsnegler
|
|
#323 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Gruffetråd #22Reparatør til vaskemaskinen kommer ikke før neste uke, det funker bare ikke! Tror jeg må til power og be om en lånemaskin, maskinen min er tross alt bare 1,5 år gammel. Bare så synd at en vaskemaskin ikke bare er noe man putter i vesken og går, men et monster på 90 kg.....ja også har jeg kjørt 1400km på 3 dager, og ingen har vasket badet her hjemme i mellomtiden. |
|
|
|
|
#325 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg skal i et møte med arbeidsgiver og fagforening som jeg gruer meg til og må mobilisere ganske mye for å takle. Da passer det jo veldig fint at det har blitt berammet og flyttet seks (!) ganger og nå ikke er denne uka, men om tre uker.
|
|
#326 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Åhh, Blondie
|
|
#327 |
|
Klar
|
Sv: Gruffetråd #22Hunden levert inn hos veterinær for omfattende behandling. Måtte ringe forsikringen og høre hvor mye jeg har igjen av årets pott. Hunden har vært skadebefengt i år, så antagelig er det ikke nok. |
|
|
|
|
#328 |
|
koko
|
Timen unnagjort. Eg overlevde og alt det der, og om eg kunne slanke meg like fort som kontoen lar seg slanke på eit slikt besøk skulle eg vore glad.
|
|
#329 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Vi er på dag 3 uten WiFi hjemme for fibemodemet vårt har tatt kvelden...
|
|
#330 |
|
rakkarpus
|
Håper det går bra med hunden! Hva skal den behandles for? Var det ikke mulig å få prisoverslag?
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 03-09-25 kl 16:52. |
|
|
|
|
#331 |
|
Glad
|
Sv: Gruffetråd #22Gruffer med Timar over sykt dyr: hest med Hovbyll to dager før stevne. Viktigst at hesten blir bra, satser på at det holder med jobben som hovslager gjorde, tipper det er halve prisen av dyrlege.
|
|
#332 |
|
Klar
|
Hun hadde et gedigent sår på skuldra, under en stor klump med død hud. Antagelig etter våteksem. Stakkars boffsen. Jeg har gitt veterinæren beskjed om hvor mye som gjensto på forsikringen, så håper hun ikke går langt over. Men med medisiner og kontroller så løper jo tusenlappene kjapt, også etter operasjonen. Bare antibiotika og smertestillende kostet mer enn 1100 kroner! Vi får prise oss lykkelige for at vi ikke må fullfinansiere helsetjenester for mennesker selv! |
|
|
|
|
#333 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Den er kjip |
|
|
|
|
#334 |
|
Glad
|
Vi er jo relativt ferske hesteeiere så alle slike ting gjør meg nesten mer stressa enn om ungene blir syk.
|
|
#336 |
|
Klar
|
Å hjelpes, skjønner at den er lei. Men demokrati er demokrati. |
|
|
|
|
#337 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Kjenner den følelsen ja.... Dessverre er det bare å bli vant med det. Er jo stadig vekk noe med hestene synes jeg. |
|
|
|
|
#339 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #22Våknet sliten og med hodepine akkurat som da jeg la meg igår. Hjelper ikke med avtaler som må holdes idag.
![]() |
|
|