|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#322 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Huff. Har en papirpose-over-hodet-dag. Skulle egentlig vært hjemme. Men på jobb i dag har jeg altså på meg enn eller annen dongeribukse, kjole i brunstriper fra NoaNoa og over den igjen så har jeg offwhite strikketjakke fra NoaNoa med silkesløyfe bak. Barfot - takler ikke sokker. Brune småsko fra Bronx står parkert under pulten. Gidder ikke klakke rundt i lokalet, det er ingen "hør her kommer jeg "-dag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Svarte olabukser som er trange hele veien, bretta opp over høye doc martens med ståltå. Svart jumper med oransje t-skjorte utenpå. *ungdom*. Skal ta på hettejakke snart, den har jeg refleks på.
![]() |
#325 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Brune støvletter med høy hæl, brun strømpebukse, svart skjørt med svaksvak volang med gult og diverse blomster på, svart høyhalset genser. Brun veske og svart halvlang smal kåpe.
![]() |
#326 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Morsomt å lese hva folk har på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!
Det har du jammen rett i.
![]() |
#329 |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Den blusen var dritstilig, Blondie!!
![]() |
#332 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!
Acne Jeans har mange fine modeller, bl. a. denne:
![]() |
#333 |
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Kort knebukse fra Sand, hvit topp fra Gant i bomull, og strikket ullvest fra samme. Veldig enkelt og greit . Brune støvletter og trenchcoat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Rødt knelangt cordskjørt, rød høyhalset genser, koksgrå omslagsgenser utenpå. Svarte strømpebukser og høyre koksgrå støvletter. Skulle egentlig hatt noen smykker, men dem glemte jeg visst i farta.
![]() |
#335 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Svarte bukser fra Ricco Vero. Svart kortermet topp fra H&M, lyseblå blondesak fra Mexx over svart topp. Svarte støvletter fra Rieker. Tweedjakke med spettet mønster fra Tiger. Enkel diamant hengende rundt halsen. Enkel diamant i hvert øre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Roed topp med spagettistropper - tynne svarte bukser og aapne sandaler med litt hoey hael.........................neida jeg er ikke sproe og holder ikke paa aa fryse i hjel, jeg bor i Afrika og har ca. 33 grader i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Nå har jeg på meg brun "kosedress" fra Odd Molly |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeans fra Blend She (gammel og god), sort pologenser og grå strikket vest med dyyyyp V. Da jeg var ute hadde jeg på sorte støvletter, sort parkas samt petrolfarget skjerf og vanter.
![]() |
#340 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Kjedelig i dag. Først jeans og T-skjorte under dunjakke da jeg leverte ungene, ble klissvåt i styrtregnet og måtte skifte. Da jeg dro ut igjen var jeansen tørr, og jeg tok på meg uniformsjakken (lyseblå OM) med blåsvart trenchcoat fra Armani Jeans utenpå. Og svarte boots.
![]() |
![]() |
|
|