Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva koster en fest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-24, 17:11   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har giftet meg tre ganger, så nå vet jeg IKKE hva jeg skal ha på meg.

Ta med alle, og skift et par ganger i løpet av festen!

Gammel 27-10-24, 20:55   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ta med alle, og skift et par ganger i løpet av festen!

Løsningsorientert! Vi har ledig stilling til deg i logistikkavdelingen.

Gammel 27-10-24, 12:56   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk på meg brudekjolen da vi hadde sølvbryllup i fjor, så jeg satser på at det går neste år, også. Jeg trenger dog ikke noe mat og drikke hvis jeg skal ha den på. Jeg må prioritere å få pustet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 13:23   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg fikk på meg brudekjolen da vi hadde sølvbryllup i fjor, så jeg satser på at det går neste år, også. Jeg trenger dog ikke noe mat og drikke hvis jeg skal ha den på. Jeg må prioritere å få pustet.

Da noterer jeg én person mindre på matutgifter. Alle monner drar!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 15:14   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenkte å gå for gull selv. Skal det være så...

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 15:36   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har passert 50 med minste margin, så jeg går selvsagt for leopard! Og det er dessuten kjempelett å få tak i på enhver butikk nå!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 18:44   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frukt!

(Og jeg tør ikke tenke på hvordan annonsene i feeden din vil se ut fremover! )

Gammel 27-10-24, 22:44   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Frukt!

(Og jeg tør ikke tenke på hvordan annonsene i feeden din vil se ut fremover! )

Jeg får ikke reklame her på Fp.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 21:26   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, nå fikk dere meg til å prøve brudekjolen min! Det er minst 15 kg siden, så jeg ble for så vidt ganske fornøyd med at det gikk an å få den på, men pent var det på ingen måte. Særs trang over bryst og hofter, kan bare stå og absolutt ikke sitte.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 22:18   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Haha, nå fikk dere meg til å prøve brudekjolen min! Det er minst 15 kg siden, så jeg ble for så vidt ganske fornøyd med at det gikk an å få den på, men pent var det på ingen måte. Særs trang over bryst og hofter, kan bare stå og absolutt ikke sitte.

Kanskje du kan servere da?

(Har du brudekjolen med deg til England, altså?)

Gammel 27-10-24, 23:23   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

(Har du brudekjolen med deg til England, altså?)

Nei, så gal er jeg tross alt ikke, er i Oslo akkurat nå.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-24, 23:38   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nei, så gal er jeg tross alt ikke, er i Oslo akkurat nå.

Gammel 27-10-24, 22:24   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hm. Brudekjolen min er oppbrukt, men jeg ønsker meg egentlig en brudekjolefest. Kanskje finne noe gøy på Finn?

Gammel 24-05-25, 13:25   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Det nærmer seg.

Jeg har et spørsmål om drikke:

Når gjestene kommer, er det drikke med og uten alkohol. Vi har mye, så jeg tror det blir rester.

Til maten har vi rødvin, hvitvin, (nokså mye av begge deler), uttalige dunker eplemost, alkoholfri drikke som ikke er eplemost (antakelig Eins Zwei Zero og kanskje Sprudlande Margaret), samt syke mengder øl (fordi noen på festen brygger selv og tar med).

Spørsmålet er om vi trenger brus. Er det noe folk vil savne? Jeg har ikke behov for det. Men det kan jo være at noen forventer det?

Det blir kaker utover kvelden, hvis det er relevant.

Gammel 24-05-25, 13:28   #15
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det høres ut som dere har dekket de aller, aller fleste ønsker og behov for drikke. Jeg ville ikke kjøpt inn brus i tillegg til alt dere allerede har.

Gammel 24-05-25, 13:37   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det høres ut som dere har dekket de aller, aller fleste ønsker og behov for drikke. Jeg ville ikke kjøpt inn brus i tillegg til alt dere allerede har.

Takk. Men kanskje litt Farris er greit å ha.

Gammel 24-05-25, 14:37   #17
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk. Men kanskje litt Farris er greit å ha.

Ja, vann og evt Farris er det nok mange som ønsker.

Gammel 24-05-25, 14:07   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ja, Farris/Bris/Sprudle/Boble/Taffel er et must synes jeg, ellers så har dere dekket mye synes jeg. Hadde ikke tenkt at brus var nødvendig når man har flere typer alkoholfritt drikke samt kullsyrevann å velge i.

Gammel 24-05-25, 22:08   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, Farris/Bris/Sprudle/Boble/Taffel er et must synes jeg, ellers så har dere dekket mye synes jeg. Hadde ikke tenkt at brus var nødvendig når man har flere typer alkoholfritt drikke samt kullsyrevann å velge i.

Dette Synes ikke det er nødvendig med brus, men boblevann derimot .....
Og håper dere får en flott fest!!

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-25, 14:14   #20
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ville også hatt vann, men i min verden er det selvfølgelig å tilgjengelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.