Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 18:57   #321
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Sushi

Nip er ikke aktiv  
Gammel 09-07-11, 00:39   #322
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

I går ble det raspeballer/komler. Og i dag svigermor sin hjemmelaget pizza

Gammel 09-07-11, 04:08   #323
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært på min aller første harryhandletur! Det var ganske utmattende. Middagen ble inntatt på senteret, en hamburgertallerken til hver, cola inkludert i prisen. Ungen glemte å be om "uten dressing" og utførte en imponerede dressingfjernemanøver, men jeg lot det passere. Kaffe & kanelbulle til dessert (8 kroner! ).

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 09-07-11, 16:26   #324
konsulenten
Passiv

Standard

Pasta, hjemmelagde kjøttboller og marinarasaus.

Gammel 09-07-11, 18:04   #325
Rose

Rose sin avatar

Standard

Skal grille. Selv om det regner Greit med overbygg

Gammel 09-07-11, 18:16   #326
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Taco. Jeg var litt spontan og leverte nettopp ungene hos mannen, så nå skal jeg nyte taco foran TV-en i ro og fred, med nyeste sesong True Blood!

Gammel 09-07-11, 18:20   #327
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg har lyst på biff og fløtegratinerte poteter med kryddersmør så da blir det nok det

Må bare få ryddet ut av bilen etter Namsskogan turen i går sånn at jeg faktisk kan kjøre på butikken

Gammel 09-07-11, 18:48   #328
Karri
Nybegynner

Karri sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
Karri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pølser og potetstappe.

Karri er ikke aktiv  
Gammel 09-07-11, 18:54   #329
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Nachos i dag. Med ostedip, avakadodip, salsa og salat.
I morgen blir det enten sprøsteikt kylling i sursørsaus, eller kylling i mango chutney.

Gammel 09-07-11, 20:44   #330
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi lagde bålmiddag ved Mjøsa i dag.

Koteletter med aspargis, sopp, chili, hvitløk og tomat Deilig gåtur etterpå med bananmuffins til dessert. (uten sukker, hvetemel og melk)

Nip er ikke aktiv  
Gammel 09-07-11, 21:05   #331
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Grillribbe og salat

Svampe er ikke aktiv  
Gammel 10-07-11, 23:15   #332
Nip

Standard

Vi spiste sushi ute til sen lunsj i dag også hadde vi koselig middag som var røbet/kjøttkaker med røbetraita og ovnsbakt blomkål med bacon - NAMNAM

Nip er ikke aktiv  
Gammel 10-07-11, 23:18   #333
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chiligryte. I morgen blir det denne, tror jeg. Nam!

Gammel 10-07-11, 23:26   #334
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har vi hatt laks med wok grønnsaker.

I morgen tenker jeg det blir stekt flesk, kålstuing og makaroni i tomatpurre.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 11-07-11, 00:26   #335
Rose

Rose sin avatar

Standard

Koteletter og ris i dag

Gammel 11-07-11, 08:58   #336
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går var jeg pizzakokk og serverte tynnbunnede pizzaer med topping etter ønske til 11 stk. Det er mennesker med forskjellige matperferanser, så det ble noen (etter mitt syn) merkelige komboer.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 11-07-11, 11:12   #337
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har tenkt å lage fiskegrateng, men har ikke helt bestemt om den blir klassisk eller litt annerledes. Jeg har tenkt å bruke frossenfisk fra fryseren (jeg liker i utgangspunktet nesten ingen frosne råvarer); torsk, og kanskje litt laks, og muligens brokkoli og noe blåmuggost for å gjøre sausen mer interessant.

Gammel 11-07-11, 16:23   #338
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Den som lever får se, jeg sendte mail til mannen om at han må handle middag, uten å spesifisere hva. Sa det var opp til ham.

Gammel 11-07-11, 16:31   #339
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

I går var jeg pizzakokk og serverte tynnbunnede pizzaer med topping etter ønske til 11 stk. Det er mennesker med forskjellige matperferanser, så det ble noen (etter mitt syn) merkelige komboer.

Fortell!!

Jeg skal ha noe med hvitvin i dag.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 11-07-11, 16:57   #340
konsulenten
Passiv

Standard

Skal sjekke om lakseburgere er noe godt, baker brødene nå.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.