Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 22:02   #321
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

À la Tinetoff?

Tinetoff ser egentlig mer svart og grå ut på avataren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:53   #322
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Huff. Har en papirpose-over-hodet-dag. Skulle egentlig vært hjemme. Men på jobb i dag har jeg altså på meg enn eller annen dongeribukse, kjole i brunstriper fra NoaNoa og over den igjen så har jeg offwhite strikketjakke fra NoaNoa med silkesløyfe bak. Barfot - takler ikke sokker. Brune småsko fra Bronx står parkert under pulten. Gidder ikke klakke rundt i lokalet, det er ingen "hør her kommer jeg "-dag i dag.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:01   #323
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Svarte olabukser som er trange hele veien, bretta opp over høye doc martens med ståltå. Svart jumper med oransje t-skjorte utenpå. *ungdom*. Skal ta på hettejakke snart, den har jeg refleks på.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:59   #324
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

svarte støvletter , brunmelert (litt tweedaktig) skjørt til knærne, svart bluse/skjorte, svart cardigan, + brunt armbånd (ser ut som store steiner).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 13:07   #325
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Brune støvletter med høy hæl, brun strømpebukse, svart skjørt med svaksvak volang med gult og diverse blomster på, svart høyhalset genser. Brun veske og svart halvlang smal kåpe.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 13:18   #326
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomt å lese hva folk har på seg. Jeg har brune stretchfløyelsbukser (ikke cord), hvit tynn genser, kamelbrun ribbestrikket omslagsjakke, halvlang kåpe, ullskjerf og støvletter i (omtrent) samme farge som strikkejakken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 13:53   #327
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tinetoff ser egentlig mer svart og grå ut på avataren.

Det har du jammen rett i.

Jeg har på meg nålestripet bukse, og beige blondeskjorte à la lady Diana.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:09   #328
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg på denne:

som jeg er utrolig godt fornøyd med, pluss mørke jeans.
Høye hæler har jeg også

Gammel 14-11-06, 14:17   #329
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Den blusen var dritstilig, Blondie!!

Gammel 14-11-06, 14:23   #330
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

noen som har forslag til stilige mørke smale jeans.. som kan brukes til støvletter ?

Gammel 14-11-06, 14:30   #331
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

I dag har jeg på denne:

som jeg er utrolig godt fornøyd med, pluss mørke jeans.
Høye hæler har jeg også

veldig fin!!! Hvor har du kjøpt den? lenge siden?

Gammel 14-11-06, 14:33   #332
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

noen som har forslag til stilige mørke smale jeans.. som kan brukes til støvletter ?

Acne Jeans har mange fine modeller, bl. a. denne:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 02:07   #333
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kort knebukse fra Sand, hvit topp fra Gant i bomull, og strikket ullvest fra samme. Veldig enkelt og greit . Brune støvletter og trenchcoat.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 08:13   #334
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødt knelangt cordskjørt, rød høyhalset genser, koksgrå omslagsgenser utenpå. Svarte strømpebukser og høyre koksgrå støvletter. Skulle egentlig hatt noen smykker, men dem glemte jeg visst i farta.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 09:27   #335
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarte bukser fra Ricco Vero. Svart kortermet topp fra H&M, lyseblå blondesak fra Mexx over svart topp. Svarte støvletter fra Rieker. Tweedjakke med spettet mønster fra Tiger. Enkel diamant hengende rundt halsen. Enkel diamant i hvert øre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:57   #336
Krissi
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2006
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Roed topp med spagettistropper - tynne svarte bukser og aapne sandaler med litt hoey hael.........................neida jeg er ikke sproe og holder ikke paa aa fryse i hjel, jeg bor i Afrika og har ca. 33 grader i dag.
Blondie: Saa kjempefin overdel!!!

Krissi

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:40   #337
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg på meg brun "kosedress" fra Odd Molly

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:49   #338
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ikke mye å skryte av akkurat, jeans (skikkelig utvaska og utgått) og en lyseblå t-shirt.. VASKER HUSET

Gammel 16-11-06, 21:06   #339
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeans fra Blend She (gammel og god), sort pologenser og grå strikket vest med dyyyyp V. Da jeg var ute hadde jeg på sorte støvletter, sort parkas samt petrolfarget skjerf og vanter.

Gammel 16-11-06, 21:35   #340
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjedelig i dag. Først jeans og T-skjorte under dunjakke da jeg leverte ungene, ble klissvåt i styrtregnet og måtte skifte. Da jeg dro ut igjen var jeansen tørr, og jeg tok på meg uniformsjakken (lyseblå OM) med blåsvart trenchcoat fra Armani Jeans utenpå. Og svarte boots.

Så jeg måtte bære de nye røde gummiene hjem; for de kræsjet jo totalt med resten! Det var ikke før jeg kom hjem at jeg husket på at hadde på meg den røde vesken min over skulderen...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.