Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-12, 23:53   #321
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Kan jeg være med jeg også?

Jeg er gjerne vennlig med trønderfolk. Selvsagt med alle andre, men lettere å være vennlig med de som er i nærheten. Du bor i Trondheim? Kanskje vi skulle ha oss et nytt Tronheimstreff?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 00:02   #322
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg er gjerne vennlig med trønderfolk. Selvsagt med alle andre, men lettere å være vennlig med de som er i nærheten. Du bor i Trondheim? Kanskje vi skulle ha oss et nytt Tronheimstreff?

Jeg håper jeg tør en dag.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 01:02   #323
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet du, det synes jeg du skulle mote deg opp til. FP-treff er noe av det hyggeligste man kan finne på, og det er så langt fra skummelt som det er mulig. FP-mennesker er fine.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 01:17   #324
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke skummelt i det hele tatt, de jeg har truffet bet ikke. Bare hyggelige damer. Og jeg velger å tro at jeg er rimelig hyggelig jeg også. Men hvis det er mindre skummelt med bare en i gangen først, så treffer jeg deg gjerne. Kanskje lettere å være med på treff senere da. Jeg har hund og går masse tur og selskap på tur er alltid hyggelig. Ellers er jeg også veldig glad i å gå på kafé.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 15:28   #325
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Noen som bor på Årnes her?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 16:34   #326
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg bor i feil land til og med ...

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-15, 10:51   #327
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Det skal ikke være enkelt.

Gammel 09-03-15, 10:56   #328
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det skal ikke være enkelt.

Life's a bitch and then you marry one! Eller noe sånt ...
Men jeg kan gjerne være internettvenn om noen, eller andre, skulle ha lyst på det.

Gammel 13-03-15, 13:29   #329
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Ca 5 minutter unna.

Gammel 13-03-15, 19:15   #330
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Så gøy!
Sender deg pm

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 21:32   #331
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Ikke sett denne tråden før. Er det fortsatt noe liv i FB-gruppa? Jeg bor 10 min nord for Jessheim, og er ganske venneløs på disse kanter. Masse venner i Bergen liksom, men er jo over 10 år siden jeg flyttet derfra.. Nå som ungene er større savner jeg ett sosialt liv utenom jobb og samtaler her og der med bekjente. Jeg er ganske dårlig på å oppsøke folk og vil liksom ikke være til bry..

Gammel 14-03-15, 11:26   #332
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Åh, så artig med liv i tråden igjen.

FB-gruppen er vel rimelig "død", men jeg tenker at det aldri er for sent å tørke støv og blåse liv i den igjen - dette er jo like aktuelt for mange i dag som det var i 2012.

Jeg har btw utvidet nettverket mitt en hel del siden den gang, men har selvsagt plass til fler - så hvis noen sørpå er på let, er det bare å ta kontakt!

Gammel 19-03-15, 12:47   #333
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ikke sett denne tråden før. Er det fortsatt noe liv i FB-gruppa? Jeg bor 10 min nord for Jessheim, og er ganske venneløs på disse kanter. Masse venner i Bergen liksom, men er jo over 10 år siden jeg flyttet derfra.. Nå som ungene er større savner jeg ett sosialt liv utenom jobb og samtaler her og der med bekjente. Jeg er ganske dårlig på å oppsøke folk og vil liksom ikke være til bry..

Da har jeg sånn rimelig peil på hvor du befinner deg.
Jeg bor ikke så fryktelig langt unna deg, og er ofte over på den kanten.
Send meg en PM om du ønsker fullt navn, så kan vi kanskje skravles på FB?

Gammel 19-03-15, 12:56   #334
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Da har jeg sånn rimelig peil på hvor du befinner deg.
Jeg bor ikke så fryktelig langt unna deg, og er ofte over på den kanten.
Send meg en PM om du ønsker fullt navn, så kan vi kanskje skravles på FB?

Jeg bor på Jessheim, har ikke flust med ledige kvelder, men hadde vært hyggelig med nye bekjentskaper.

Gammel 19-03-15, 13:36   #335
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg bor på Jessheim, har ikke flust med ledige kvelder, men hadde vært hyggelig med nye bekjentskaper.

Se prikk.

Gammel 19-03-15, 18:24   #336
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Har dere flyttet fra Kløfta?
Mannen her maser om Neskollen, der får man mye (og nytt) hus for pengene.
Men jeg orker ikke at ungene skal bryte opp enda en gang (flyttet ut av Oslo for litt over 3,5 år siden).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 20:39   #337
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bor midt i Stavanger, har masse tid og en bil som fører meg stort sett der jeg ønsker.
Jeg har definitivt plass i livet mitt til flere venner! Venner er gull verdt.
Som person mener jeg at jeg er ganske så omgjengelig, om enn litt sta til tider.
Jeg trives med å ha venner på besøk her i huset, enten det nå er en kosekveld i sofakroken eller med unger og hu og hei på dagtid.

Dette ser ut som tidenes kontaktannonse.
Bill.mrk. "Glad i mennesker"

Gammel 21-03-15, 14:39   #338
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg bor midt i Stavanger, har masse tid og en bil som fører meg stort sett der jeg ønsker.
Jeg har definitivt plass i livet mitt til flere venner! Venner er gull verdt.
Som person mener jeg at jeg er ganske så omgjengelig, om enn litt sta til tider.
Jeg trives med å ha venner på besøk her i huset, enten det nå er en kosekveld i sofakroken eller med unger og hu og hei på dagtid.

Dette ser ut som tidenes kontaktannonse.
Bill.mrk. "Glad i mennesker"

Jeg tror du er en fin venninne å ha. Synd at Stavanger er så langt unna.

Gammel 21-03-15, 14:44   #339
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror du er en fin venninne å ha. Synd at Stavanger er så langt unna.

Det tror jeg og.

Gammel 21-03-15, 14:45   #340
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen i Nord-Trøndelag her? (Har sikkert spurt før..)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.