|
|
#321 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Gruffetråden # 4Jeg måtte inn på Finn for å se nå Kaija og dette er ikke vanlig. Jeg har i alle fall ikke sett salgssummen på finn før. Det som kommer i avisen senere er noe helt annet, det er to linjer blant en haug av andre adresser.
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 01-09-19 kl 18:15. |
|
|
|
|
#322 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4Jeg har sett annonser på Finn hvor det står salgssummen innimellom, men det er ikke ofte jeg ser det. Dette er annonser i Oslo.
|
|
#323 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden # 4
Gjør ikke mer med det nå, annet enn å forholde meg til hva de svarer. Greit å høre at dette ikke er vanlig. Tenkte jeg kanskje bare var litt vel persilleblad når jeg tok det ille opp. |
|
|
|
|
#324 |
|
ctrl+z
|
Det er jo overdragelsen og skal være offentlig (noen prøvde å stoppe det her), men at megler flasher høy pris er skikkelig ustilig. Skjønner godt at du ble paff, Kaija.
|
|
#325 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Gruffetråden # 4Det er ikke vanlig her i området i alle fall, muligens vanligere der det ofte går langt over prisantydning?
|
|
#326 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden # 4Med tanke på at de fleste boligene i segmentet har gått langt over prisantydning de siste 3-4 månedene, er det ingen uvanlig greie heller. Forrige budrunde jeg var med på endte 30% over prisantydning. Og runden før der var også sluttsummen mange hundre tusen over prisantydning. |
|
|
|
|
#331 |
|
snur
|
Sv: Gruffetråden # 4Gruffer over at jeg hadde glemt av at det var mitt ansvar å skaffe billettører til A-kamp i fotball i dag. Det endte med at jeg og mannen måtte til pers igjen. Må huske på å legge slike ting inn i kalenderen
|
|
#332 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er helt enig med deg altså!
|
|
#334 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var vanlig en periode, men jeg tror det kom noen endringer fordi myndighetene ønsket å bremse prisutviklingen for boliger noe.
|
|
#336 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gruffetråden # 4Drittlei av å ikke kunne sitte. Lei av å enten ligge eller stå/gå. Slitsomt å stå hele dagen på jobb, møkk å ikke kunne kjøre bil osv. |
|
|
|
|
#337 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden # 4Uvi!! Det kjennes ut som mine indre organer står i brann!!!!
|
|
|
#340 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gruffetråden # 4Epilepsi, igjen. GRR..
|
![]() |
|
|