Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-13, 11:20   #321
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

"Øygard: Elsker deg. Nuss og klem og ut og inn og alt sammen. Øygard: Vil gifte meg med deg jeg nå." Nei for all del, dette er jo overhodet ikke seksualisert på noe slags vis.

Han har jo en sjempegod forklaring på det:

"Nuss og klem og inn og ut og alt sammen", hva betyr det? spør aktor om Øygards beskjed til jenta på Skype. - Jeg ser at hun 14.24 viser noe på YouTube, så det kan godt hende det har noe med det, sier Øygard. - Men "inn og ut? spør aktor. - Det er faktisk et utrykk jeg bruker for å vise totaliteten i en situasjon. Det betyr at alt er suverent bra og positivt.

Det hadde jo vært komisk hvis det ikke var så tragisk.

Gammel 29-04-13, 11:21   #322
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Han har et veldig unikt språk, den mannen.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 11:23   #323
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Han har et veldig unikt språk, den mannen.

Når alt han sier betyr noe helt annet, hvordan kan man da ta vitnemålet hans på alvor i det hele tatt. På Øygardsk kan man jo aldri vite hva det som blir sagt faktisk betyr. Behovet for tolk har aldri vært større i en norsk rettsal.

Gammel 29-04-13, 11:24   #324
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

"Nuss og klem og inn og ut og alt sammen", hva betyr det? spør aktor om Øygards beskjed til jenta på Skype. - Jeg ser at hun 14.24 viser noe på YouTube, så det kan godt hende det har noe med det, sier Øygard. - Men "inn og ut? spør aktor. - Det er faktisk et utrykk jeg bruker for å vise totaliteten i en situasjon. At betyr at alt er suverent bra og positivt.

Hjelpes..

Gammel 29-04-13, 11:28   #325
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

«Øygard: Vil se mer av deg.
Fornærmede: Nå? Hva er det du vil se? Ser Reidun?
Øygard: Hun ser ikke.
Fornærmede: Hva er det du vil se da? Øygard: Alt»

Reidun, våkn opp!

Gammel 29-04-13, 11:42   #326
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på direkte-greiene til VG, der folk kan kommentere, og der er det en som sier:

Sitat:

lm: er det ikke litt uetisk å ikke vise hva jenta har skrevet? Det skjremer jo henne bare fra hva henne selv har gjort, og underbygger eventuelt at hun var med på det i større grad enn det som vises

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 11:48   #327
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kommet dit hen at jeg ikke kan følge med mer. Jeg får fysisk vondt av å lese hva den mannen lirer ut av seg - tror han virkelig at han setter seg selv i et bedre lys?

Gammel 29-04-13, 11:53   #328
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har kommet dit hen at jeg ikke kan følge med mer. Jeg får fysisk vondt av å lese hva den mannen lirer ut av seg - tror han virkelig at han setter seg selv i et bedre lys?

Er litt der jeg er - jeg blir bare uvel.

Gammel 29-04-13, 11:54   #329
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forsideoppslaget på Dagbldet nå sier jo bare sitt tenker jeg...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Øygard-utoginn-forklaring.jpg (60,1 KB, 71 visninger)
LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:05   #330
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

For øyeblikket hevder han altså at han a) ikke hadde et forhold til jenta annet enn et farslignende forhold - og måtte teste grensene hennes, så han ble med på grisepraten b) Men kona fikk innsyn i alle Skypemeldingene c) han var på vei ut av ekteskapet og d) han hadde en elskerinne. Alt dette per januar 2010. Hjelpes.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:29   #331
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Når jenta sier "dusjing av meg og deg da", hva er det snakk om? spør aktor.
- Det er jeg rimelig sikker på at går på vasking av hytta

det er vanskelig å holde seg alvorlig altså.

Gammel 29-04-13, 12:30   #332
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Når jenta sier "dusjing av meg og deg da", hva er det snakk om? spør aktor. - Det er jeg rimelig sikker på at går på vasking av hytta, sier tiltalte.

Øygard går så inn i en forklaring om grønnsåpevasking av hytta.

- Det med "kose" da? spør aktor.

- Det går på snop.

- Hva med bruken av ordet "slurp" da? spør aktor.

- Det er Donald. I Donald blir slurp ofte brukt.

Er det mulig

Gammel 29-04-13, 12:31   #333
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

- Når jenta sier "dusjing av meg og deg da", hva er det snakk om? spør aktor.
- Det er jeg rimelig sikker på at går på vasking av hytta

det er vanskelig å holde seg alvorlig altså.

Ja, det er det altså. Kjære vene.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:31   #334
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Det med "kose" da? spør aktor.

- Det går på snop.

- Hva med bruken av ordet "slurp" da? spør aktor.

- Det er Donald. I Donald blir slurp ofte brukt.

- Hva er grunnen til at du spør om barbert? spør aktor

- Hun var så opptatt av at Reidun barberte seg på leggene.

Gammel 29-04-13, 12:39   #335
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir helt matt av forsøkene hans på bortforklaringer. Er det ikke snart på tide at han bare innser tapet og legger inn årene?

Mex er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:41   #336
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Han burde få noen ekstra år bare fordi han bruker rettens tid på tåpelige bortforklaringer.

Gammel 29-04-13, 12:42   #337
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er virkelig ikke til å begripe at han forventer å bli trodd på de hinsides usannsynlige forklaringene.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:44   #338
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Han burde få noen ekstra år bare fordi han bruker rettens tid på tåpelige bortforklaringer.

Jeg håper han får svi for denne anken.

Gammel 29-04-13, 12:46   #339
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Han må være fra en annen planet. Nesten så jeg begynner å tro på reptilene.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:48   #340
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skriver jo aldri i kommentarfelt i avisen, men jeg får så lyst til å svare, men gjør det altså ikke. Jeg gjør det inne i hodet mitt, og her på FP.

"Dere vet hva et barn er, ikke sant? Dere ser at han vil vite om puppene hennes har vokst? Om hun er "blaut".

At dette er en mann som finner en barnekropp i utvikling spennende? Så må man vel egentlig bare gjøre opp status med seg selv, om man synes dette er greit eller ikke.

Jeg finner det oppsiktsvekkende at folk åpenlyst støtter og finner slik atferd lovlig og normal. Fordi en jente, et barn i utvikling, sier og gjør noe som helst. Er det virkelig slik at det finnes atferd som rettferdigjør hans handlinger?

Hun burde kunne gå naken på Karl Johan 17. mai, og de fleste av oss, oppegående og omsorgsfulle, ville lagt en jakke eller et teppe om henne. Menn eller kvinner. Spurt om hva som var galt om vi kunne hjelpe.

Men jeg observerer at andre synes det hadde vært en invitasjon til noe annet, selv om det er et barn. Så triste landskap man lever i med slike holdninger."

emm er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.