Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ikke fullt så flotte kaker ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 22:52   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke fullt så flotte kaker ...

Lille Leo, det er bilder jeg ser fram til.

Gammel 12-03-12, 22:59   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Lille Leo, det er bilder jeg ser fram til.

Jeg tror jeg skal bytte fra iPad til laptop, så jeg kan dele.

Gammel 13-03-12, 00:26   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

De rollerburgerne var kule da.
Ikke søren o. Jeg hadde spist de, men de hadde nok gjort susen i en barnebursdag. (tror jeg)

Gammel 13-03-12, 21:09   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er visst rar, for selv om jeg ser likheten med bæsj, sånn overfladisk, så ser jeg jo MEST "hey, kverna og krydra kjøtt stekt i masse smør! Yummi!", og hadde sikkert hevet innpå. :kjøttglad:

Gammel 14-03-12, 22:27   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er visst rar, for selv om jeg ser likheten med bæsj, sånn overfladisk, så ser jeg jo MEST "hey, kverna og krydra kjøtt stekt i masse smør! Yummi!", og hadde sikkert hevet innpå. :kjøttglad:

Jeg er også kjøttglad, men ikke heelt der.

Gammel 14-03-12, 23:11   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ble sulten jeg!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:12   #7
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

sto og flirte for meg selv når jeg brukte stekepanna i går kveld, ja.

Gammel 15-03-12, 10:12   #8
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det ikke noen her inne som skulle ha temaet bæsj i forbindelse med datterens 4-årsdag?

Gammel 16-04-12, 19:02   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Var det ikke noen her inne som skulle ha temaet bæsj i forbindelse med datterens 4-årsdag?

Husker MissS hadde Bæsjebursdag for sønnen sin.

Gammel 28-05-12, 10:52   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her kommer del 2 av bursdagskaker. sist slo jeg jo til med den "fine" oreo kaken..I år er det muffins...

Snoopy hadde fått sånn cupcake pynte sett hos konditorgudmoren i bursdaggave,så da vi skulle feire turbo og snoopy sin bursdag (hun hadde i påsken da hele familien var borte og han i beg av mai så slo de i hop) skulle jeg og snoopy lage muffins... Her er resultatet

De skulle se sånn her ut :

Alle sier det er så enkelt så lurer pšhva jeg hadde gjort feil med smørvaniljekremen,Men neste gang tror jeg skal prøve den berømte jappoppskriften som er her inne, eller sånn sjokoladekrem

Gammel 28-05-12, 11:01   #11
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Man må øve litt første gangen.

Gammel 28-05-12, 11:03   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

De muffinsene var vel ikke så gæli? Du har vel ikke vært nøye nok med å snurre fyllet ut langs kantene på toppen men ellers var de da fine nok.
Mulig smørkremen er litt kompakt ift. de på bildet under altså.. Men fine nok.

Gammel 28-05-12, 11:07   #13
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Man må øve litt første gangen.

Er 2 brett til med nesten like..

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

De muffinsene var vel ikke så gæli? Du har vel ikke vært nøye nok med å snurre fyllet ut langs kantene på toppen men ellers var de da fine nok.
Mulig smørkremen er litt kompakt ift. de på bildet under altså.. Men fine nok.

På de første tror jeg smørkremen var for stiv så blandet ut en liten del med litt mere melk i og det ble bedre. Og jeg prøvde å starte langs kanten men kremen for ikke dit jeg ville..Så jeg ga opp. Snoopy har klemp på noen. De som det er en durt i midten

Gammel 15-03-12, 10:19   #14
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Minstepropellen ønsket seg skihoppkake. JEg hadde tenkt jeg skulle bestille av Salt. Kom ikke så langt så da måtte jeg til pers selv. Resultatet var temmelig dårlig:

Gammel 15-03-12, 10:51   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Resultatet var temmelig dårlig:

Vel... Men lag skispor og få tak i en liten, billig plastversjon av bikkja i bakken, så blir det bra.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 12:53   #16
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den minner meg om et eller annet i Fraglene.

Gammel 15-03-12, 14:30   #17
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men Propella, er du ferdig med den?
Hiv på mer krem slik at den blir helt dekket, lag litt busker langs sidene der og skispor. Så kan det jo stå en haug med seigmenn som publikum nederst der, og selvsagt en seigmann på hoppkanten med ett eller annet som ski på beina.
Har du noen flagg så sleng de på på toppen og kanskje to på hoppkanten?
Det kan bli bra det der!

Gammel 15-03-12, 10:45   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så godt å se at noen er på mitt nivå sånn kakemessig-hihi

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 15:39   #19
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Den ble aldri bedre. Alt skled fra hverandre. Så det ble bare pannekake av alt. Men minstepropellen sa: Den smakte i det minste godt og du gjorde ditt beste.

Gammel 15-03-12, 18:10   #20
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hehe så søt hun er

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Den ble aldri bedre. Alt skled fra hverandre. Så det ble bare pannekake av alt. Men minstepropellen sa: Den smakte i det minste godt og du gjorde ditt beste.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
besteste kaketråden, veltet gris

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.