Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 15:54   #321
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Det ble støvler på meg i dag ja. Men ikke Ilse J, som jeg aller mest ville ha. De er litt for dyre for meg nå, så det ble svarte Vikingstøvler, med hvite blomster på.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 17:10   #322
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

KJøpte en orangerød.....vågalt til meg å være (for jeg liker egentlig ikke rødt) Marc Jacobs cardigan
Måtte ha en topp inni og kjøpte denne

Passet perfekt



Samt en alpacca ullbukse på 70% salg 8som også matchet)
Ikke trang ullbukse tights, men mer bukse

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 17:31   #323
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt en til sånn:



Kjøpte den i str. 80 (eller var det) Jeg likte den så godt at jeg vil ha en til han blir litt større også

Og så kjøpte jeg dette i dag



Fargen er bare nydelig, sånn blågrønn



Og dette settet i str. 74

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 17:34   #324
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg venter spent bl.a på dette:













__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 17:39   #325
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har fått det brune Buggis trekket i dag! Og Bugaboo koppholder, Milan Delux Stroller Organizer og Grobag Swaddling:



Og Milan Delux Stroller Organizer


__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 19:44   #326
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sannemor:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 20:56   #327
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sannemor: DET kaller jeg shopping! Jeg har også kjøpt den grønne/brune IdaT-heldrakten. Gleder meg til å få brukt den på lillebror over nyttår.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 21:22   #328
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.907
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

ubehandla ulltøy


Kamik sko



En brun name it vinterdress

Troll ulltrøye i blått

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 22:18   #329
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sannemor:

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Sannemor: DET kaller jeg shopping! Jeg har også kjøpt den grønne/brune IdaT-heldrakten. Gleder meg til å få brukt den på lillebror over nyttår.



Det er jo så mange fine heldraker jo!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 22:19   #330
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Fikk det nye trekket i dag og det er bare såå lekkert!









Og med det brune Katvig sengesettet





Og med Milan Delux Stroller Organizer'en

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 18-08-07, 00:50   #331
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.907
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Nøstebarn bukse og lue i ullfrotte

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 18-08-07, 10:17   #332
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det ble støvler på meg i dag ja. Men ikke Ilse J, som jeg aller mest ville ha. De er litt for dyre for meg nå, så det ble svarte Vikingstøvler, med hvite blomster på.


De er kjempefine! Har både Ilse og HUnter, men må si at de retrostøvlene til Viking er minst like stilige.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-08-07, 10:19   #333
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sannemor : Fantastist fint trekk på vogna, og nydelig med Kavig dynetrekk

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 18-08-07, 10:28   #334
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Nå har jeg akkurat shoppet for drøye 1500,- i klær til jentene, hos HM. Gidder ikke legge ut bilder av alt, det var mye. Bukser, gensere og strømpebukser og slikt, hverdagstøy til bhg som man jo aldri får nok av. Kjekt å få hamstret litt høstklær nå som det er 10% på barneklærbestillinger der, dessuten er det ålreit å være litt tidlig ute slik at jeg får klærne før jul. Har vært litt sent ute tidligere og da er det ofte laaang leveringstid på mange av plaggene.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 08:24   #335
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...



Denne var utrolig flott på og god og varm, ble med hjem i går

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 10:14   #336
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.113
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Det eneste minuset med kjolen er at jeg vil tro den er litt kort til meg og jeg er ikke så glad i ting over knærne.

For man kan ikke bruke denne som en tunika/lang topp?

Du kan sikkert bruke den som tunika. Dessuten så kan den være veldig fin med et skjørt under i noe fint stoff som silke eller viskose (Noa Noa har en del sånne skjørt som skal stikke frem). Jeg har vertfall veldig sansen for kontrasten mellom grove materialer som feks ull og fine materialer som feks silke og viskose.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 10:20   #337
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Siste innkjøp;











Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 12:36   #338
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har nettshopet litt i dag. Lot meg rive med av mannen min og bestilte band t-shirts jeg også.


http://imagecache2.allposters.com/im...BECO16441C.jpg

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 16:26   #339
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Tips fra Angelique:



Og det var det siste parret i min størrelse, ser jeg nå...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 16:31   #340
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Tips fra Angelique:



Og det var det siste parret i min størrelse, ser jeg nå...

Lekre!!Kjøpte du de på Net-A-Porter eller i butikk her hjemme...(i tilfelle HVOR?)

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no