Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-19, 18:07   #321
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg måtte inn på Finn for å se nå Kaija og dette er ikke vanlig. Jeg har i alle fall ikke sett salgssummen på finn før. Det som kommer i avisen senere er noe helt annet, det er to linjer blant en haug av andre adresser.

Sist redigert av trøtt : 01-09-19 kl 18:15.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 18:10   #322
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett annonser på Finn hvor det står salgssummen innimellom, men det er ikke ofte jeg ser det. Dette er annonser i Oslo.

Gammel 01-09-19, 18:15   #323
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg måtte inn på Finn for å se nå Kaija og dette er ikke vanlig. Jeg har i alle fall ikke sett salgssummen på finn før. Det som kommer i avisen senere er noe helt annet, det er to linjer blant en haug av andre adresser

Gjør ikke mer med det nå, annet enn å forholde meg til hva de svarer. Greit å høre at dette ikke er vanlig. Tenkte jeg kanskje bare var litt vel persilleblad når jeg tok det ille opp.

Finner du skrytemeldingen deres på Fb siden også? Den var enda mer ugrei, synes jeg.

Jeg har jo småkikket etter hus nå en ganske lang tid. Begynte vel for halvannet år siden eller noe, og har virkelig ikke sett noe liknende her.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 18:22   #324
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Skjønner deg godt, men her publiseres alle salg i avisen etter noe tid. Det er vel offentlig info.

Det er jo overdragelsen og skal være offentlig (noen prøvde å stoppe det her), men at megler flasher høy pris er skikkelig ustilig. Skjønner godt at du ble paff, Kaija.

Gammel 01-09-19, 18:28   #325
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke vanlig her i området i alle fall, muligens vanligere der det ofte går langt over prisantydning?

Det på fb var verre. Se på meg, jeg er best. Det som gjør det morsomt er jo at hvis en kikker nedover på siden så har ikke de andre (kikket ikke veldig langt ned) salgssummen så det virker nesten som det er sjelden kost for de å selge over prisantydning. Virker egentlig litt mot sin hensikt.

Gammel 01-09-19, 18:37   #326
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Med tanke på at de fleste boligene i segmentet har gått langt over prisantydning de siste 3-4 månedene, er det ingen uvanlig greie heller. Forrige budrunde jeg var med på endte 30% over prisantydning. Og runden før der var også sluttsummen mange hundre tusen over prisantydning.

Og huset jeg kjøpte hadde for lav utgangspris sammenliknet med andre liknende boliger. De burde glatt ha lagt seg 150 000 høyere, hvis de skulle være noe i nærheten av rett.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 19:12   #327
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Pdf mønster

Gammel 01-09-19, 19:21   #328
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Møkkakroppen min. 9 dager siden operasjon og jeg trodde jeg var bedre, vel jeg tok feil.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 19:44   #329
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har lyst til å tåle mat igjen

Gammel 01-09-19, 20:39   #330
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Foreleser som ikke er til å forstå.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 20:48   #331
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Gruffer over at jeg hadde glemt av at det var mitt ansvar å skaffe billettører til A-kamp i fotball i dag. Det endte med at jeg og mannen måtte til pers igjen. Må huske på å legge slike ting inn i kalenderen Jeg er lagleder og hadde helt glemt at det var mitt lag sitt ansvar, så jeg har ingen andre å takke enn meg selv.

Gammel 01-09-19, 21:18   #332
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Ja, det er greit nok. Det er ikke hemmelige opplysninger. Men veien er lang fra at salget står i en liten oversikt til at det flashes med store bokstaver og en egen «Jeg er en fantastisk megler som solgte dette huset SÅÅÅ dyrt»-plakat med bilde av megler med vilt ansiktsuttrykk + huset, på fb og rundt ellers på nettet. Andre meglere nøyer seg med bilde av seg selv og salgsobjektet, med en grei tekst om at «jeg solgte nettopp dette huset». Og ferdig med det.

Jeg er helt enig med deg altså!

Har aldri sett at meglere har gjort slike ting. Ville vurdert å klage på det, skriftlig.

Gammel 01-09-19, 21:26   #333
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Har aldri sett at meglere har gjort slike ting. Ville vurdert å klage på det, skriftlig.

Er spent på svaret da.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 21:34   #334
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det var vanlig en periode, men jeg tror det kom noen endringer fordi myndighetene ønsket å bremse prisutviklingen for boliger noe.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 21:36   #335
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Snørr, vondt i halsen og feber. :manflu:

Gammel 01-09-19, 22:50   #336
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Drittlei av å ikke kunne sitte. Lei av å enten ligge eller stå/gå. Slitsomt å stå hele dagen på jobb, møkk å ikke kunne kjøre bil osv.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 22:56   #337
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uvi!! Det kjennes ut som mine indre organer står i brann!!!!
Føkk tranebærjuce altså!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 04-09-19, 13:41   #338
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Er spent på svaret da.

Har de svart?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-09-19, 15:47   #339
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Voksne folk som snakker og ler høyt under andre folks foredrag, så man ikke får med seg det man var der for å høre. :gruff:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 04-09-19, 15:58   #340
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Epilepsi, igjen. GRR..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.