Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 00:24   #321
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Selv det er høyt under taket her inne, så tenker jeg likevel innimellom det kan være greit å ta en: "jeg oppfattet deg som *blablabla*, jeg unnskylder meg hvis jeg ikke forsto deg rett" Altså, litt mer ydmykhet over brukere man selv mener uttrykker seg uklart. Det bør være lov å tråkke litt feil innimellom, det hadde vært fryktelig kjedelig hvis man ikke kunne utvikle seg som menneske.

Som tidligere sagt er jeg en som henger meg opp i prikker og som synes hele prikkekulturen er interessant, så derfor kommenterer jeg også dette. I forhold til det du skriver her, er jeg enig i at det kan mangle på ydmykhet i noen tilfeller. Særlig ved rødprikking kan det se ut som prikkeren har bestemt seg for hva skriveren mener og reagerer spontant. Det kan være kjipt, for dersom denne hadde tatt seg tid til å undersøke hva som mentes ville den kanskje fått en mer reell forståelse av hva som var ment.

I bunn og grunn handler det om å vise interesse for andre og ikke bare anta at en selv er innebærer av sannheten. Det kan i noen tilfeller virke manipulerende, for dersom en kommenterer rødprikken kan en få tilbakemelding om at en sutrer og siden at en går i forsvar. Det den ene oppfatter som prikketigging er for den andre et hjertesukk. Samtidig oppfordres det til mer kamuflert "tigging" som å skrive noe morsomt, legge ut bilde av hundevalpen osv dersom en vil ha flere poeng, som om man ikke kan dele uten at noen skal tro (og bestemme seg for) at motivet er prikkepoeng. Jeg skjønner ikke mistenksomheten som kommer fram i starten av denne tråden: Fordi en nevner prikker og hvor mange poeng en mangler skal det automatisk være tigging? Jeg synes ikke det er åpenhet og takhøyde, akkurat.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 07:21   #322
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Jeg er helt enig i at generelt sett så fremstår dette som et seriøst og klokt forum med engasjerte voksne. Jeg liker den del av forumet.

Jeg får likevel litt ungdomsskolevibber innimellom når medlemmer tar sats og avfyrer en rekke "skudd" mot noen de mener har uttalt noe som er "helt på trynet". Det jeg reagerer mest på er vel at det ofte er flere medlemmer som kommer med "brutale" tilbakemeldinger ganske så kjapt, og at en bruker blir stående alene mot ganske krasse reaksjoner. Innimellom så tenker jeg at det er på sin plass (som f.eks Solblomst triumfering), det er de gangene hvor krasse tilbakemeldinger kommer på relativt "uskyldige" utsagn, at jeg får litt vond smak i munnen. Hvis tråden i tillegg renner bort i intern fjåsing, tar det seg ikke videre godt ut, synes jeg.

Selv det er høyt under taket her inne, så tenker jeg likevel innimellom det kan være greit å ta en: "jeg oppfattet deg som *blablabla*, jeg unnskylder meg hvis jeg ikke forsto deg rett" Altså, litt mer ydmykhet over brukere man selv mener uttrykker seg uklart. Det bør være lov å tråkke litt feil innimellom, det hadde vært fryktelig kjedelig hvis man ikke kunne utvikle seg som menneske.


Jeg er veldig enig! Solblomst tråkket kanskje over streken, men jeg heller mer mot at hun var ubetenksom ett øyeblikk enn at hun mente å fornærme noen. Hun hadde rett og slett aldri en sjanse til å komme utav det etterpå. Hun kunne blitt møtt med "Åj, er du klar over hvor det uttrykket kommer fra? etc." Istedet ble hun møtt med en rekke krasse beskyldninger og det hadde knapt hjulpet om hun hadde beklaget det aldri så mye.

Kommunikasjonen her inne foregår for det meste skriftlig noe som fører til at vi mister en del, kanskje viktig, informasjon som ansiktstuttrykk, tonefall etc. og dermed får man et større ansvar for å passe på at man forstår budskapet i det som blir formidlet. Av og til tror jeg at det kan bli mer fruktbart om man faktisk spør om forfatteren virkelig mener det som oppfattes og ellers forøvrig er raus i møte med mennesker man diskuterer med.

Jeg lurer på om man ville møtt en forsnakkelse eller en ubetenksom replikk på samme måte om den kom fra noen man snakket med i virkeligheten, eller om det faktisk blir noe av det samme som blir diskutert i "mødre krangler om lanoungen" tråden?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 08:37   #323
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det var et svar bare på ditt innlegg, altså. Mer en reaksjon på type reaksjoner om hvor teit sånne tråder er, at prikkediskusjoner og reaksjoner er barnslige og den slags. Jeg er til dels enig i at dette ikke er blant de mest sjarmerende trådene på FP, men jeg synes heller ikke det gjør noe at det blir diskusjon rundt dette en gang i blant. Spesielt ikke etter at det har blitt foretatt forumendringer som konkret påvirker tilganger og prikking.

Jeg synes det er helt merkelig at når en ikke er helt enig i noe/med noe, kommer det beskyldninger mot hele forumet og dets medlemmer. Hvem er dette forumet for, egentlig?? Er vi ikke voksne mennesker? Det kan hende den som sier det tenker at nå virker jeg sjikkli voksen og klok, men jeg synes vedkommende bare fremstår som korttenkt og som en del av det det opprinnelig ble reagert på.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 08:42   #324
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.


Jeg får likevel litt ungdomsskolevibber innimellom når medlemmer tar sats og avfyrer en rekke "skudd" mot noen de mener har uttalt noe som er "helt på trynet". Det jeg reagerer mest på er vel at det ofte er flere medlemmer som kommer med "brutale" tilbakemeldinger ganske så kjapt, og at en bruker blir stående alene mot ganske krasse reaksjoner. Innimellom så tenker jeg at det er på sin plass (som f.eks Solblomst triumfering), det er de gangene hvor krasse tilbakemeldinger kommer på relativt "uskyldige" utsagn, at jeg får litt vond smak i munnen.

Vet du, dette taler litt imot seg selv. Jeg er sikker på at veldig mange synes kommentaren til Solblomst var ganske uskyldig også, så å påstå at du får ungdomskolevibber når du gjør det du sier du misliker med forumet selv, faller på sin egen urimelighet. Grunnen til at man gjerne fyrer løs mot enkelte utsagn er vel fordi man reagerer på utsagnet, akkurat slik du gjorde i denne tråden, og hvor du avfyrte noen runder selv.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 08:44   #325
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.609
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.


Kommunikasjonen her inne foregår for det meste skriftlig noe som fører til at vi mister en del, kanskje viktig, informasjon som ansiktstuttrykk, tonefall etc. og dermed får man et større ansvar for å passe på at man forstår budskapet i det som blir formidlet.

Jeg synes det er mer riktig å snu det du sier her, og at man heller må passe på hvordan man formulerer seg, siden mottageren ikke kan se ansiktsuttrykk og gestikulering. Det er den veien ansvaret må gå. Jeg kan jo ikke bruke masse tid på å tolke en kjip kommentar før jeg går inn i en diskusjon, jeg må jo anta at vedkommende mener det som står. Så får avsenderen passe på at det som står er det som er ment. Et forståsegihjelforum ville blitt utrolig tidkrevende og kjedelig.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 08:52   #326
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg synes det er mer riktig å snu det du sier her, og at man heller må passe på hvordan man formulerer seg, siden mottageren ikke kan se ansiktsuttrykk og gestikulering. Det er den veien ansvaret må gå. Jeg kan jo ikke bruke masse tid på å tolke en kjip kommentar før jeg går inn i en diskusjon, jeg må jo anta at vedkommende mener det som står. Så får avsenderen passe på at det som står er det som er ment. Et forståsegihjelforum ville blitt utrolig tidkrevende og kjedelig.

Enig! men av og til kan det være greit å la tvilen komme folk til gode. Alla: "Mente du virkelig å fornærme og være nedtalende mot en hel folkegruppe, eller tenkte du deg ikke om?"

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 09:42   #327
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg er veldig enig! Solblomst tråkket kanskje over streken, men jeg heller mer mot at hun var ubetenksom ett øyeblikk enn at hun mente å fornærme noen. Hun hadde rett og slett aldri en sjanse til å komme utav det etterpå. Hun kunne blitt møtt med "Åj, er du klar over hvor det uttrykket kommer fra? etc." Istedet ble hun møtt med en rekke krasse beskyldninger og det hadde knapt hjulpet om hun hadde beklaget det aldri så mye.

Personlig synes jeg at Solblomst hadde en sjanse til å komme utav det.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mens vi først snakker om prikker, så rykker det litt i rødprikkefingeren min når jeg ser det uttrykket. Jeg veit det stort sett ikke ligger noe bak og at det i beste fall er litt tankeløst, men jeg kjenner altså noen som har barn med Downs og som setter særdeles lite pris på at det brukes. Sånn til informasjon.

Jeg synes Matilda svarte Solblomst på en ok. måte, der Solblomst absolutt hadde mulighet til å svare for seg, om hennes første utsagn var tankeløst eller lignende. Isteden svarer Solblomst slik:

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Jeg kjenner også noen som kjenner noen.

Og når hun i tillegg topper det med denne smileyen,

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

så skjønner jeg at mange reagerer.

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg lurer på om man ville møtt en forsnakkelse eller en ubetenksom replikk på samme måte om den kom fra noen man snakket med i virkeligheten, eller om det faktisk blir noe av det samme som blir diskutert i "mødre krangler om lanoungen" tråden?

Personlig så hadde jeg reagert. Selv om jeg hadde - ut i fra kroppsholdning, ant at det var en spøk, så hadde jeg likevel reagert.

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 09:50   #328
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Personlig synes jeg at Solblomst hadde en sjanse til å komme utav det.



Jeg synes Matilda svarte Solblomst på en ok. måte, der Solblomst absolutt hadde mulighet til å svare for seg, om hennes første utsagn var tankeløst eller lignende. Isteden svarer Solblomst slik:

Og når hun i tillegg topper det med denne smileyen,


så skjønner jeg at mange reagerer.


Personlig så hadde jeg reagert. Selv om jeg hadde - ut i fra kroppsholdning, ant at det var en spøk, så hadde jeg likevel reagert.

Jeg skjønner at mange reagerer og jeg håper at man ville reagert face to face også, men man er gjerne litt mer varsom når man må ta opp slike ting muntlig, tror jeg. Det er ingen uting bestandig, selv om det av og til er påkrevd å vise hvor skapet skal stå.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 09:57   #329
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.110
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg syns solblomst skrev noe utrolig dumt - men at dere som har fjaset og tullet bort tråden til de de få som stilte et helt uskyldig spørsmål på starten av tråden - og som er skremt ut av tråden for lengst - se, det skal man ikke ta selvkritikk for. Det blir selvsagt noe helt annet. I mine øyne bedriver dere hersketeknikker og viser skikkelige ovenfra og ned holdninger i tråden her, og de som var så dumme å spørre om tilgangen til markedsplassen har i alle fall grundig fått forklart hvor dumme de er. Først i rene ord, og deretter ved at man tøyser og tuller og harsellerer med hverandre om prikker og diverse annet.

Jeg har vanligvis ikke problemer med at tråder sklir ut og blir fjasetråder, men jeg liker kanskje ikke akkurat når det skjer på denne måten, der brukere med (delvis) lang medlemstid og få ryktepoeng stiller spørsmål - og så kommer arsenalet av brukere med lang medlemstid og mange ryktepoeng og kjører dampveivalsen over. Ikke noe som minner om inkluderende bursdager her akkurat.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 10:17   #330
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Når jeg leser meg tilbake, så synes jeg at HI (og andre) fikk svar på spørsmålet før tråden ble en fjasetråd.
Jeg tror nok dette fort ble en slik tråd, fordi de fleste følte at dette hadde blitt diskutert opp og i mente tidligere.

Jeg er helt enig. Det ble gitt utfyllende svar på både hvorfor prikker ikke er så greit å be om å få som å opparbeide på "ærlig vis" samt tips om hvordan man oppnår flere tilbakemeldinger. Jeg ser også at flere brukere i tråden sier underveis at de skjønner poenget og kommer til å dele mer av seg selv i den sosiale delen dette forumet tross alt er heretter - og har lagt merke til det som etter min mening da er en fin holdning som jeg kommer til å belønne ved ulike anledninger. Det å ta en tilbakemelding er absolutt verdt en stor, blank og skinnende tipoenger fra meg. Å beskylde folk for mobbing, uttale seg nedsettende for så å insistere på å fortsette med det osv er derimot en fin måte å ende opp med en negativ tilbakemelding.

 
Gammel 26-06-11, 10:18   #331
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

(Også gikk jeg over det fine, runde binære tallet mitt med to poeng. )
Jeg må vurdere hva som går kjappest - to bakover eller 99998 fremover.

 
Gammel 26-06-11, 10:23   #332
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Noen tråder er seriøse og krever seriøsistet, denne tråden er ikke en sånn tråd. Hun fikk svar på spørsmålet sitt før det ble fjas utav det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 10:38   #333
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.369
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Strutsen sa det. Siden det var jeg som tok det opp, kan jeg jo presisere at jeg slett ikke prikket det første innlegget til Solblomst, jeg sa at det fristet, selv om jeg regner med at ingen bruker det uttrykket for å såre noen. Det er ikke første gang jeg kommenterer slikt, men folk pleier å innse at det er dumt å si. Først innlegget med smileyen fant jeg verdt en rødprikk. Da kommenterte jeg ikke saken i tråden mer, jeg synes fort det kan bli litt sånn lynsjestemning av det. Jeg hadde alt sagt hva jeg mente.

Jeg prikker for øvrig aldri for å holde folk ute eller få dem inn noe sted, selv om jeg pleier å si meg enig i at prikkene skal ha den funksjonen. Jeg prikker når jeg er enig eller uenig, og så regner jeg med at summen av poeng fra flere brukere gir tilgang til de som fortjener det på sikt. Jeg har aldri en bevisst plan, med mulig unntak av de mest ekstreme som bare melder seg inn for å lage bråk.

Når det gjelder fjas: Sånn er FP, og det liker jeg. Riktig så gemyttelig og avvæpnende, fin måte å avslutte tråder på. Om noen har nytt å bidra med i den opprinnelige diskusjonen, så er det mulig å spore tilbake igjen.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 26-06-11 kl 14:35. Årsak: Ord og bokstaver og sånt er så vanskelig, da, gitt!
Matilda er aktiv nå  
Gammel 26-06-11, 11:13   #334
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg kjenner jeg er veldig enig med Darth. For meg ble ikke fjaset noe artig, det blir en kompisgjeng som fjaser og tuller med småstikk hist og pist. Jeg leste fjaset med en guffen magefølelse, og synes ikke det var noen gemyttlig avrunding.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 11:33   #335
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

99989 igjen nå. Takk, jenter. I mellomtiden skal jeg brevveksle med adminene sånn at summen fryses til evig tid når vi når målet.

 
Gammel 26-06-11, 12:12   #336
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Solblomst hadde definitivt en mulighet til å komme ut av det - Mathilda skrev et tydelig og saklig innlegg hvor hun gjorde oppmerksom på at ordet "mongostemme" støter mange, og hadde Solblomst lagt seg flat med én gang og beklaget, så hadde hun ikke fått mer pes men heller umiddelbar kred for det. Det har jeg observert mange ganger her inne, og også opplevd selv.

Det er en av de store forskjellene på Dette og Andre fora - vi kan bomme litt og tråkke litt utenfor og være ungdomsskolebarnslige vi også, men her er det en grunnstamme av oppegåendehet og en forkjærlighet for å ta ansvar for egne handlinger.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 12:23   #337
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.088
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Solblomst hadde definitivt en mulighet til å komme ut av det - Mathilda skrev et tydelig og saklig innlegg hvor hun gjorde oppmerksom på at ordet "mongostemme" støter mange, og hadde Solblomst lagt seg flat med én gang og beklaget, så hadde hun ikke fått mer pes men heller umiddelbar kred for det. Det har jeg observert mange ganger her inne, og også opplevd selv.

Mm. Samtidig så syns jeg folk kan tenke etter om det egentlig er noe vits i slenge noe mer pes når 3-4 andre allerede har gjort det, det blir både voldsomt og etter hvert tåpelig når flere bare må melde at joda, de også misliker det sterkt. Prikk da heller, hvis det må ut. Syns jeg.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 14:32   #338
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Mm. Samtidig så syns jeg folk kan tenke etter om det egentlig er noe vits i slenge noe mer pes når 3-4 andre allerede har gjort det, det blir både voldsomt og etter hvert tåpelig når flere bare må melde at joda, de også misliker det sterkt.

Ja, det er jeg helt enig i.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 14:40   #339
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg er ikke helt enig. Det hender jeg blir såpass forbanna at jeg føler for å gi høylydt uttrykk for det selv samme hva alle andre allerede har sagt.

 
Gammel 26-06-11, 16:59   #340
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.978
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg kjenner jeg er veldig enig med Darth. For meg ble ikke fjaset noe artig, det blir en kompisgjeng som fjaser og tuller med småstikk hist og pist. Jeg leste fjaset med en guffen magefølelse, og synes ikke det var noen gemyttlig avrunding.

Jeg er veldig enig.

Avatar er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no