Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 17:21   #321
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Takk for tilliten!

Jo, hvis jeg aldri blir gjort oppmerksom på feil jeg gjør så vil jeg ikke forbedre meg heller. Dyslektikere er ikke dømt til å skrive feil

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 17:31   #322
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 17:50   #323
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Takk for tilliten!

Jo, hvis jeg aldri blir gjort oppmerksom på feil jeg gjør så vil jeg ikke forbedre meg heller. Dyslektikere er ikke dømt til å skrive feil

Det var ikke galt ment, unnskyld.

Jeg har et pensum om dysleksi jeg må lese framover, så spør meg i slutten av november. Da vet jeg mer. Skjønner at jeg har mer å lære

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:43   #324
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff

Jeg synes det var vanskelig å tolke Jessica på noen annen måte når hun insisterte på å overhøre alle påpekninger om at ingen hadde noen som helst planer om å drive systematisk korrektur av innlegg, og i hvert fall ikke mot noen som tydelig hadde skrivevansker. "Brødhue" er ditt ord, ikke mitt.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Enn hvis du antar at vi er dumme i stedet for slemme, og prøver å forklare en gang til? Jeg har lest alt du har skrevet i diskusjonen, og når jeg ikke har vært sikker på om jeg skjønte hva du mente, så har jeg prøvd å spørre for å klargjøre før jeg argumenterte mot det. Men jeg skjønner faktisk fremdeles ikke hva det egentlig er du er uenig med meg, eller med Tinetoff, om.

(Jeg har fått med meg at du er uenig i hovedinnlegget, altså.)

Alle er vel uenige i hovedinnlegget, inkludert meg? Det skal IKKE være noen systematisk korrektur, det skal ikke bedrives personforfølgelse av dem som har skrive- og lesevansker, og det må da være lov å be folk om å klargjøre ting som er utydelige UTEN at det betyr at man er slem og vanskelig?

Jeg har ikke kalt noen "brødhue", og Zefid har vel bommet litt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:57   #325
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Skriver fort, forhåndsviser skjeldent OG er ravende dyslektiker( ja med papirer, missforstått i barndomen blablabla) mod i vei
PS: har ingen behov for å bli gjort oppmerksom på feil etc. harru løst ogeh fiksæ påre græit for mæi sånn atte det blir leselig for dem andre

Men kødder man med innholdet da blir jeg vred

Jeg blir som dyslektiker svæææært fornermet over at folk skal skåne meg for livets harde realitet - skriver du kætsjup fremstår du som iddjot( ja jeg VET at det skrives med en d og betyr ikke dum men " uten interesse for politikk", men U get the point) om noen gidder å rette det med den effekt at mine innlegg fremmstår som de literære pærlene de er så heyh fett.( dette fordi jeg rett og slett er for lat og pratesjuk til at jeg gidder selv)

Ja det er masse mennesker som kan ta seg nær av mye, om man synes det er vond og vanskelig å bli retta på så si fra da sånn: kjære mim eller who ever ikke pill på innleggene mine jeg blir sår.
Trooor hun da klarer å la vær da ( eller så er det på tide å skru opp for medisineringen)

Jeg regner med at en retteglad mod med fiksering på skrivefeil vil forstå kreativ ortografi og derfor klare å styre unna beviste stavefeil og jeg får vikelig ikke klart og opparbeide meg noe særlig puls over å få retta en trykkleif her og der.


Sist redigert av era : 03-10-06 kl 21:06. Årsak: hadde mer å si
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:38   #326
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg synes det blir "overdrevet" at noen skal stå i bresjen for dyslektikere og promotere deres sak, uten å personlig vite hva det dreier seg om..

Mulig jeg ikke har fått med meg alt, og da beklager jeg på det sterkeste om jeg sier noe feil..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:12   #327
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.325
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Zefid - deler du, eller? *camper*

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:15   #328
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

.......og kjære jessica..
Du høres ut som en svææææært forståelses full og velmenende pærson, jeg vil gjærne dele litt av min erfaring med deg.

Den ene tingen som har fått meg til å grine av skam er velmenende -ja jøss, men pedagurker av forskjellig art som har fått meg til å føle meg som en forbanna kasus istedet for et menneske fordi jeg til tider er noe kreativ i mitt forhold til alfabetet.

Jeg er over 30 i dag og er ganske trygg i både min kunnskap og mitt mestringsnivå på de aller fleste felt, men å bli snakket til i myk stemme av praktikanter med jesuskomplekser får meg fortsatt til å ville hente øksa.

Å forvente noe av noen ,å fordre læring og å ta i bruk de evnene man har, det er ikke bare bad.

Å ikke få lov å blomstre som barn fordi man skal bli i rollen sin som diagnostisert ,og å bli skånet fra virkeligheten til man plutselig står midt oppi den UTEN at frøken er der til å holde deg i hånda..DET gjør vondt DET er pedagogisk vold.

Jeg vil på ingen måte anklage deg for å være noe av dette, men bare prøve å beskrive hvilken farge himmelen har i mitt univærs...sånn siden du nevnte pensum og siden jeg har en kunnskap om dysleksi det ikke er mulig å lese seg til(*fnise* tok den? høhø)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:46   #329
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.863
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Det er helt tydelig noen som har bestemt seg for at de som argumenterer imot rettelse av innlegg (som er hovedinnlegget) (innleggene som har kommet senere i tråden ser jeg som et forsøk på å glatte over noe som i utgangspunktet var ment som et seriøst innlegg) blir litt sånn derre sjette-klasse takter; "spør han der om han vil være sammen med meg, men hvis han sier nei så si at det bare var tull"

Så du mener at hvis man starter en tråd med et innlegg, og ser at det blir oppfattet litt galt, så har man ingen mulighet til å gå tilbake på det man sa? Er eneste løsning å faktisk endre på hovedinnlegget i stedet for å forklare senere ut i tråden? Da får jo ikke diskusjonen leve og utvikle seg.

Det må da være mulig å endre oppfatning i løpet av en diskusjon, det gjør jeg da stadig vekk. Sletter ikke de første meldingene min av den grunn. Hvis kun det første innlegget skal telle er det nok for alle å skrive ett innlegg hver.

Forresten et rasende bra innlegg era!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 03:06   #330
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

era får en blomsterbukett for innlegget sitt.

Dysleksien sin kan man godt få lov å ha i fred på et forum, men skriver man for Nettavisen bør man kanskje finne seg i at noen leser korrektur?

"Alle foreldrene i Rødhettes familiebarnehage avdeling Hosle sa opp plassnee sine etetr at barna bare hadde vært der i noen måneder. (...)
- De har klagd fra dag én, og trakassert de ansatte slik at de ikke har greid å komem på jobb. Det har bugnet av leker i barnehagen, og alle andre foreldre i de andre avdelingene mine synes maten vår er helt fantasitk. "

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenri...icle691164.ece

Jeg er rystet. Eller skulle det vært ristet her?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 04-10-06 kl 05:40.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 05:04   #331
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.888
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg ville ha gått for rystet her Majsa.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:44   #332
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Zefid - deler du, eller? *camper*



deler gladelig, værsågod

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:47   #333
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Flott, era!
Som du er inne på så er det vel ikke så mange voksne mennesker som ønsker å bli tatt på med silkehansker eller å få spesialbehandling på grunn av sin dysleksi. Det blir en grov undervurdering, selv om det er aldri så godt ment.

("Pedagurker" )

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:52   #334
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Så du mener at hvis man starter en tråd med et innlegg, og ser at det blir oppfattet litt galt, så har man ingen mulighet til å gå tilbake på det man sa? Er eneste løsning å faktisk endre på hovedinnlegget i stedet for å forklare senere ut i tråden? Da får jo ikke diskusjonen leve og utvikle seg.

Det må da være mulig å endre oppfatning i løpet av en diskusjon, det gjør jeg da stadig vekk. Sletter ikke de første meldingene min av den grunn. Hvis kun det første innlegget skal telle er det nok for alle å skrive ett innlegg hver.

Forresten et rasende bra innlegg era!

Nei, jeg mener absolutt ikke det, men i dette tilfellet sitter jeg igjen med den følelsen

Jeg har selv lagt inn innlegg med sterke meninger fra meg selv, sett diskusjonen skride avsted med argumenter for og imot og faktisk endret mening, gått tilbake i tråden og beklaget mitt tidligere innlegg og sagt at det er kommet frem sider av saken jeg ikke har tenkt på selv.
Det er jo faktisk grunnen til at jeg syns forum er både nyttig og morsomt, man får meningsutvekslinger med mennesker man vanligvis ikke engang hadde truffet.

I denne tråden heter hovedinnlegget at hun modder skrivefeil i innlegg og forventer det samme tilbake og spør om dette er et problem, når det så kommer frem at noen syns det er et problem går hun inn igjen og sier at det ikke var sånn ment og at såpass mange kjenner henne og vet at det ikke var slik hun mente det.
Men det er faktisk ganske mange her inne som ikke kjebnner henne også, det er ikke så veldig lurt å legge inn et innlegg å bare forvente svar fra de som kjenner deg godt nok til å skjønne hva man egentlig mener.

(nå syns jeg selv at jeg forklarte meg skikkelig klossete, men bare spør hva jeg mener så skal jeg prøve å forklare bedre)

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:57   #335
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg tror heller jeg skal tilby mine tjenester til desken i aftenposten. I går het det i en billedtekst at en synshemmet mann følte seg diskriminert av NSB i fht billettsystemet, mens dyslektrikere fikk hjelp.

Flott innlegg, Era!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:03   #336
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.863
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid

Nei, jeg mener absolutt ikke det, men i dette tilfellet sitter jeg igjen med den følelsen

Jeg har selv lagt inn innlegg med sterke meninger fra meg selv, sett diskusjonen skride avsted med argumenter for og imot og faktisk endret mening, gått tilbake i tråden og beklaget mitt tidligere innlegg og sagt at det er kommet frem sider av saken jeg ikke har tenkt på selv.

Det er jo faktisk grunnen til at jeg syns forum er både nyttig og morsomt, man får meningsutvekslinger med mennesker man vanligvis ikke engang hadde truffet.

I denne tråden heter hovedinnlegget at hun modder skrivefeil i innlegg og forventer det samme tilbake og spør om dette er et problem, når det så kommer frem at noen syns det er et problem går hun inn igjen og sier at det ikke var sånn ment og at såpass mange kjenner henne og vet at det ikke var slik hun mente det.
Men det er faktisk ganske mange her inne som ikke kjebnner henne også, det er ikke så veldig lurt å legge inn et innlegg å bare forvente svar fra de som kjenner deg godt nok til å skjønne hva man egentlig mener.

(nå syns jeg selv at jeg forklarte meg skikkelig klossete, men bare spør hva jeg mener så skal jeg prøve å forklare bedre)
__________________

Nå skjønte jeg hva du mente ja

Etter min oppfatning utdyper hun bare, og forteller hva slags type feil hun har tenkt til å rette, og hvilke feil det ikke gjelder. Uansett, poenget er vel at hun ikke har tenkt til å gå inn og rette på dyslektikere og andre uten klarsignal, og da skjønner jeg ikke vitsen med å fortsette å argumentere mot at hun skal gjøre dette, etter man har skjønt at hun ikke skal det likevel

Hvis man har veldig lyst til å argumentere kan man jo heller finne noe man er uenig i!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:05   #337
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

"Iråni" er et bra ord ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:37   #338
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.232
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Men det er faktisk ganske mange her inne som ikke kjebnner henne også, det er ikke så veldig lurt å legge inn et innlegg å bare forvente svar fra de som kjenner deg godt nok til å skjønne hva man egentlig mener.

Nå sier du at det er "ikke så veldig lurt" å fleipe når man risikerer å bli misforstått av folk som ikke kjenner en så godt. Og det er jo en kurant ting å mene, enten man er enig i det eller ikke.

Men det er jo noe ganske annet enn det du skrev opprinnelig, som var at du mente Mim hadde ment innlegget helt seriøst først, men trakk det tilbake og lot som det var en fleip da hun oppdaget at hun fikk motbør. Og det syntes jeg var en ganske ufin beskyldning, ettersom du både mistenkeliggjorde hennes egen presisering (og nærmest sa at hun løy) og dessuten antydet at hun ikke tør å stå for det hun mener dersom folk er uenige med henne.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:42   #339
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå sier du at det er "ikke så veldig lurt" å fleipe når man risikerer å bli misforstått av folk som ikke kjenner en så godt. Og det er jo en kurant ting å mene, enten man er enig i det eller ikke.

Men det er jo noe ganske annet enn det du skrev opprinnelig, som var at du mente Mim hadde ment innlegget helt seriøst først, men trakk det tilbake og lot som det var en fleip da hun oppdaget at hun fikk motbør. Og det syntes jeg var en ganske ufin beskyldning, ettersom du både mistenkeliggjorde hennes egen presisering (og nærmest sa at hun løy) og dessuten antydet at hun ikke tør å stå for det hun mener dersom folk er uenige med henne.

Ja er det noen som tør å stå for det hun mener, så er vel det nettopp Mim!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:45   #340
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå sier du at det er "ikke så veldig lurt" å fleipe når man risikerer å bli misforstått av folk som ikke kjenner en så godt. Og det er jo en kurant ting å mene, enten man er enig i det eller ikke.

Men det er jo noe ganske annet enn det du skrev opprinnelig, som var at du mente Mim hadde ment innlegget helt seriøst først, men trakk det tilbake og lot som det var en fleip da hun oppdaget at hun fikk motbør. Og det syntes jeg var en ganske ufin beskyldning, ettersom du både mistenkeliggjorde hennes egen presisering (og nærmest sa at hun løy) og dessuten antydet at hun ikke tør å stå for det hun mener dersom folk er uenige med henne.

Jeg syns Mim har oppført seg ryddig her. Det er andre her inne som burde gå litt inn i seg selv for hvordan de nesten trakasserer andre og har en veldig nedlatende holdning.....

Jeg føler Eras innlegg er på grensen til personangrep og det misliker jeg..... Resten av innholdet er greit.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no