Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 07:59   #321
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Vårjakke til knerten som er vann- og vindavvisende fant jeg på HM:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:34   #322
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jakken fra HM har jeg hatt i to sesonger. Synes de er gode. (Og kurrant pris)

Storebror har fått badebukse fra IdaT. Brun med aper. De har fått faktor 40 i seg - så solbrent på rumpa blir han iallefall ikke

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:46   #323
Linda79
Fullverdig medlem
 
Linda79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 46
Linda79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Shoppingtråd

Kjempefiin jakke. Har vurdert den selv til ungene her.

Linda79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:48   #324
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Storebror har fått badebukse fra IdaT. Brun med aper. De har fått faktor 40 i seg - så solbrent på rumpa blir han iallefall ikke

Kjempefin!

  Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:54   #325
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd

Bauche, hva måtte du ut med i frakt? Kunne tenkt meg lik til storebror.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 12:05   #326
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jakken fra HM har jeg hatt i to sesonger. Synes de er gode. (Og kurrant pris)

Opprinnelig lagt inn av Linda79, her.

Kjempefiin jakke. Har vurdert den selv til ungene her.

Jepp, den virker kjempegod! Kostet 298,- og hvis den kan funke like bra som tilsvarende jakke fra PoP som koster 750,- blir jeg glad.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 12:19   #327
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg har nylig lagt inn en stor ordre hos H&M. Sommerklær til storebror.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 12:29   #328
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har nylig lagt inn en stor ordre hos H&M. Sommerklær til storebror.

Vis gjerne fram bilder.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:02   #329
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vis gjerne fram bilder.

Det kom på over 2000,- og med H&M-prisene er det ganske mye klær. Det tar for mye tid å legge ut alle bildene.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:02   #330
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Det ble to blåstripete ulltrøyer fra Nøstebarn til storebror i dag. Salg.- 100,- pr. stk.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:05   #331
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Bauche, hva måtte du ut med i frakt? Kunne tenkt meg lik til storebror.

36 kroner. Da jeg handlet og valgte "brev europa" står det at det koster 80 kroner, men de trakk 36 (jeg sendte mail og hørte før jeg bestilte) Tok bare få dager før den var i posten. Fine badebuksa

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:07   #332
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Ellers så har jeg kjøpt festdrakt fra by-torinn til lillebror til vårens 3 konfirmasjoner, samt 17.mai. (og nok julaften også - de varer heldigvis en stund disse)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:06   #333
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Får ikke lagt inn bilde men har kjøpt Bergans Stallo i rødt og Bergans fleecejakke i petroleumsblå/lysblå til sønnen min. Halv pris!

Kan jeg spørre hvor??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:09   #334
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.231
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd

Bauche, den var skikkelig fin!

Jeg var på Nøstebarn på fredag, og utrolig nok klarte jeg å få med meg en del. Jeg var ikke alene... Har handlet til neste år, og kanskje enda litt framover.

Snuppa fikk seg en ribbebukse i rosa og røde striper (110/116), lilla jakke med knapper, longs og trøye i lillastriper og longs og trøye i rosastriper. Som den skjørtejenta hun er kommer det til å bli kjempefint!

Bittelillebror fikk ribbebukse i brunt, grønt og grått, og to bodyer. En blåstripete og grønnstripete. I tillegg kjøpte jeg en bunt garn til, så hvis han er heldig rekker jeg å strikke teppet hans ferdig.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:29   #335
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Mine gutter har fått masse i det siste : Eldste denne jakken fra TTH pluss svart vinterbukse fra TTH.
Lillemann har fått dressen i denne utgaven. (Til neste år)

Så har dem fått Geoxsko, yngste mann dette paret ovenfor:

Eldste mann disse 2 ovenfor:


Lurer litt på denne vårdressen fra TTH, men er usikker!! Skal se på den til helga. Noen som har sett den? Beklager dårlig bilde. Finner ikke noe annet akkurat nå.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:32   #336
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Po.p skal snart åpne nettbutikk! Om 14dager!!! www.polarnopyret.se

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:33   #337
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Kan jeg spørre hvor??

Kjøpte det på Intersport i Tromsø. Sønnen min er jo ikke overbegeistret for Bergans, men kjøpte uansett jeg. Fin pris, og jakke til regn og rusekvær må vi jo ha!
Hadde jeg bodd nærmere kunne jeg kjøpt for deg.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:37   #338
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Kjøpte det på Intersport i Tromsø. Sønnen min er jo ikke overbegeistret for Bergans, men kjøpte uansett jeg. Fin pris, og jakke til regn og rusekvær må vi jo ha!
Hadde jeg bodd nærmere kunne jeg kjøpt for deg.

Skal sjekke i sportsbutikkene hjemme. Han min har fleecegenser (ny) og Stallojakke (kjøpt her inne), men skal kjøpe en overtrekksbukse. Jeg personlig hater regntøy og gummistøvler, så her tar vi bruk alle midler som gjør at vi slipper å bruke det! Selv om det noen ganger må taes i bruk.
Takk for at du ville ha hjulpet meg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 00:24   #339
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Skal sjekke i sportsbutikkene hjemme. Han min har fleecegenser (ny) og Stallojakke (kjøpt her inne), men skal kjøpe en overtrekksbukse. Jeg personlig hater regntøy og gummistøvler, så her tar vi bruk alle midler som gjør at vi slipper å bruke det! Selv om det noen ganger må taes i bruk.
Takk for at du ville ha hjulpet meg.

Ja, det var jo meg du kjøpte Stallo´n av. Hvis det kan være interessant så har jeg en Helly Hansen tec bukse i str 122. Kun brukt to ganger som reservebukse. Buksa er svart og uten for, strikk i livet og under bena. Nypris ca 400,- og jeg vil ha 200,- for den. Porto kan deles, blir 30,- på hver tenker jeg.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 08:37   #340
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Ja, det var jo meg du kjøpte Stallo´n av. Hvis det kan være interessant så har jeg en Helly Hansen tec bukse i str 122. Kun brukt to ganger som reservebukse. Buksa er svart og uten for, strikk i livet og under bena. Nypris ca 400,- og jeg vil ha 200,- for den. Porto kan deles, blir 30,- på hver tenker jeg.

Ja der kan du se. Har aldri skrytt på meg god hukommelse.
122 tror jeg kan bli lite. Kan du ikke måle den da? Fra livet å ned og så beina innvendig? Kan jo hende det lir bra! Han er jo ikke så stor. Og passer den så er 230ink porto fin pris.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no